kalle kirjutas:
Aga kas seda ei anta uudse tehnilise lahenduse eest? ja kas pidid seal midagi täpsemalt ka rääkima, või talving oskas asja ajada?
Ses suhtes et oled sa kedagi koolitanud ka? või plaanid vms, Lihtsalt mõtlen et mis autojuhte saab koolitada tagamootoriga maastikusõidukiga, mille omadused tulevad mängu siis kui auto omad ammu läbi saavad.
Lihtsalt mõtlen et Kui ma panen oma sierrale taguratta asemele ilma rehvita velje ja kasutan seda vintsipoolina, et kerin sinna peale nööri ja tõmban sellega metsast puid välja, kas siis ma võiks selle eest ka kasuliku mudeli saada?
(suht jänt näide, aga mind lihtsalt huvitab see mudelivärk)
Iseenesest pole seal midagi väga uut. Patendiameti kodulehel on kirjas, mis tingimustele kasulik mudel vastama peab. Ajasin seda värki 4 aastat tagasi ning pole enam meeles. Koolitanud pole kedagi.
Bagi on ikka keskmootoriga.
Põhimõtteliselt saaks vist isegi sellisele vintsilahendusele ka kasuliku mudeli hankida. Uudne viis ikkagi.
Aga see mudelivärk on pigem formaalsus. Kui õigesti formuleerida, siis saaks kasuliku mudeli ka tule või ratta peale võtta. Aga mingit kaitset see ei tagaks.

Patent on vähe kõvem asi.