Suur tänu kõigile

Jagan natuke taustinfot kah. Peale S14ne müüki pidime võtma vastu otsuse, kas jätkame driftis või mitte ning ausaltöeldes on need paar aastat meie tiimile põnevaid väljakutseid pakkunud, suure koguse fänne toonud ning seetõttu otsustasime ikka jätkata. Samas panime paika kindlad kriteeriumid, et tulev projekt peab S14nest kõikides kategooriates parem olema - võimsam, lahedam, tehniliselt täiuslikum jne. Ning loomulikult peab auto ehitamine olema võimalikult odav ning lahendused lollikindlad. Igaks petteks mainin, et kõiki uuendusi ei proovi me muidugi ühe hooajaga saavutada aga kusagilt tuleb ju startida.
Ainuke auto, mis meie kriteeriumitele välimuse ja hinna poolest vastas oli S15. Mina isiklikult oleksin võibolla Suprat ka kaalunud aga see ei ole hetkel enam oluline. Auto tooriku hind (SpecS) on OK ja knowhowd ning aftermarket juppe tohutult (on ju s15 näol tegemist sisuliselt s14nega)
Peale eelmist hooaega sai selgeks, et lahja turbomootoriga on järjest raskem konkurentidega samal tasemel püsida. Kui Raplas sai S14nega veel väikseid vigu parandada, siis Pärnus oli asi juba keerulisem - üks viga ja sõit oli rikutud. Võimsad ja vastupidavad turbomootorid maksavad palju raha ning võistlusmootori puhul eeldatakse, et tiim sisaldaks inimesi, kes teavad täpselt, mida nad teevad. Kuna meie tiimis sellised isikud puuduvad oli ainukeseks loogiliseks valikuks võtta võimas (suhteline termin muidugi) STOCK vabalthingav V8 mootor, milleks valisime hinna ning kvaliteedi suhte järgi 2003 Chevy LS1, mida on USAs kergelt juba tuunitud. Loomulikult oli üheks oluliseks punktiks ka mootori hilisem võimalikult lihtne tuunimine (kompressor)
To be continued...