Vaheta mootoril klapikambrikaane tihend ära. 99% õlileketest on sealt pärit. Tihend ise maksab mingi 2 eurot ehk. Vahetamine on lihtne kui lapsemäng. Ära ainult korktihendit osta, too kipub vedelamat õli läbi laskma. Karterituulutuse toruklambrid peaks ka üle pingutama ehk.
Kindlasti tekib soov varsti saada tahhokaga kellad. Vihjeks, tahhokaga kellad istuvad 1:1 juhtmete otsa. Mittemidagi aretada pole vaja. Lihtsalt vanad kellad välja ja uued asemele.
Kindlasti on umbes kojameestealune äravool. See paistab seal mootori pildi pealt ka. Keskel olev kummist "lont". Aitab ehk mõnegi roostetäpi ära hoida.
Kui termostaati vahetama hakkad, soovitan soojalt osta koos korpusega ja mingi vähe korralikum/kallim variant. Isiklikult olen 4 korda järjest samal autol vahetanud termostaati, ennem kui normaalselt toimiva sain. See toimiv oli pea 2x kallim kui esimene mis poest anti.
1.8 66kw on sellepoolest õnnetu, et rihma purunemisel jooksevad klapid pähe. 1.6 ja 2.0 on sellest murest vabad. Kui kõvemaks paugutamiseks läheb soovitaks see üle vaadata. Koos rihmaga vahetatakse ka veepump, rulliku olemasolu ei mäleta kahjuks.
Iseenesest on A kerega vectra üks lahedamaid pille üldse. Jupid ei maksa suurt midagi (välja arvatud ABS'i andurid). Remont on poeparklas tehtav. Mulle meeldib

Edu!