Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 21:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 41  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 08.02.2011 16:59 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Nädalavahetus on jälle suhteliselt luhta läinud lume tõttu. Pool päeva viskad lund, ülejäänud pool saab tööd teha ja see teine pool läheb ka nii ruttu et ei saa arugi.
Aga jah, mis ma ära jõudsin. Logarid välja võtta, ära puhastada ja kuna enamus mürast tuleb ratastest, siis panin sinna ka seda betuumenmatti, mida veel omajagu üle on. Tagumistel logaritel on ka rehvisooned sees, imelik, kuidas saab rehv nii kõrgele minna kui see koobas on. Ilmselt halvad vedrud nagu ka tollel rohelisel olid, st mõlemad katki ja mitmest kohast. Logarite juures häirb ainukese asjana see, et kui nad alla panna, siis jääb serv koopaservast üle ja see on inetu. Kas nüüd lõikan mingi riba vahelt ära või on mingid klambid millega need logarid nii kinni panna, et nad ei läheks üle serva.

Logarite kõrvalt võtsin kätte ja otsisin ilukilbid üles, kuna need lähevad ikkagi ka kasutusse, siis tuli ka need ära värvida.
Kunagisest ostetud 100g värvi, mille kõvendi oli juba peaaegu süldistunud (lahjendasin nitrolahustiga) tuisutasin need kilbid üle. Nagu ikka on sellise töö juures see kõige raskem katmisprotsess. Noaga lõikumine ja teipimine on ikka parajalt peenike töö.

Siis on ka väike mure, et mis saab esistangega. Tihendi alune liist on ikka totaalselt läbi omadega ja ma ei näinud seal enam mingit muud varianti kui liistud lihtsalt maha murda ja võtan järgmine kord vaevaks teha identsed liistude hoidikud ja need stange külge uuesti keevitada. Ainuke mure on see, et mis saab nende aukudega mille on roosteuss suutnud tekitada.. augu kõrvalt kannatab küll pleki ära lõigata, aga ma kipun kahtlema et keevitada kannatab, kuna kroom võib lahti lasta ja stange päris ära rikkuda.

Täna ostsin ka 10W40 õli, filtri ja generaatori ning roolivõimu rihma. Et ikka sõitmisele kindlalt vastu minna. Õli on muidugi loogiline, et tuleb vahetada.

Rooliotste saaga jätkub... Sain autoosad.ee'lt kirja, et neil minu soovitud rooliotsi laos pole, et tellivad. Tellimise juures sai selgeks, et neid juppe pole ka vahelaos, ainult üks on sees. Ühega ei ole mul midagi peale hakata, mul mõlemad läbi. Seega otsin ikka samu detaile, pikki sisemisi rooliotsi - uusi. Hoian sõrmi risti, et vaheladu kas eksis oma laojäägiga või saavad nad kiiresti asju juurde tellida.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Viimati muutis canyondrift, 08.02.2011 18:40, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 08.02.2011 17:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2009 14:20
Postitusi: 576
Asukoht: Virus hängimas...
Nende QH rihmadega on mul paha kogemus. Ei saanudki lõpuks pingule, ainult vilises.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 09.02.2011 10:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.03.2008 17:10
Postitusi: 194
Asukoht: Pärnu
aga kui rooliotsi ja šarniire võtta pole jääb ju alati võimalus taasatamisse viia, arvatavasti kallimaks ei lähe kui uus jubin

_________________
***


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 09.02.2011 16:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.03.2004 14:58
Postitusi: 109
Asukoht: Tartu
Milliseid rooliotsi sul kusagilt võtta ei ole?
Anna see autoosad.ee link siia.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 09.02.2011 17:17 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
ken1 kirjutas:
Milliseid rooliotsi sul kusagilt võtta ei ole?
Anna see autoosad.ee link siia.

Varuosa koodiks on 123 338 00 10
Rooliotsad on 14mm keermega lati otsast, koonusega, pikad kuskil 15cm ja nii palju kui ma olen helistanud ja küsinud ei ole ma mitte ühtegi rooliotsa leidnud eestimaalt vähemalt.

