Panen siis oma igapäeva ökopüssi ka siia üles lõpuks

Auto sa siis soetatud 13 juuni 2008, kus see kuupäev oli muideks reede, ning isegi ark arvas et number 13 sobib sellele autole parasjagu

Ostuhetkest neetud auto peaks mainima.
Algupäraselt siis tuli ta minu kätte 3.6 ja automaatkastiga. Lisadest siis põhimõtteliselt kõik peale tagumise istmesoojenduse ja webasto. Vb ka mingit väiksemat mudru mille olemasolust ma ei tea hetkel

Ning pool aastat peale ostu oli selline vaatepilt siis...

Varsti oli juba selline...

Vahele läks siis audi s6 213kw mootor ning 6k manuaalkast.
Kuna ajanappuses ei saanud pool aastat miskit liigutada siis projekt seisis. Lõpuks sai kõik nagu ära ühendatud ning tehtud et liikuma saaks, kuid mootoril puudus säde. Pikalt arvasin et immo, ning lammutasin siit ja sealt otsides seda maagilist immo blokki et miskit ümber teha. Lõpuks muidugi tuli välja, et vända asendianduri juhe oli pooleks...
Kuna aga surved silindrites olid seistes vägagi madalaks läinud (1. 3,5; 2. 15 !!!???; 3. 10,5; 4. 4; 5. 3; 6. 7; 7. 3; 8. 4,5) said kaaned maha võetud ning ülemisele otsale kappremont tehtud.
Uuesti kokku saades oli vaatepilt kapoti all juba selline

Sai sõitma ning tööle, ülevaatus isegi ausal teel tehtud

Samuti sai ka selline asi tehtud


Ülemisest asjast vist peaks kõik aru saama, keskmine on A/F näidik, signaal otse lambda pealt ning alumine voltmeeter, mis mind on juba korra päästnud teepeale jäämisest ma arvan

Kuna septembris otsustas nüüd igapäevaauto lahkuda siit ilmast siis sellest ajast on ta mul igapäevaliikur.
Pildike siis üldmuljest ka

Mis hetkel on siis tulitavateks punktideks tal:
Juhtaju

Kogu seda kompotti juhib 3.6 originaalaju, sellest ka arvatavasti nii madal küttekulu (???). Plaanid on progeaju suunas ning jagajatest lahti saada, asemele ehk cop'id. Mõttes muidugi pikemas perspektiivis mõlgub ka turbotamine

Värvkate - Kisendab ülevärvi ja keretööde järgi
Vedrustus - Tagumised vedrud on ära väsinud, kuid originaale on päris keeruline saada kuskilt. Pakutakse -35mm pomplekti sisuliselt vaid. Võiks mingisugused coiloverid alla saada siis juba.
Salongist käigukangi kate. Vaja seal ikkagi miskit leiutada.
Salongi elektroonika vaja ka üle käia, palju asju on ajaga ära surnud, näiteks õhku puhub vaid aknale, ventika mootor mis õhku suunab vist kinni

Hetkel vist rohkem ei olegi mida kirja panna

Eks aegamööda täiendan nüüd
