Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 01.11.2024 02:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 257 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: SR Opening, avalaks 2011 (Arutelu)
PostitusPostitatud: 20.03.2011 11:02 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.12.2008 01:57
Postitusi: 239
Tere,

Kui keegi soovib toetada, ennast reklaamida või muudmoodi osa võtta üritusest, siis 5289380 või sallu@driftime.ee

Üritus toimub vanas heas vormis, Tänu kiirabi/tuletõrje kohalolule on sellel aastal Lubatud ka mootorrataste osavõtt, mootorratta ettevalmistus peab vastama BHRA tehnilistele nõuetele, ka õlikorgi splint ja loomulikult kogu juhi turvavarustus. Palume sõitma tulla ainult kogenud sõitjatel, kes on vähemalt korra varem osavõtnud kiirendusvõistlusest.


Sõitjatele on pilet 24.- ( et vähendada järjekorda) sisaldab 1 juhi piletit..
Pealtvaatajatele 4.-
Tagasisõit on ringiga mööda esimest rada (et vähendada järjekorda) tagasiteel kiiruse piirang 50KM/h
Sõidu ajad kuulutatakse välja kohapeal mikrist ja hiljem tulevad kõik ajad foorumisse.

Üritusel on kohalt toitlustus, toaletid ja veel palju muud huvitavat.
Väljumisel kaotab pilet kehtivuse.

KLUBIDE OSA

Autoklubidele on soodsam osavõtutasu. Vastavalt klubipoolt teatatud autode arvule, broneeritud parkimise ala, mille piiramise, parkimise ja kujunduse eest hoolitseb klubi ise. Osavõtjate arvust saab teatada eili@driftime.ee või +37256233018

BURNOUT KING

Burnouti rändkarika võistlusele Burnout king 2011 on võimalik registreerida saates sõnumi Sallule +3725289380. Võitlsus koosneb 3 osast.

1. Osavusõit: 2 koonuse vahel 2 min
2. Vabakava 1 min
3. Grande finale, kes lõpetab rehvid esimesena.
Miinimum kasutatav rehvimuster 3mm kulumisjoonest, kasutada võib ainult suverehve ja mitte kitsamaid kui 205

Burnout king 2007 Renaldo Madfrog Mägi
Burnout king 2008 Marko DK Opmann
Burnout king 2009 Ken Biturbo Kasch
Burnout king 2010 Maero V8 Pruul
Burnout king 2011 Võid olla sina

Üritus kooskõlas Eesti autospordi liidu alakomitee, Haapsalu politseis, Kaitseliidu ja Vallaga.

Ootatud on kõik sponsor- ja partnerluspakkumised.

Valdkonnad:
aiad
aedade transport http://www.restepi.ee
helitehnikap
prügikastid ja vedu http://www.db-hp.ee
auhinnad http://www.atoy.ee http://www.db-hp.ee http://

http://WWW.DB-HP.EE paneb välja super eriauhinna kõige kreisimalt riietunud seltskonnale.
Selle aasta dresscode PIMPS and BICHES

Võistluse juhend

1. Võistluse andmed
1.1 Võistluse nimetus: SR Opening 2011 Avalaks (Kiirendushooaja avamine.)

1.2 Võistluse statuut: Klubisisene, Streetrace.org
1.3 Võistluse toimumise koht: Kiltsi lennuväli, ridala, Haapsalu
1.4 Võistluse toimumise aeg: 23.04.2011
1.5 Võistluse ajakava:

11:00 Avatakse pääsla
11:30 Sõitjate koosolek ja ürituse lühitutvustus
12:00 Avatakse rada võistlejatele
17:00 Suletakse kiirendusrada
17:20 BURNOUT KING 2011 (kummipõletamise võistlus)
18:00 Ürituse pidulik lõpetamine



1.6 Võistluse korraldajal on õigus teha ajakavas muudatusi.

2. Võistluse korraldamine ja juhtimine

2.1 Võistluse peakorraldaja andmed: Kristjan Salmre +3725289380
2.2 Võistlus peetakse vastavalt EAL Võistlusmäärustikele ja käesoleva Juhendi alusel kooskõlas FIA Spordikoodeksiga.
2.3 Võistlus viiakse läbi vastavalt Eesti kiirendusvõistluste tehnilistele tingimustele (Lisa 1), käesolevale juhendile ning üldlevinud heade käitumise tavadele.
2.4 Võistlust juhivad Eal-i poolt kinnitatud ametnikud, kohtunikud
2.5 Võistluste juht/Peakohtunik: Kristjan Salmre 135/EAL
Võistluste sekretär ja sekretariaat: Eili Orumägi
Tehniline kontroll: Henry Karming, Kalle Nõlvik Eal/tehniline 3
Peaajamõõtja: Kristjan Salmre