Autoosad.ee varuosa linki on suhteliselt keeruline anda, neil ei ole linki iga varuosa jaoks: otsides 240D, 53kw.
Ainuke mille anda saan on see - ROOLIVARDA OTS, SISEMINE, SOB. NII PAR. KUI VAS. -9/77 Itaalia 7.08
14MM TK.

Varuosa koodi järgi sain ka googlest vastuseid, aga jah.. Helistasin kõik kohad läbi, ikka pole.

Õnneks on variant olemas ja võimalus on tellida mõlemad uued terved vardad. Ainuke asi et ma siis ei tea mis ma teen rooliotstega, mis ma äsja ostsin.
Taastamisega on ka selline, et loks on ikka eriti suur, niisama annab juba tunda ja mängima, samas on kattekummid kõik katki.
Uus jubin maksab selle mersu kohta vaid 8€ kanti

Acar'i tegin ka kunagi tellimuse, nad panid mulle kaks erineva tootja rooliotsa kokku, aga vist oli olemas. Helistan homme kindluse mõttes üle ja küsin järele, et on äkki samast tootjast paari.

Uued vardad on kuskile 20€ kanti ja üle tükk.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 09.02.2011 19:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.03.2004 14:58
Postitusi: 109
Asukoht: Tartu
11,76€ on saada seda otsa mis sa tahad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 13.02.2011 19:39 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Varuosaks on neid rooliotsi suhteliselt keeruline tegelikult jätta kui ma uued vardad ostan. Kuna uued vardad ehk on 16mm keermega, siis need mis mul praegu on ei sobi sinna, kui ma neile just 2mm juurde ei saa.
Jaanuselt pole siiamaani juppe küsinud. Tundub et kõigil on vist üks ja sama varuosa tarnija või ladu kust tellitakse. Igal pool on üks ja ainuke sees. Acari helistasin, oli võimalus ka üks saada, esmaspäeval saab päringu teha kas maale saab ka tuua. Mingi firma igatahes ütles, et nende ladu neid igatahes enam sisse ei osta ja kõik.
Lähen vist tõesti lihtsamat teedpidi ja käristan omale uued vardad välja, kuigi uutel on ainuke halb asi, et seal on üks pool kontramutirga fikseeritav, teisel pool jälle teistmoodi, õnneks on vast uued asjad ja saab ära regullida korralikult.

Lahe on jälgida kuidas garaaži nugas olev kolihunnik järjest väiksemaks jääb ja mersu näoilme järjest paraneb.
Selle nädalavahetuse produktiks võib lugeda:
Korrastatud esistange. Kuna kummist liiste kinni hoidev plekk oli täielikult läbi mädanenud ja võtnud kaasa ka jupike stangest, siis tuli hakata remontima, et need hiljem küljest ei kukuks. Mõtlesin ja mõtlesin ning sai ka asja mõtlemisest. Lõikasin ära roostes ja haprad ribad, käiasin nii palju puhtaks kui kannatas ja alustasin uute liistude tegemist. Alul mõtlesin nad ise väänata, aga kuna puudub täielikult fikseeritud valtsipink, siis jäi see teema mängust välja. Tahtsin nii et asi näeks võimalikult sarnane välja sellele mille ma sealt ära olin just lõiganud, seega leidsin garaaži rauahunnikust nelikanttoru ja idee käes. See neljaks jupiks pikkupidi, mõõtu lõigata ja alt servad kokku punktida. Stange külge läksid nad juba kergelt, auk ette ja tagant kinni, nagu originaalis on. Tulemusega igati rahul, asjad oranžiks võõbatud ja peale kuivamist ajasin ka liistud peale. Sai väga hea.
Tagumised logarid panin alla. Esimesi lihtsalt ei jõudnud, pereauto tahab õlivahetust saada ja ma pean enda käru eest ära koristama ja kanali vabastama.
Vasaku tagaukse panin 80% kokku. Jäänud on lisada sisedetailid ja välised liistud. Paras nikerdamine on ikka. Et asja enam ei mäleta kuidas lahti käis ja kõik asjad on karpi pandud nii, et peale ei kirjutanud läks tükk aega enne kui mõne asja külge sain, samas nagu kombeks ikka unustad mõne ära ja pead jälle otsast alustama.
Tagastangega tegin sama nagu esimesega, ainult see keevitust ei tahtnud, seega lihtsalt puhastus ja oranžiks.
Esistange on igatahes ees, võre küljes, veerennide katted peal, üks väike elektiline jama parandatud (õnneks ainult kaitsme vahetus) ja vaakumsüsteemiga natuke mässatud, tagumine vasak uks peaks igatahes korralikult lukku käima.
Vanaisa käest sain veneaegse plokisoojendi kah. Mosse mootori pidi poole tunniga päris soojaks kütma. Eks vaatan ämbris, kaua läheb aega 10l vee soojendamiseks.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 16.02.2011 10:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 21:32
Postitusi: 280
Ma ei saa aru kus sa endale auto juppe ostad aga vaatasin seda rooli otsa/varrast ja noh 8eur 16mm sisemine ja nn laokaup eestis tänapäeval :D

