jannu kirjutas:
2.8 veaks on kergelt kõveraks minema kaan, kui peaks kuuma saama ja üldiselt mingihetk see neil juhtub.
Kas lugesid teksti ikka läbi ja said aru et jutt on
C5 MITTE
C4 Audi A6est?
Vanadel V mootoritel (110/128kW) läksid jah kaaned isegi kergema kuumenemise tagajärjel
kõveraks, uutel 5V mootoritel (2,4 ja 2,8) ei juhtu seda aga ealeski niisama.
Peab ikka kõvasti neid kiusama või ilma jahutusvedelikuta sõitma et neid kõveraks saada.
Bmw pika plokikaane lased ennem kõveraks kui nende uuemate V6te kaaned.
Valiku kohapealt. Bmw on töenäoliselt ökom, samas jupid IMO kallimad.
Järelturg samuti bemaril väga kehva ja hinnad langevad kolinal.
Suur mure vanematel (ka viimaste aastate e39.tel) on et 99% neist roostetavad ja ikka korralikult.
Ära mädanenud/kohe ära kukkuv pagasi luuk pole bemaril mingi ime, kui sama nähtust aga
audil silmad peab selle autoga ikka midagi väga halba juhtunud olema. Kered kestavad audidel hästi.
Üldiselt kui arvestada e39-te ÜLIpikku tüüpvigade loetelusid, mädanevaid keresid, halba mainet,
kiiresti langevat turuväärtust ja muud jama, valiksin ise audi.
Bmw tüüpvigu otsi bmw klubi foorumist, audi tüüpvead on üldiselt pigem mootoripõhised.
Kui kursis pole võid imestada mida bemmi mehed kõik vahetama/remontima peavad et auto liiguks.
Aga eks kõik oleneb konkreetsetest autodest. Võid sattuda ka surnud/hooldamata audi otsa.