3. Osavõtjad, võistlusautod ja võistlusklassid

3.1. Võistlusest võib osa võtta ka kehtivat sõitjalitsentsi omav isik. Võistleja peab tundma võistlusreegleid ja neid aktsepteerima.
3.2 Kasutada võib kõiki Riiklikus Autoregistrikeskuses või välisriigi vastavas registris arvel olevaid sõidukeid, mis vastavad käesolevate reeglite nõuetele.
3.3 Võistlusest osavõtja on kohustatud esitama check in’is ja/või sõiduki võistluseelse ülevaatuse käigus auto tehnilise passi vm vajalikud dokumendid (k.a isikut tõendav dokument, juhiluba, vm).
3.4 Võistlusauto peab vastama Kiirenduse alaliidu poolt kehtestatud reeglitele. Ei pea omama kehtivat ülevaatust ega kindlustust.
3.5 Võistlus on mõeldud ainult autodele.

3.5 Võistlusklassid.

Võistlusklassid puuduvad, sõidetakse paaris ja iga paari võitja on konkreetse sõidu võitja.


4. Võistlusele registreerimine

4.1. Võistlusel osalemiseks peab iga sõitja täitma registreerimisvormi ning tasuma osalemistasu.
4.2 Eelregistreerimist ei toimu (Autoklubidel on võimalik broneerida parkimis ruum)
4.3 Kohapealne registreerimine toimub: 10:00-16:00
4.4 Osalemistasu eelregistreerinud klubidele on 12.-
4.5 Osalemistasu võistluspäeval kohapeal on 17.-
4.6 Osalemistasu maksmine toimub kohapeal sularahas.
4.7 Osalemistasu sisaldab võistleja ja võistlussõiduki pääsu võistluspaika.
4.8 Registreerimiseks vajalikud andmed: võistlussõiduki omaniku ees-ja perekonnanimi, sõiduki mark ja mudel, valmistamisaasta, mootori töömaht ja võimsus vm nõutud andmed. Allkirjastatud leping korraldaja ja võistleja vahel.

5. Võistluse läbiviimise kord

5.1 Võistlusdistantsi pikkus on ¼ miili, ehk 402,33 meetrit.
5.2 Võistlus koosneb ajasõitudest
5.3 Juhul kui võistleja ei ilmu õigeaegselt stardijoonele, loetakse ta kaotajaks.
5.4 Burnout on lubatud ainult selleks ettenähtud kohas stardialal ja vaid siis kui Starter on andnud
vastava loa.
5.5 Joonele asetumine (stagemine) on lubatud vaid Starteri märguande peale. Juhul kui stagemine ebaõnnestub ehk auto liigub üle stardijoone tuleb tagurdada tagasi üle stage ja pre-stage joone ning alustada otsast peale.
5.6 Iga võistluse eel on kohustuslik läbida „check in” ja registreerida ennast konkreetsele võistlusele. Check in’is kontrollitakse võistleja dokumente, jagatakse välja võistlusel osalemiseks kõik vajalik materjal ning kantakse võistleja võistluse protokolli. Ainult check in’i ja tehnilise ülevaatuse läbinud võistlejad kantakse konkreetse võistluse protokolli.
5.7 Sõiduki võistluseelne ülevaatus:
5.7.1 Sõiduki ülevaatus toimub selleks määratud ajal ja kohas, kas võistluse paigas või enne võistlust, vastavalt määratud kuupäevadele ja kohale. Võistleja kohustus on sõiduki õigeaegne toimetamine ülevaatuse kohta.
5.7.2 Juhul kui peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele, võistleja diskvalifitseeritakse. Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia.
5.8 Ilma võistlusnumbrita võistlussõidukeid starti ei lubata.