_________________
Bmw 528i e28, impreza turbo kuut. and many more.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 16.02.2011 18:41 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
lamp kirjutas:
Ma ei saa aru kus sa endale auto juppe ostad aga vaatasin seda rooli otsa/varrast ja noh 8eur 16mm sisemine ja nn laokaup eestis tänapäeval :D

Kordan ennast või siis selgitan... Laokaup on ta tõesti, aga jah, igas kohas kuhu helistad öeldakse et enam vist ei toodeta ja vahelao päringu jaoks läheb nii ja nii palju aega, vahelaos on sees ainult üks ja fa fa fa... Läksin kergemat teed ja tulemas on mulle TEKNOROTI terved vardad. Aitab jamast.
Neid rooliotsi on toodetud kahte tüüpi. Vanemad versioonid kuni (vist) 82 aastani omasid roolivardaid täpselt nagu minu omad, sisemine pikk varras, välimine lühike ja ühenduskeermeks 14mm.
Alates sellest, millest niiöelda vanem versioon ära lõppes tekkis inseneridel vist mõte, et teeme natuke jämedama ja panid selle ühenduskeerme 16mm peale. Veel kolmas versioon on, kus mõlemad otsad on lühikesed ja 16mm keermega.
Mina otsin 14mm keermega pikka sisemist varrast mis näeb välja selline:
Pilt

Täna igatahes proovisin autot käima panna, paistab et 18C pakast on selle mootori jaoks küll, et mitte käima minna. Pereauto õlivahetuse jaoks saime ta õnneks ikkagi tõugates korraks õue. Ma nüüd ei tea, kas on surved kehvad, õli maru vana, aku kehva või küte kinni.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 16.02.2011 23:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 21:32
Postitusi: 280
Täna kiuste vaatasin köik üle. mingid varda komplektid ka olemas sellele mersule nii pre 82 kui ka uuemale. Ja saab selliseid asju nii päeva jooksul olenevalt ajast millal tellida. Btw täna sai 78a w123 mesa amordid riiulist vöetud ja ära müüdud.

_________________
Bmw 528i e28, impreza turbo kuut. and many more.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 19.02.2011 11:49 

