Nädalavahetusel tegin veidu ka mersut, kuna teisest tööst sai lihtsalt siiber ja vandumisest oli suu nii must et "ema anna padruneid"
Kuniks teine pill kuivas krundi all leidsin aega ja ajasin mersu tööboksi. Kuradi hea oli jälle käivitada ja katsuda uksi mis korralikult kinni/lahti käivad. Töö viljaks loen seekordselt: kunagise tulevase võimendi + juhtme vedamise, mille vedasin mööda paremat karbiserva koos vaakumvoolikutega, RCA ja antennikaabel veetud, parem pool puhastatud tolmust ja tagist mis sinna kogunenud oli, tagaistujate istmealune matt paigaldatud, katusepolstri äär tihendi vahele aetud ja viimaks armatuur sisse tõstetud ning juhtmed selle all paigutatud.
Nii shiny pole veel ükski minu käest läbi käinud auto olnud, vähemalt armatuuripaneeli poolest. Kui järgmine etapp kätte jõuab siis jätkan sisu kokku ladumisega seniks kuni see üksipulgi kõik ilusti koos seisab va tagaosa võibolla. Kui raha jälle peaks tekkima, siis plaanin taha ehitada normaalse helisüsteemi, originaal mulle ei meeldi ja kui algus juba selline tehtud on, siis peab edasi ka nii minema.
Jätkuks mersu tagasi seisma, patsiendile järjekordne kiht masteksit põhja alla ja kodupoole.
Muideks ostsin ära ka velgedele igasugust huvitavat kraami. 400g metallicvärvi, 500g täitekrunti, 100g happekrunti (poes unustasin laki ainult ära) ja nüüd vaatan külamehe käest äkki saan väikest püstoli kõssa-kõssa liivapritsi ja tõmban veljed puhtaks, kui ei saa, siis tuleb käsitsi nühkida. Velgedega on ka see, et kui rante poleeriti, ise ei teinud, lasin kasutajal
Click seda tööd teha, aegajalt kontrollides. Aga osad veljed tundusid nagu õige ivakene viskavat, kus võrumaal või valgamaal saaks odava hinnaga need veljed üle vaadata ja vajadusel parandada? Muidugi ei ütleks ära ka teadmispagasist kuidas seda ise teha. Sirgsust saan ilmselt kontrollida sirge laua peal? Tulnud on nad muidu eelneva omaniku sõnade järgi sõitva auto alt, aga raskusi oli velgede küljes mõnijagu.
Avapauk tuleb aina lähemale, ei tea kas sinna jõuabki
