Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 11:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 41  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 31.03.2011 15:31 

Liitunud: 11.10.2010 13:23
Postitusi: 327
canyondrift kirjutas:
Nii kõverad nad õnneks ei ole, et sellist hüraulikat ja treimist vajaks.

Aga sain äsja laenuks selle pisikese püstoli. Raiskab liiva nagu vana kurat, aga äkki saan töö tehtud, asjad happekrundi alla ja edasi ei ole muud kui värv, lakk ja rehv peale tõmmata
Pilt



On kelleil äkki aimu, kust sellist pritsi osta saaks?

Ilus ja originaalne mersu. Edu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 31.03.2011 18:00 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Selline prits on siin linnas isegi olemas mingis väikses kaupluses nimega Kitoon. Maksis omaniku sõnul ~30€ juurde.
Prits on küllalt armetu, aga pisitöid suuruses plekkveljed saab teha küll kui viitsimist on. Pütt saab hirmsal kombel ruttu tühjaks ja kompressori rõhk tuleb viia kindlasti üle 6at. Kasutan pildil näidatud ehitusliiva, 2 kopikatega kott.

Ehitusmarketites jne peaks sellist nössi saada olema küll, aga et korralikult pritsida tuleb ilmselt ära lõhkuda siiski üks propaani baloon, sinna lisada vajalikud torud ja liiva voolamiseks kasutada kõrgsurvetoru, mis liialt ära ei kulu. Kuulkraani ja sinna otsa tehtud düüse, siinkohal kas poldist või millegi säärasest. Muidu on nad kõvasulamist ja polt kulub suhtliselt kiirelt. Eelarve tuleb umbes sama võrreldes selle pisikese potiga juhul kui baloon omast käest võtta on.

Velgi pritsides läks mul see kotitäis ikka päris ruttu, ei saanud ühe veljegagi hakkama ja otsustasin kõigepealt ära kasutada värvieemaldi jäägid ja siis alles pritsiteemat kasutada kui värvieemaldi on enamus olemasolevaid kihte maha võtnud. Tuleb välja, et minu velgedel on ~3-4 erinevat värvikihti, alates krundis kuni tavalise spray alumiinvärvini. Siseküljel oli külallt palju oksiidi. Kohta kuhu rehv peale läheb ma töötlema ei hakka, ainult rehvi toetuspinda, seal on värv veel korralik ja lakkgi peal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 31.03.2011 23:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.04.2009 22:49
Postitusi: 763
Asukoht: Klaasipealinn
Tegelikult tuleb alati enne liivapritsi värv värvieemaldiga eemaldada! Kinnist värvi sööb liivaprits päris kaua maha ja samal ajal sööb juba puhtasse kohta sisse. ma ise kasutan igapäevaselt klaaskuuli pritsi, mis sööb palju vähem sisse, aga ikkagi, kui liiga kaua ühe kohapeal hoida sööb sisse. siin üks näide, kui on ilma värvi eemaldamata puhastatud: http://www.upload.ee/image/496881/sisse ... misega.jpg


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 01.04.2011 01:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.01.2006 20:24
Postitusi: 408
Asukoht: Pirita
Oi kõik see teema on nii tuttav, tore vaadata kohe. Mu esimeseks masinaks oli ka W123 merss, mis alguses nägi nii rimakas välja, et mitte keegi ei uskunud selle taastamise reaalsusesse. Kahjus ise tegin seal minimaalselt, sest linna inimesena garaaž puudus, samuti jäi keretöö oskustest tublisti puudu. Tegin ka kunagi mersuklubisse sama laadse taastamise teema, pildid laadisin tol ajal põhi kõhta Pilt.ee. See aga lakkas üks hetk lambist töötamast ning kõik läks kaduma. Samuti ei suuda ma siiani leida plaati, kuhu kõik tööde pildid said kõrvetatud :(

Nüüd on minu isend kerge pindmise rooste külge võtnud, aga ta on ka kõvasti sõitu saanud ja vahepeal seisis ka pikalt. Lähiajal tuleb viia tuttava juurde iluravile. Ah jaa, ülevaatuselt läks 2 päeva tagasi järjekordselt puhtalt läbi, FTW!

25-ndalt lehelt käis läbi üks 280E, nendele kusjuures pandigi samad stanged tehasest, mis kupeedele.
Roolid on 123-del ka minu arvates lausa kolossaalselt suured, tahtsin enda omale originaal puit rooli, mis on 2 korda väiksem, aga ei leidnud.
Ma ei jõudnud praegu teemat läbi lugeda, aga on sul vedrustusega ka midagi plaanis? Kõige tüütum asi medrustuse osas on mega pehme tagu ots. Midagi pagassi paned või keegi taga istub ja tagu ots on juba maa poole. Lahendus on vist ainult jäigad "sport" vedrud.
Ja sõitjamugavuse kohta veel üks fakt: mul on üks sõber 2 metra pikk ja suutsin istme nii taha lükata, et ta ei ulatunud ei rooli ega pedaalideni :kill

Muidu meil peres on lausa 5 123-e, puudu on ainult kupeed ja 250E ning 280E.

