l6vikuningas kirjutas:
Niikaua kui neid siiski saksast ühe korraliku keskklassi masina hinna eest terve treilatäie võib soovikorral eestisse vedada, ma mingit rariteetsust asja juures ei näe. Eestist on need masinad lihtsalt hoolimatute ja pohhuiistlikute omanike tõttu otsa saanud ja juurde neid ka eriti ei veeta kuna poleks väga minev kaup, sest mingi kaasaegse kurgikäru eest saab naabrimehelt rohkem rispekki.
õige jutt.
pigem peaks teemad lahutama ja alles jätma jutu väga vähese tootmisarvuga autodest( kasvõi ala need autod: maserati biturbo,lotus omega,audi ur,matra,bristol,tvr,weismann, bmw csl,triumph jne.) ja tegema teisele osale pealkirja: eestis väheks jäänud rahvaautod?
toon näite: eestis oli 1997a seisul 184 opel mantat, ja vaid 82 opel monzat. arvake kumba nyyd eriti vähe järel on? aga isegi see ei anna veel rariteedi mõistet välja. toon arvu mida lugesin sakslase lehelt. opel monzat on toodetud kokku vaid 45tuhat exemplari. arv on nagu väga väike 8 miljoni opel rekordi kohta? aga ikkagi pole veel rariteet võrreldes omega evo500 vaid 500 auto kõrval. okei lotus omega 900 autot on ka ikka väääääga vähe.
sadu tuhandeid jettaid ja mazdasid....? see 1979 peugeot on ka masstootmise auto mida leidub kolmandas maalimas veel sadu tuhandeid. ta on pigem eesti oludes vähe levinud. muud miski(.saatsin sellise universaalkerega diisel peugeoti emexisse muideks)
saate aru pointi jah? rariteet pole see mida on olnud siin ntx naabrimehel. rariteet on pigem see mida siia on imekombel eksinud mõni üksik ja mida on toodetud väga vähe!!!
ei jõua rohkem enam sõna rariteet selgitada. tunne et on näagu räägiks seinale.