Liitunud: 04.09.2007 21:30
Postitusi: 124
Asukoht: viljandi
Ehitasin 81 aasta ascona b-d,siit eestist varuosade otsimine on väga närve kulutav tegevus,kas tuleb vale,pole üldse,ei viitsita otsida (lihtsam on ju samal ajal 3 jooksu sharniire fordile müüa teenib rohkem),tuleb 3 nädala jooksul jne jne.Läksin seda teed et tellin kõik saksast,hinnad soodsad kuid saatmiskulud on suht kõrged.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 20.02.2011 20:50 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Näeb täitsa mercedes välja küll. Nädalavahetus möödas, ees on kõik ukseklaasid (õnneks olid doonoril sama tooni ja kirjadega klaasid nagu minul, sortisin paremad välja), klaasitihendid, alumiinliistud ustele, aknamehanismid õlitatud, ukselingid külge, lukud üle kontrollitud, esituled ette ja parandatud üks suur anomaalia, nimelt vasak suunatuli ei tahtnud põleda. Tükk aega läks vea avastamiseks, aga sain jälile. Nimelt oli katkestus suunatule massjuhtmes, mis läks esitule pistikusse. Juhet liigutades kõik töötas mingi nurga all ja mingi aja peale kustus jälle ära. Ei saa nii ka jätta, mersul on relee ohutulede blokiga koos ja suunad ilmselt järjest ühendatud, kui üks tagant ära kaob hakkab teine kiiremini vilkuma. Esituled olid ka igavesti ära oksüdeerunud ja puhastasin neid mõni aeg, muidu hõõgusid ainult. Leidsin ka ühe puuduoleva massjuhtme, mille ka kere külge keerasin, sai hulka parem. Minu nn õpetaja tuli ka korraks Eestimaad külastama ja nüüd on plaanis vabariigi aastapäevade raames saadavatel puhkepäevadel tööd teha. Võtta kätte ja ära reguleerida klapivahed, kaanega midagi huvitavat teha kui see juba maas on, õli vahetada ja rihmad ümber visata.

Väline osa hakkab lõpule jõudma, jäänud on külge panna ukse alaliistud, küljeliistud, akende alumiinliistud kinnitada, tagatuled külge keerata ja stange. Numbrid ka külge panna. Siis hakkab pihta sisetöö, kõigepealt pagasiruum ja siis sööstan juba sisemisi polstreid kokku ajama. Sisust otsin ikka veel taga siniseid esiuksepolstreid ja kahte plastikut, mis käivad juhi ja kõrvalistuja jalgade juurde esiposti katteks.

Ajalukku jäänud sääreväristaja seisab ka hirmunult mersu ees ja ootab aega kuna ka selle kokku saan panna ja uuele omanikule edasi nö pärandada.

Üks asi veel, et häbi küll tunnistada ise auto täiesti pulkadeks lammutanud ja mässanud, aga vot ühte asja pole ma üles leidnud. Sellel autol on olemas nii esimesed kui tagumised udukad, aga ma ei suuda kuskilt üles leida lülitit, millega nad tööle käiks.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 20.02.2011 20:55 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Mersudel ju se keeratav tuledelüliti, mis sisse lükates vöi völja tömates udukaid pöletab.

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 20.02.2011 20:56 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.01.2005 22:02
Postitusi: 2505
Asukoht: Pärnu/Tallinn
canyondrift kirjutas:

Üks asi veel, et häbi küll tunnistada ise auto täiesti pulkadeks lammutanud ja mässanud, aga vot ühte asja pole ma üles leidnud. Sellel autol on olemas nii esimesed kui tagumised udukad, aga ma ei suuda kuskilt üles leida lülitit, millega nad tööle käiks.


Tõmba esitulede lülitit väljapoole? Minu arust läksid nii. Eraldi lülitit tal ei ole.

_________________
MB 200 W123 ´77 -> Saab 9000 2.0T ´93 -> Rover Mini 1.0 ´92 -> VW Passat Variant Syncro 2.8 ´99 -> BMW M535i '86 / Chrysler '05 -> Audi A4 3.0Q '05


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 21.02.2011 09:01 

Liitunud: 17.09.2004 16:18
Postitusi: 29
Asukoht: Kuressaare
Välja tõmmates esimene aste on esimesed udutuled, teine aste on tagumised ja esimesed korraga.

Kui tunned huvi mõne uue w123 detaili vastu, kirjuta ps, ehk on ka minul sulle midagi pakkuda.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 41  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7