6. Karistused

6.1 Võistleja kuulub karistamisele alljärgnevatel juhtudel:
6.1.1 Peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele.
6.1.2 Sõiduk ei vasta ohutusnõuetele või on sõitnud välja kiirema aja, kui tema turvavarustus võimaldab.
6.1.3 Burnout väljaspool selleks ettenähtud ala.
6.1.4 Auto mootori käivitamine/soojendamine/reguleerimine ilma, et keegi istub juhikohal.
6.1.5 Võistleja on tarvitanud narkootilisi aineid või alkoholi. Lubatud piirmäär on 0,0 promilli.
6.1.6 Võistleja lülitab automaatkastiga autol sisse vabakäigu stagemisel enne starti ja peale pre-stage joone ületamist.
6.1.7 Väljaspool võistlusrada kehtestatud kiiruspiirangutest (20 km/h või 50km/h) mittekinnipidamine.
6.1.8 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine.
6.1.9 Ebasportlik käitumine ja/või ohuolukorra tekitamine.
6.1.10 Juhul kui võistleja ületab raja keskjoone ja peale seda juht jätkab kiirendamist (ei lase gaasi järele) ning seejärel tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile või kui võistleja tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile rohkem kui korra ühe võistluse käigus või on tuvastatav tema süülisus kahju tekitamisel, kuulub tekitatud kahju hüvitamisele. Iga purustatud anduri maksumus on 200 Eur
6.1.11 Juhul kui võistlusmasinast valgub rajale õli, ning autol puudub mootori alune õlipüüdmismatt, või jahutus- või pidurivedelikku, rohkem kui üks kord võistluse jooksul, on võistleja kohustatud maksma trahvi 500eur
6.2 Võistleja langeb eliminaatorist välja, kuid jääb lõpp-protokolli selleks hetkeks saavutatud tulemusega alljärgnevatel juhtudel.
6.2.1 Hilinemine stardialale.
6.2.2 Ei ole võimeline startima, mootor ei käivitu, muu tehniline rike.
6.2.3 Valestart, süttib foori punane tuli. Juhul, kui mõlemad võistlejad teevad valestardi, vähem varastanu võidab.
6.2.4 Sõit üle rajale märgitud kesk või äärejoone või kujutletava keskjoone ületamine ja rajalt väljasõit. Erandiks on ohtliku takistuse vältimine, sellisel juhul antakse kordusstart.
6.3 Muud tingimused
6.3.2 Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt (k.a. boksiala) lahkuma.
6.3.3 Kõik võistlejad on kohustatud kogu võistluse vältel järgima üldlevinud hea käitumise tavasid.
6.3.4 Võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) ei tohi neile ettenähtud ajal - vahetult stardile eelnenud ajal ja/või stardi sooritamise momendil kuni stardi lõppemiseni, stardialal viibida.
6.4 Karistus võib olla:
6.4.1 Hoiatus.
6.4.2 Rahaline karistus, summas 25 kuni 200 Eur.
6.4.3 Kohene diskvalifitseerimine.
6.4.4 Muu karistus, mis on määratud käesoleva juhendi punktis.
6.5 Otsuse võistleja karistamiseks teeb võistluse Peakohtunik.
6.6 Karistuse määrab žürii ja karistuse määr sõltub rikkumise iseloomust ja juhtumi tagajärgedest.

7. Tulemuste arvestamine

7.1 Võistluspäeva ajad avaldatakse hiljemalt 4 tööpäeva jooksul aadressil http://www.streetrace.org

9. Autasustamine

9.1. Võistluspäeva jooksul jagatakse auhindu erinevate efektide eest, auhindu jagab peakorraldaja.
9.2. Sponsoritel on õigus välja panna eriauhindu.

