Tegemist minu esimese autoga, mis juba eelnevalt peres oli kasutusel olnud..
Auto on facelifti järgne mudel, mida veab 2.0 ecotec mootor koos manuaalkastiga. Varustusest on tal olemas istmesoojendused, el. peeglid, 2x el. aknad, tuledepesurid, TC, udutuled, käetoed ees & taga ja veel üht-teist.
Is. on hetkel 308000.
Üleval on ta end pidanud rahuldavalt võrreldes nii mõnegi uuema ja hinnatuma autoga, aga Vectra A vastupidavusele temast konkurentsi ei ole.
Mootori sai välja vahetada 300k täitudes 1. silindris tekkinud pahanduse pärast, äsja sai vahetada siduri survelaagri..
Kütusekulu oli suvisel perioodil randa & peole & tööle sõites 7.2, nüüd 12.5km otsi kooli ja tagasi sõites talvel on kulu 8.4 kanti (owner manualis on ette antud 8.6)
2010 juunis minu valdusesse sattudes vahetasin välja maki Pioneeri toodangu vastu ja ka kõlarid (ette Hertz kompod, taha mingid kenwoodi koaksiaalid). hiljem said orig. roolinupud tööle meisterdatud vähem kui 1€ kuludega selle asemel, et osta 145€ lisaadapter

.
Lisaks on meisterdatud salongi valgustus LED´ide peale ümber.
Kuna kevad läheneb, siis ostsin talle 17" Borbet K2 veljed Pirelli rehvidega.
Nüüd ka väike pildivoor, et jutt liiga kuiv ei oleks

pildid erinevatest aegadest kokku korjatud



Et auto liiga hetero ei oleks, siis said ka "pedemajakad" tuled külge pandud

interiöör on tal hele.. ja siin üks pilt roolinuppude elustamise protsessist

Tuleviku osas on mõtteid palju..
kuna tagaotsas on tal nii vedrud kui ka amordid oma aja ära elanud, siis tuleks 40/40 madaladus peagi hankida, siis oleks VÄGA suureks abiks see, kui ehitaks talle sisse konditsioneeri või siis hoopis kliima.. lisaks võiks installida püsikiirushoidja..
Boschi originaal xenon tuled muudaksid tee niigi valge tee veel valgemaks..
ja lõpuks võiks salongi heleda naha ka hankida..

midagi sellist..

Opelile kohase vähese rooste kapoti servadest ja esiuste äärtest peaks esmases järjekorras likvideeritud saama.
Olen küsimustele avatud!
