Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 12.05.2025 14:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 69 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 01.03.2011 23:26 

Liitunud: 16.11.2008 01:24
Postitusi: 170
Inferno kirjutas:
Atv raam on ju tavaline lühike jäik toruraam.. ja ei meenuta kuskilt otsast bagi raamigi.


Minu mõte ei olndki selles ,et teha bagi vaid äkki midagi sellist:
http://www.youtube.com/watch?v=hJxosf5M ... re=related


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 02.03.2011 00:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
A see oleks liiga lihtne ettevõtmine ju. Sellist atv raamil bike mootoriga tapariista ehitad maksimaalselt nädala, teed 3 ringi ,põletad ühed tagumised ketsid ja siis unustad selle ning rajal on jällegi tavaline 500cc quad palju etem. Selline bagi aga ,nagu mina ehitan on suhteliselt võõras teema eestis vähemalt ning kui juba selle 250cc mootoriga jätkus rajal fun factorit tundideks/päevadeks ,siis kaldun arvama ,et selle 1000cc'ga jätkub seda veelgi kauemaks + on suurem nn fun factor (kui ainult vastu peab).

EDIT: Ma lihtsalt pidin seda tegema. Otsisin hr Saarlasele spetsiaalselt video ,näitamaks selle konkreetse asja minekut bagi raamil.
http://www.youtube.com/watch?v=9bywhoegq04
Oh ja btw ,olen mainimatta jätnud ,et konkreetsel mootoril on 98kw ,miinus mõni aastatega kaduma läinud :twisted:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 02.03.2011 21:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
Day 7. Pool päeva istusin mune laiaks ja teise poole tillerdasin ringi mööda ilma. Muidugi midagi sai ikka tehtud ka, eemaldasin üleliigsed ja vanad mõlkis plekid põhja küljest ,lihvisin tiba raami ja punktisin kinni ühe kandva jupi tagumise osa jaoks(noh ,niivõrd kuivõrd elektroodiga punktida kannatab). Lõpuks õhtul sain ka siis vähe õnnelikumaks kui saabusid sellised vigurid mulle garaaźi:
Pilt