Link minu eksemplarist: http://www.carrating.org/car.php?4210

Muretuid kilomeetreid!

_________________
Müüa... Antera 18" veljed, VW VR6 mootor ja VW juppe, 3x W123 Mercedes-Benz. Huvi korral PS!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 01.04.2011 06:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2008 13:47
Postitusi: 869
Asukoht: E/T
Ronny kirjutas:
Tegelikult tuleb alati enne liivapritsi värv värvieemaldiga eemaldada! Kinnist värvi sööb liivaprits päris kaua maha ja samal ajal sööb juba puhtasse kohta sisse. ma ise kasutan igapäevaselt klaaskuuli pritsi, mis sööb palju vähem sisse, aga ikkagi, kui liiga kaua ühe kohapeal hoida sööb sisse. siin üks näide, kui on ilma värvi eemaldamata puhastatud: http://www.upload.ee/image/496881/sisse ... misega.jpg



kuskandis sa kuulitad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 03.04.2011 18:28 

Liitunud: 03.04.2011 18:17
Postitusi: 1
mis on see oranzikas teema mida sa puhtale metallile panid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 03.04.2011 18:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
See oranžikas teema peaks olema happekrunt .

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 03.04.2011 20:15 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Ootasin juba seda aega kuna keegi küsib mis see oranž on. Vastus on lihtne, see on pliioksiid. Sisuliselt on mul terved paiga kohad ja puhtaks löödud metall plii kihi all, nii seest kui väljast. Keemia tunnist peaks teada olema, mis plii ja metall koos käsikäes teevad ja kuidas see asi kõik töötama peaks. See oranž asi on tegelikuses pulber mida segatakse värnitsaga, sellest saab õlivärv, mis kuivab olenevalt kihi paksusest ~2päeva. Sain seda eraisiku käest, firmadest tean ainult maardu keemiakaubandust mis ka sellega tegelema peaks.
Happekrunti olen mina näinud ainult kollakana ja seda kantakse õrna kihina nii et aluspind näha jääb lihtsalt korrosioonikindluse ja hilisema nakkuvuse parandamiseks.

Edasiviinud töödest:
Liivapritsitamine ei lähe nii edukalt kui ma arvasin, hetkel on ära 45% pritsimisest või vähemgi. Hirmus rõve töö, eriti sellise nässiga. Koguaeg täida pütti, mis saab väga kiirelt tühjaks. Seda üritasin parandada enda isikliku ajutise pritsikapi tegemisega, ~60kg liiva vanni, velg sinna sisse, vannist kõrgemale seina külge panin kile ja ise istun kile lõikekoha juures ja muudkui lasen nii et toruots liiva sees püsib ja keerutan velge. Isegi nii läheb väga kaua aega. Ilmselt on kompressor siiski sellise töö jaoks lahja, töö algab alles ~5-6at juures mis isegi minu suurepaagilise kompressori jaoks katsumuseks osutub pideva töö juures. Keerasin rõhku veidu peale, nii et ivake alla 8 välja lööks ja siis hakkan alles tööle. Sellise rõhuga võtab päris viisakalt, kuigi düüs võiks ka väiksem olla. Oleks pidanud ikka teenusena sisse ostma seda tööd, ise ei jõua ka kõike teha.
Veljed pean ruttu valmis saama, rehvid, tutikad Nankangi suvekad juba ootavad vanavanemate juures kuna velje peale saavad keeratud. Mõõdus 195/65/R15. Velgede tegemiseks on nüüd ka kõik vajalik olemas, ostsin laki ka ära. Kuna talverehvis oli üks torkehaav, siis parandasin selle ka ära, autopoest saadud liimiga nööri ajasin auku sisse ja jäi ilusti pidama. Mersu on nüüd õiges garaažiosas kuniks minuni tulevad esitiivad tööaluse tarvis. Rattad alt ära kruvitud, pooleli on esilogarite külge keeramine ja sobitamine, kiskusin maha ka mootori rihmad ja uusi peale pannes geneka rihm on lühike.. Nagu ikka, meie kohalikus autopoes saab alati esimene kord asja tagasi viia ja järgmise uue tuua. Võimu oma õnneks istus. Roolivardad tuleb ka kätte võtta ja ära vahetada, kaua nad seisavad seal laua peal. Sisu on jälle natuke kirevamaks saanud. Keskkonsool on nii, umbes sees, armatuur on täiesti kinni nüüd, aga et ideaali saada pean ma teda mingi nipiga tõstma et ülejäänud asjadega sobima saada. Igasugused prinid, vidinad ja säärased tulid ka kulutusse lisada, nüüd särab kõik nagu peab. Mõtlesin siin ka lahendust kuidas saada laetuli viivitusega põlema. Mind maru häirib see kui istun autosse ja nii kui ukse kinni löön kustub tuli ära, ei näe pimedas mitte muffigi. Pean leidma paraja kondeka ja türistori mis 12V ära kannatab ning saab seegi tehtud.
Tööd on veel täitsa hulganisti, jäänud on vaid 7 tööpäeva sõiduvalmiduseni - kurat, kas jõuab...

Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 03.04.2011 20:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2005 17:21
Postitusi: 764
Asukoht: Tallinn-->LAAGRI<--
kas sul läheb vaid üks toru sinna liiva potti ? Endal mul selline liivaprits olemas, millel oma 2m volla otsas... mille pistan liivakotti ja asi vask. Et seda probleemi pole et vaja täita. Ehk on sul kh võimalus mingi suvaline voolik otsa lükata ja see kotti pista otsaga vms...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 03.04.2011 20:39 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
grimes kirjutas:
kas sul läheb vaid üks toru sinna liiva potti ? Endal mul selline liivaprits olemas, millel oma 2m volla otsas... mille pistan liivakotti ja asi vask. Et seda probleemi pole et vaja täita. Ehk on sul kh võimalus mingi suvaline voolik otsa lükata ja see kotti pista otsaga vms...

Kui ma praegu koti ja toruga jandaks nii et ma midagi hiljem ei kasutaks (nagu see nn kapp võimaldab) siis hetkeks oleks mul läinud äkki 8-10 kotti.
Vooliku saaks ka sinna panna jah, põhirõhk on sellel, palju siis liiva hakkab peale jooksma, prits on ehitatud nagu kivikaitsme püstol, toru ava püstoli sees on natukene tagapool kui õhuväljund et voolavast rõhust tekiks vaakum.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 03.04.2011 21:46 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
mkb kirjutas:
Äkki on juttu olnud, aga... Must armatuur ja sinine konsool??

Ei ole juttu olnud, aga nii ta minu kätte jõudis. Ilmselt ka originaal. Sinine armatuur on suhteliselt vähe leitav sellisel autol, mis terve oleks, neil oli mingi jama küljes, et kippus päiksega ära minema ja mõrad sisse tõmbama.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 12.04.2011 21:13 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Rihmad korras, roolivardad all ja kinni (stendis peaks veel ära käima kuskil) ja vaikselt-vaikselt asutud sisu kokku panema jälle. Parem tagumine uksepolster on ilusti küljes, vaja lisada veel tuhatoos. Mõned polstri kinnitustüüblid olid seestpoolt ära murtud ja pesast välja tulnud, aga doonori pealt võtsin uued tüüblid ja panin nendega asja paika. Polstri taha läks ka liimitud kile ning iga uks sai pool ruutu pigimatti. Vahe, mis kõmin enne ja pärast on nagu öö ja päev. Juhiukse kõlisemine kadus ka ära - seal polnud originaalmattigi.
Igatahes velgedega on hetkel lõpuni jõutud. Töö eest paneks endale sellise rahuldava hinde, kolme plussi äkki. Mõned kohad said niiöelda üle nurga keeratud ja esimene velgede värvimine ei tahtnud ka kõige paremini välja tulla. Metallicvärviga ei ole ikka üldse harjunud ja sellega et ta nii vedel on.
Nüüd pole muud kui kuivada, siis saadan veljed rehvi peale venitama ja kui poldid kunagi peaksin kuskilt saama, siis rändavad need alla kah.
Nädalavahetusel võtsin järjekordse tulutoova töö sisse, ilma rahata ei valmi ju üksgi projekt ja sai kõigist neist tehtud ka sõbrapilt.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 12.04.2011 23:01 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Teip oleks tulnud suuremalt peale tõmmata ja siis randist noaga üleliigne maha lõigata. Praegu teibi tükkide jätkamise kandilised kohad häirivad. Aga muidu ikka viispluss :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 12.04.2011 23:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Super töö ikka!

Respect sulle!!!! :hail

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 13.04.2011 14:31 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Iff kirjutas:
Teip oleks tulnud suuremalt peale tõmmata ja siis randist noaga üleliigne maha lõigata. Praegu teibi tükkide jätkamise kandilised kohad häirivad. Aga muidu ikka viispluss :)

Täpselt see see viga ongi, värv oli juba jõudnud ära ka kuivad ja lahustiga ei tahtnud ka nühkima minna, äkki oleks midagi muud ka ära sulatanud. Minuteada peaks sellise töö jaoks mingi eripeenike teip käima ja hiljem katan ülejäänud laiemaga. Samas pole paras probleem rant uuesti õrnalt üle teha ja laki alla pista.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 41  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7