Teen siia ühe teema veel, juhul, kui rahval huvi.
Loodan, et kellegi isiklikud emotsioonid ei sega mu jätkuvat bassimaailma propageerimist

Seekord on tegu nii öelda säästu projektiga, mu heale tuttavale, kes lasi oma auto korra juba üles ehitada nii öelda auto audio poe poolt. Kuna tulemiga ta rahul polnud, siis lõpuks (peale kahte aastat ajupesu

) otsustas ta oma auto minu juurde tuua.
Eelmise kehva kvaliteediga ehituse tulemina põristas auto 145.5 db @ 40hz. Kasti häälestus suht ok kuid .....
Mis oli valesti minu silmis ...
Materjal kastile kõigest 18mm MDF, kaablte kogu paksus 3 x väiksem, kui valemid lubavad, kast täiesti puusse arvutatud ja kogu ehituse rõhk asetatud blingile.
Nüüd siis muutused:
Korralik kaabeldus, 4mm mürasummutus matid, kasti paksus 36mm, esi ja tagasein 48mm ja kõik see veekindel vineer, kasti täpsem arvutus ja tuuning vastavalt soovile.(hetkel lahtine, aga 33-36hz) Lisagenekas v upgrade tuleb hiljem, peale minu panust auto tagaossa.
Atribuutika siis mis kasutusse läheb:
18" Kicker Solobaric D2
10" Solobaric D2
2 x Zx1500.1 võimud
2 x SX 1500.1 võimud
Sx400.2 fesikõlaritele ja taga eputamiskõlaritele
Calibre CQX3
DS 650.2 eputamis kõlarid kui luuk lahti.
10" subbar läheb autosse selleks, et pikemaid otsi sõites akusi säästa ja vaiksemat muusikat kuulata, selline oli tema soov, seega las siis jääb nii.
Esiots on tal enda jaoks valmis, Focal Utopiad vist jne, minu ülesanne on autole natuke bassi juurde manada.
Eelmise kastiga jäi mehe parimaks tulemuseks 145.5 db @ 40hz vist, praegune "goal" on vähemalt 150 sama setupiga, aga ümberehitusega.
Ehitus ei saa kaua kesta, ca 4-6 nädalaga saame siin teemas ka tulemust lugeda TL ga mõõdetuna.

Stay tuned bassheads