Näevad küll jah suht pellerid välja ,kuid ketas on suhteliselt ilma kulumiseta ning klotsid veel circa 1.5 cm paksused, suppordi silindri ja liuguri kummid jms ka kõik terve. Sain nad metalli mineva auto küljest ,millele mingi aeg tagasi oli just ostetud need. Üks sharniir on peetis ning arvatavasti vahetan mõlemad välja, kui üldse ,tegelikuses pole veel otsustanud kuidas alumise õõtsaga ühenduse teen ,kas samamoodi puksi peale nagu ülemise või jätan sharniiriga, eks see selgub kui selgeks teen palju originaal ühendusega õõtsale travelit teha saab ,nii et murdma ei hakkaks.
Super hea üllatus oli see ,et sain ka kaasa poolteljed ning veelgi parem see et varem olid ka samad sisemised otsad keskmise telje küljes(g2 poolteljed siis). See aga tähendab nüüd seda siis ,et keskmise telje ühenduse mure on murtud, üks asi vähem millele mõelda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 03.03.2011 21:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
Rakenus päiva no 8. Tegelesin täna finants seisu parandamisega ehitamise asemel ja nüüd õhtul enam ei jõua lihtsalt. Aga vähemalt sain täna endale uue paki elektroode ostetud ning homme võib tõsine ehitamine alata. Selline lihtne sissekanne ehituspäevikusse siis tänaseks..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 07.03.2011 03:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2006 00:48
Postitusi: 911
Sul on lihtsam uus raam teha, kui sellest pornograafiast korralikku asja saada. Kui raam on mõeldud sinna 250 kuubise mootoriga põlluatv-ks, ja sina sellele mingit 98kw tsiklimootorit peale toppima hakkad, ja kuskile rajale lähed, siis viskab see varsti saba. Ja see raam on juba ise sellise värdjaliku olekuga
Ja see tsiklimootor siuke rohkem sileda põllu teema ole, ega ta kurvist välja tulemisel jääb lahjaks jah, kui teda pidevas ruigamises ei hoia. Aga nojah Hondameeste värk :D Väänet sellel ei ole, ja mingil krossirajal sellega väga teha midagi ei ole. Mulle igatahes tsiklimootor ei meeldi selles suhtes. Pigem mingi rinkamasinale peale panna. Selle peale kõvaks ajada et see 25 aastat tagasi maailma kiirem oli, küll ei tasu. Tegemist siiski matkatsikliga, ja ise sõitnud sellisega. Ei mäleta küll et oleks mingi erk masin olnud. R1 ikka teisest puust. See minek mis sa videos näitasid, on saavutatav ka tavalise 2.0 opeli mootoriga
Tee asi valmis, eks ise näed, aga ma vaatan et sulle on olulisem see retsept mis sa siit saad, ja see sõna OVERKILLLLLL :rokib :rokib :rokib igal sammul.
Sama OVERKILLLL :rokib :rokib :rokib :rokib Kui sapikale bemmi 4.4 V8 peale panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 07.03.2011 13:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
Oled siis kunagi midagi sellist järelikult proovinud jah. Ei viitsi vaidelema hakatagi ,eks igalühel oma arvamus ja nägemus asjast.
Igatahes, viimased päevad pole suurt palju tegeleda saanud ,suht palju muid tegemisi olnud. Näiteks väga paha oli olla vahepeal.
Täna õhtuks aga üritan igatahes midagi korda saata, pean alumise kandva osa korralikult tugevaks tegema ,et saaks hakata alumist mootori kinnitus leiutama.
Vahelduseks ,kuna tööga on nii nagu ta on ,ehk siis pole, siis paha olemise kõrvalt sai üle mitme aasta 3dsmax käima sikutatud ning hakkasin mõtlema ,mida huvitavat saaks ülejääva 250cc tehnikaga teha.
Siin siis robustne lõpptulemus(ei viitsinud polte jms jama modelleerida..
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 07.03.2011 15:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2008 22:18
Postitusi: 1192
Asukoht: Pärnu
Ei tahaks küll nuriseda, aga raam ja tulevane mootor pole eriti "kooskõlas". Esiteks, olemasolev raam tundub hirmsalt õhuke ja ma ei saanudki täpselt aru, mille pealt see on võetud? Missuguse atv või bagi pealt siis.

1000nde kuubikuline mootor ikka tahaks korralike aiste vahele istutamist. Enda turvalisusest ei maksa parem rääkidagi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 07.03.2011 17:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2006 00:48
Postitusi: 911
kui sa nüüd natuke oma teoreetilise mehaanika alaseid oskuseid täiendaks ja oma joonist vastavalt muudaks siis sellest raamist saaks parema asja kui see mis sa siin ehitad.
Ma ütlen et sileda põllu masin. Näed ise ju et bike ja krosseri mootorid on ikka väga erineva karakteristikaga. Mis sa arvad kaugele krosserimees jõuaks kui oma 450ssele lükkaks hoopis tonnise bikemootori peale. Igast otsast overkill ja fun factor. Mõtle asi läbi ja saad lihtsamalt ja odavamalt hoopis funnima riista


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 07.03.2011 18:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Kallel on õigus - taga pole ju vedrustust :D

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 07.03.2011 20:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
Millel pole taga vedrustust? Sellel 3d riistapuul ,vaata hoolikamalt.