10. Võistluse üldtingimused

10.1 Võistlejate ja registreerijate koosolekust osavõtmine on kohustuslik.
10.2 Kõik tekkinud küsimused ja probleemid mis juhendis ja tehn. tingimustes pole kirjeldatud lahendab võitluse žürii v. Peakohtunik kohapeal, võistlejat soosides.
10.3 Võistlusest osa võtta soovivate võistlejate arv on piiratud. Võistluspäevast saavad osa võtta kuni 200 sõitjat.
10.4 Võistlustrassi läbimisel võib peale juhi autos olla 1 kõrvalistmereisija, kes peab samuti olema kinnitatud turvarihmadega ja kandma kiivrit, kaassõitja ei või olla alkoholi joobes.
10.5 Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata.
10.6 Võistluskäigus on võistlusauto hooldamine, remont ja tankimine lubatud ainult temale ettenähtud boksis.
10.7 Võistleja, kes ei allu korraldaja korraldustele eemaldatakse võistluse territooriumilt.
10.8 Võistleja peab järgima võistluse kodukorda, täitma reegleid ja kohtunike korraldusi.
10.9 EAL ja Korraldaja ei vastuta võimalike avariide/õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Registreeritud võistlusel litsentsi omavate võistlejate poolt tekitatud õnnetuste ja võimalike avariide tagajärjel tekkinud kahjud korvab kindlustus.
10.10 Võistleja on kohustatud võimaldama EAL või korraldaja poolt autodel esindada oma reklaame, vastavalt rahvusvahelistele võistlusmäärustele.

11. Sissepääs võistlusalale

11.1. Sõidukite sissepääs
11.1.1. Alale pääsevad kõik võistlusele registreerunud võistlusmasinad
11.2. Isikute sissepääs
11.2.1. Tasuta pääsevad alale kõik registreerunud ja osalemistasu tasunud võistlejad ja mehhaanikud.
11.2.2. Vajadusel võib korraldaja nõuda isikut tõendavat dokumenti.
11.3 Stardialale ja võistlusrajale (stardikaare alt algav ala) sissepääs on lubatud vaid võistlusautol, võistlejal ning ametlikult registreeritud mehhaanikutel. Stardialal kõrvaliste isikute viibimine on rangelt keelatud. Võistlejaga seotud kõrvaliste isikute stardialas viibimine võib võistlejale kaasa tuua karistuse.

12. Võistluste üldküsimused

12.1. Korraldajad tagavad võistluspaigas tasulise toitlustamise.
12.2 Korraldajad tagavad CO kustutite olemasolu.
12.3 Teadetetahvel:

Kiirendusvõistlusel käitumise kodukord ja juhend kiirendajatele.
1. Üldised reeglid
1.1 Mistahes viisil ohtlikult käituvad võistlejad ja muude kohalviibivate sõidukite juhid ning võistleja meeskonna liikmed kuuluvad diskvalifitseerimisele võistluselt ja/või võistluspaigast füüsilisele eemaldamisele.
1.2 Üldine kiiruse piirang väljaspool võistlusrada on 50 km/h ja bokside piirkonnas on kiiruse piirang 10 km/h. Tagasisõidu alal 50km/h
1.3 Bokside piirkonnas juhindutakse manööverdamisel parema käe reeglist.
1.4 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine tähendab kohest diskvalifitseerimist.
1.5 Lähi-, päevasõidu-, kaug- jm tulede kasutamine on vastavalt korraldaja poolt esitatavatele nõuetele.
2. Enne starti
2.1 Stardirivis oodates ole rahulik ja ära tee rumalusi (rehvide soojendamine, vajaduseta kiirendamine, jms.). Oota kohtuniku märguannet, et siseneda stardi-alasse!
2.2 Kui starter tõstab käed horisontaalselt külgedele, võid teha burnouti ja sõita starterini. Seejärel jää rahulikult stardiluba ootama.
2.3 Kui starter tõstab käed pea kohal risti, siis on võistlus ajutiselt katkestatud. Sel juhul seiska mootor ja jää sõidukisse ootama edasisi korraldusi.
3. Start
3.1 Kui starter näitab kätega foori poole, tohid sõita stardijoonele ja alustada STAGE'imisega.
3.2 Stardijoonele minnes esmalt jälgid PRESTAGE-tulesid. Kui need on süttinud, siis sõida veel ca. 15 cm edasi, kuni süttib STAGE ja seejärel jää starti ootama. Peale seda, kui mõlemad sõidukid on stage'inud, antakse start lähisekundite jooksul.
3.3 Peale pre-stage'imist on kaasvõistleja suhtes viisakas ära oodata, kuni ka tema on pre-stage'inud ja alles siis lõplikult stageda. Kohene lõplik stage'imine on ebaviisakas ja amatöörlik ning seda peaks kindlasti vältima.
3.4 Stardis olles fikseeri kindlalt oma sõiduk paigale; kui enne starti vajud kasvõi kogemata üle stardijoone, siis see tähendab automaatselt punast tuld. Eliminatoris tähendab punane tuli automaatselt kaotust.
3.5 Kui sul tekkib kahtlus oma stardi korrektsuses või sa näed enda ja/või kaasvõistleja fooris punast tuld, siis alusta kindlasti sõitu ning sõida rada lõpuni läbi - aja saad sa kirja ka vaatamata punasele tulele.
4. Sõit
4.1 Sõida kindlalt oma rajal, mitte kunagi ei tohi väljuda kogu distantsi vältel oma rajalt.
4.2 Kui sõidukiga sõidu ajal midagi juhtub, siis pead sõitma raja lõpuni. Mitte kunagi ei tohi keerata poole raja pealt pealt ära. Vedeliku lekkimise korral peata esimesel võimalusel rahulikult sõiduk ja seiska mootor, jäädes oma sõidurajale.
4.3 Kui auto muutub rajapeal liikumisvõimetuks, siis kutsu abi. Ära hakka ise autot suvalises suunas lükkama.
5. Peale sõitu
5.1 Peale sõitu pidurda rahulikult hoog maha, ära tee peale finishit äkkpidurdust.
5.2 Tagasisõit toimub raja lõpust paremale keerates mööda kõrval rada.
5.3 Tagasipööramiseks kasuta selleks ettenähtud kohta. (märgistatud koonustega)
5.4 Tagasisõiduteel ära sõida kunagi kiiremini kui 50 km/h. Tagasisõiduteel kihutajaid ootab kohene võistluselt diskvalifitseerimine.
5.5 Kui ükskõik kumb sõiduk on peatunud tehnilisel vms. põhjusel enne tagasipöördeala, ei tohi teine sõiduk siirduda tagasisõiduteele enne, kui on saanud korraldajatelt vastava loa.
5.6 Tagasipöördel ja tagasisõidul kasuta kindlasti suunamärguannet andmaks aegsasti kaasvõistlejale oma kavatsetavatest manöövritest märku.

