Kuna Krss nii ilusti ütles siis ma kirjutan paar rida.
Kõige töökindlam ja rafineerituma käitumisega diisel Saabil.
Puudub näiteks 2,2le iseloomulik vibratsioon ja müra.
EGR ja pöördklappide hädad puuduvad.
Veepump tuleb ALATI koos hammasrihmakomplektiga vahetada.
DPF filtrid hävinevad tänu sellele, et sõidetaks ainult linnas ja "pensionäri" sõidustiiliga.
Seetõttu ei saa põletustsükkel korralikult rakenduda.
Samas saab seda "põletustsüklit" TECH2-ga teostada meie juures.
Kuna see ei ole eriti ilus vaatepilt siis ma ei luba kliendil juures olla
Veermik on suhteliselt töökindel.
Rohkem tuleb vahetada tagasillas "bumerange"-ülemised õõtsad.
Samuti jäävad tagumised pidurisadulad kinni-aitab ainult vahetus.
Esisillas on paar korda tulnud vahetada roolilatti ja õõtsasid-zarniiriga ühes tükis.
Salongis on palju plastdetaile aga enamasti on tegu üsna naginatevaba autoga.
Ruumipuudus on rokem individuaalset laadi.
Suhteliselt palju on ette tulnud optiliste kaablite katkemist ja raadiovõimendi surmasid.
Võimendi asub juhiistme all ja on väga tundlik veekahjustustele.
Kuna kogu auto on nn. võrgus siis päris palju on kurja tehtud asjatundmatute remontijate poolt.
Eriti lisasignade paigaldajate poolt.
Sai suht palju ja võibolla segaselt kirjutatud aga 9-3 1,9Tid puhul ei ole tegu halva autoga.
Lihtsalt ise pead hoolsam omanik olema ja püüdma vältida suvalisi töökodasid