Ning täpselt, asi ongi siledale kruusale mõeldud, hence kulbilohu krossirada(autodele). Terve selle raja peale on ainult üks hüpe ,kust on võimalik rattad reaalselt ka õhku saada ning see hüpe on piisavalt sujuv ,et mitte lõhkuda. Aru olen ma ka seda saanud ,et hr kalle vaatab asja väga praktilise pilguga, nagu ma ehitaks mingit asja millele kukuks nr taotlema jne jne. Vb peaks hakkama juba kollet ehitama ja turbot istutama ,sest ma vaatan et need teemad poole kuumemad. Mõni paneb 100k mingi peldiku tuunimise alla ,keevitab pool uut kere(sitaks turvaline laup kokkupõrkel) ja kõigil on :hail
Foorumist kui sellisest ootaks siiski just idee parandusi ,et nt mõni vaataks raami pilti sellise pilguga ,et millised võivad olla nõrgad kohad jne jne.
Mitte jahuda 2 lehekülge küll sellest ,et pole ikkagi piisavalt võimas ,raam on jube õhuke jne jne. Muide mul on olemas ka edge piranha 300lk joonised ja ei tea mis jama on aga torud sama mõõduga(seina paksusega jne) arvutatud ning piranhal on märgitud ,et kannatab kuni zx1400 välja lõdvalt. Go figure onju. Kriitika on hea ,paneb mõtlema osasid asju ümber ,aga no krt ma ei lähe uut mootorit ometigi sellepärast ostma. Lõpetaks äkki poweruniti kritiseerimise ja mõtleks talle kesta ümber ehitamise peale.


Viimati muutis bluedogster, 07.03.2011 20:34, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 07.03.2011 20:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Ketiga ja sõltuv vedrustus?

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 07.03.2011 20:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
Kombimiis kirjutas:
Ketiga ja sõltuv vedrustus?

Terve tagumine osa on koos mootori ,telje ,rataste jne pahnaga ühes tükis ning töötab nö kiigena. Sama süsteem on ka originaal hiinakatel ja on väga lihtne ehitada.

Näed ja vot see on ohtlik:
http://www.youtube.com/watch?v=o4XpNQ4JN-k&NR=1
Originaal chinese raam ,originaalselt kitsas ja kujutan ette kui toredalt üle võlli keerab. A kujutan ka ette kui :D see tüüp seal baranka taga on..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 07.03.2011 21:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2006 00:48
Postitusi: 911
Olengi praktiline
Väga loll süsteem see, kui asjast midagi teaksid siis igalpool üritatakse vedrustamata massi vähendada, ja hopp, sa hoopis rämeedalt suurendad seda. Kuna sa teistel ka sõita lased, siis vastutad sa ka nende eest kui mõni neist selle käkiga üle käib. ja mis su raamil viga? see peaks pikem ja laiem olema et stabiilsem oleks
Tee parem selline kohe
http://www.youtube.com/watch?v=K0yJOCU0 ... re=related
Kokkuvõttes on sitaks rohkem funni, kiirused suuremad, saad igaltpoolt teedepeal alla sõita ja kino teha. ul omal ka bagi olemas ja eelkõige mulle meeldibki külavahel igaltpoolt teedepeal alla sõita ja küngastest alla üles turnida. Algul oli põllal ka lõbus a siis tüütas ära


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 07.03.2011 22:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
Ära sa jumala eest nende orginaalhiinakate kiige ,raami ja vedrustuse süsteemist malli võtta see on suuuuuuuuuuremat sorti sitahunik räägin konkreetselt oma kogemustest .

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Projekt: Kodukootud Rallibagi Cbr1000f - Bluedogster
PostitusPostitatud: 07.03.2011 23:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2009 23:04
Postitusi: 139
Asukoht: Tartu
Novot ja siit tulebki probleem ,et inimesed ei loe esimest postitust. Aga ma siis räägin uuesti. Asi tuleb uute õõtsadega ,topelt õõtsad nii ette kui taha. Hiinaka originaali vedrustuse(üleüldiselt veermiku osas) ei kasuta. Asi tuleb madalam ,originaalist arvan et ca 10cm. Et paremini aru oleks saada mis vahe on chinakal ja sellel mis kurvis ümber ei lähe ,mis vedrutab normaalselt jne ,siis tegin joonise:
Pilt

Vb nüüd hakkab mõni mees aru saama ,et sellest ei tule kitsast kõrget suure mootoriga tapariist hiinakat vaid kasutan ainult nö siis istumise jaoks hiina raami osa mille plaanin ka võimalikult palju tugevamaks teha. punkt.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 69 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7