5.7 Jõudes tagasi pääslasse näita kontrollijale käepaela ja auto kleebist.

_________________
Minu sõidustiil ei ole teie arutada... Badasssallu conect 5289380
http://www.driftime.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SR Opening, avalaks 2011 23Aprill Kiltsi lennuväljal
PostitusPostitatud: 20.03.2011 14:07 

Liitunud: 15.04.2006 18:56
Postitusi: 609
Asukoht: Paide/järvamaa
Tsiteeri:
Sõitjatele on pilet 17.- ( et vähendada järjekorda) sisaldab 1 juhi piletit..

Tsiteeri:
4.5 Osalemistasu võistluspäeval kohapeal on 15.-

???


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SR Opening, avalaks 2011 23Aprill Kiltsi lennuväljal
PostitusPostitatud: 20.03.2011 14:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.02.2007 18:21
Postitusi: 1161
Asukoht: Rapla
pokemon kirjutas:
Tsiteeri:
Sõitjatele on pilet 17.- ( et vähendada järjekorda) sisaldab 1 juhi piletit..

Tsiteeri:
4.5 Osalemistasu võistluspäeval kohapeal on 15.-

???

Teen sulle klubi pileti :D saad odavamalt ja su peavalu kaob :D
Nagu esimest korda sellisel üritusel ! (ainuke SRi üritusi mis on rahvarohke )

_________________
www.ecctuning.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SR Opening, avalaks 2011 23Aprill Kiltsi lennuväljal
PostitusPostitatud: 20.03.2011 14:16 

Liitunud: 15.04.2006 18:56
Postitusi: 609
Asukoht: Paide/järvamaa
Kui EBK sinna laekub, siis ma ilmselt maandun nende alasse. Võtan järjekordselt aeglaseima auto tiitli endale(Beez diisel E34).

