Kolmest diislit mahuks peale panema küll, aga need enamusest mersu diislid kuni mingisuguse aastani, mil tehti veel plunserpumpadega isendeid, rüüpavad päris võikalt kütet. Turbomootor aga vähem.
Siia mahuks see mootor, mida pani mersu tehas neile keredele originaalis peale, OM617 peaks see olema ja ongi kolmene diisel, fööniga. Neid vist eestimaalt leida ei ole ja kui leiaks siis parajalt kirve hinnaga. Enne läheksin seda teed, et võtaks keevitusaparaadi, teeks torukolle ja turboflantsi ja paneks ise sellele 2,4D mootorile fööni külge. Tegelikult teostatav asi, mis on korduvalt peast läbi lõiganud, eks tulevik näitab mis sellest mootorist saab. Jään siin kohal arvamuse juurde, et enne tuleb mootor korda teha ja alles siis minna turbotamise kallale, kui mul juba käigukast praegu suhteliselt otsakorral on.
Siia nina vahele mahuvad näiteks V mootorid, 124 mõningad diislid, äkki ka rida kuuene, aga ümberehituseta ei saa midagi va originaalmootorit. Käppade asetsus ja hilisem sõitlemine ARK'iga saab olema üks paras projekt küll.
Rahast ei tea ma midagi, kui raha on, siis teen, kui raha ei ole, siis asi seisab. Nii palju oskan öelda, et mõlemad kered, millest nüüd ühe välja olen voolinud sain koos toomisega nad kätte ~10k eek'iga ja remondile on läinud ka midagi 10-15kiloeeki võibolla. Raamatupidamist ei pea, raha pärast ei muretse, vanemad peavad veel mind üleval ja vahest saab ka mõne töö kõrvalt teha mis jälle sisse toob, juppide ja tehnikaga on pidevalt äri aetud ja kui ikka teha siis teha. Vähemalt ei käi igareedestel mölludel kuhu ma usun et enamuste minuvanuste raha läheb.
See et keegi ei tea mis mees ma tegelt olen, siis tekkis täna ühe Vulva kallal tööd tehes idee kuniks krunt kuivas, et ajaks mersu soojaks ja teeks tänupildi kõigile õnnesoovijatele, et linna peal ikka ära tunneks.
Peni ei olnud asjaosalikeks mõeldud, tal oli lihtsalt kõht tühi ja noolimisisu.
