Gaz 66 on ikkagi odav konstruktsioon, pole korraliku raami tehtud ja pole ka korralikku vedrustust. Ahtil on juba praegune liikur keerdvedrudel, miks ta peaks järgmise tegema superjäikadel ja nullliikuvusega lehtvedrudel?
Teoorias on muidugi kõik ilus, raam paindub kaasa ja rattad on pinnasel, paraku pole keegi välja mõelnud sellele pornolahendusele amorti ja vedru ilma amordita on üks suur nali.
Pealegi võib ju mõelda, et kumb on ägedam, kas kraavi läbides veidi rohkem kaapivad 3 ratast, sest üks on õhus või pruunev küljeaken

Pealtvaatajad olete ja tahate actionit ainult? Mida jäigem raam, seda parema vedrustuse saab sinna külge pookida. Ma ei hakka rääkimagi suuremast hoost kui on vaja ka teel püsida. Millegipärast ei ole ei dakari ega baja autodel lahtise küljega U profiilist redelraamid nagu 20ndate sõiduautodel vaid ikka kompleksed trianguleeringuga puurid. Ja bajal on vedrustuse käiku rohkem kui gaz 66l, 15" on seal üsna tavaline.
Ärge unustage ka, et 66 on lühikese kabiini,raske mootori ja vedela kastiga, mis väntsutamise andeks annab. Terve mõistusega oleks seda raske soovitada, kasvõi vastupidavuse pärast. Maailmakuulsad vastupidavad h1, geländewagen ja unimog on kõik tükkmaad jäigema raamiga.
Uhtile edu ja loodan, et saad siis korraliku vedrustuse ja raami jäigaks. Kraavi ületamiseks ei ole vaja suuri uksevahesid!