Aga minu mõte oli asjapuhul lihtsalt see, et kui minna tähte närima, siis mina raiuks piletimüüjale 15EUR'i ja seda reeglite punkti, kus ei ole 17EUR'ist mingit juttu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SR Opening, avalaks 2011 23Aprill Kiltsi lennuväljal
PostitusPostitatud: 20.03.2011 18:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.02.2007 18:21
Postitusi: 1161
Asukoht: Rapla
Sallu meil on eurod juba :D

6.4.2 Rahaline karistus, summas 500 või 1000 EEK.

_________________
www.ecctuning.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SR Opening, avalaks 2011 23Aprill Kiltsi lennuväljal
PostitusPostitatud: 20.03.2011 19:15 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
2010 BK oli Maero Pruul BMW 340'ga

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SR Opening, avalaks 2011 23Aprill Kiltsi lennuväljal
PostitusPostitatud: 20.03.2011 23:26 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.12.2008 01:57
Postitusi: 239
Ühesõnaga, õige võistlusjuhend tuleb siis, kui on kinnitatud, koos EAL-i numbriga, siiani aga mustand.

saarlane kirjutas:
2010 BK oli Maero Pruul BMW 340'ga

On sul tema number äkki pakkuda? Vaja karika plaati, et saaks uue nime kirja sinna.

_________________
Minu sõidustiil ei ole teie arutada... Badasssallu conect 5289380
http://www.driftime.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SR Opening, avalaks 2011 23Aprill Kiltsi lennuväljal
PostitusPostitatud: 21.03.2011 00:37 

Liitunud: 20.04.2008 16:12
Postitusi: 2223
sallu kirjutas:
On sul tema number äkki pakkuda? Vaja karika plaati, et saaks uue nime kirja sinna.

EBK'st kasutaja e323i, kahjuks profiilis pole nr't märgitud..

_________________
Kui mul und ei tule, siis loen lambaid ja nende postitusi..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SR Opening, avalaks 2011 23Aprill Kiltsi lennuväljal
PostitusPostitatud: 21.03.2011 11:56 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.12.2008 01:57
Postitusi: 239
õlilekked tuleb kindlasti kõrvaldada, rada muutub ohtlikuks.
Kiiver ka kindlasti kohustuslik.

_________________
Minu sõidustiil ei ole teie arutada... Badasssallu conect 5289380
http://www.driftime.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SR Opening, avalaks 2011 23Aprill Kiltsi lennuväljal
PostitusPostitatud: 22.03.2011 01:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Tuleb loota, et Evo saab selleks ajaks valmis ning ei pea sõitma pereautoga...samas ma olen vist iga aasta erineva autoga sõitnud, ehk siis peab saama - bmw 750, porsche 911 turbo, estfield-cayenne ja evo9
Eesmärgiks 911 turbo aeg evoga üle sõita ilma mootorit kotti laskmata...näis kas õnnestub...ehk õnnestub, kui lumi läinud selleks ajaks :twisted:

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SR Opening, avalaks 2011 23Aprill Kiltsi lennuväljal
PostitusPostitatud: 22.03.2011 16:15 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
No, kes siis siit kindlad sõitjad ? :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SR Opening, avalaks 2011 23Aprill Kiltsi lennuväljal
PostitusPostitatud: 22.03.2011 19:14 

Liitunud: 12.05.2007 00:09
Postitusi: 2
Asukoht: Tartu
Paks1 kirjutas:
No, kes siis siit kindlad sõitjad ? :P

Tuled oma turbo nissaniga võistlema või niisama kõva mees?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SR Opening, avalaks 2011 23Aprill Kiltsi lennuväljal
PostitusPostitatud: 22.03.2011 23:05 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
Manuaal kirjutas:
Paks1 kirjutas:
No, kes siis siit kindlad sõitjad ? :P

Tuled oma turbo nissaniga võistlema või niisama kõva mees?

Ei , lihtsalt küsin.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SR Opening, avalaks 2011 23Aprill Kiltsi lennuväljal
PostitusPostitatud: 25.03.2011 11:14 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.12.2008 01:57
Postitusi: 239
Laptopid.ee pani päeva kõige kiiremale autole välja korralikus seades äriklassi rüperaali. http://www.laptopid.ee/index.php?vaata=331

HLautoosad.ee Paneb välja auhindadeks suure koguse erinevaid liqui moly tooteid. http://hlautoosad.ee/index.php?page=8&id=1

Atoy automotive pani välja auhinnad oma uuest BDS Kataloogist. http://www.atoy.ee

_________________
Minu sõidustiil ei ole teie arutada... Badasssallu conect 5289380
http://www.driftime.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SR Opening, avalaks 2011 (Arutelu)
PostitusPostitatud: 28.03.2011 22:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.09.2005 21:47
Postitusi: 193
Asukoht: Tallinn
Kui kiivrit pole võtta kas kohapeal on ka olemas, vb. loll küsimus aga küsida ikka võib :?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 257 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7