1. mees
2. 20
3. VW Golf, Suzuki GS500
4. Ei ole. Teede seisukord kohati palju suurem probleem(eriti talvel)
5. Ei tea kedagi, kes teaks kedagi, kes oleks kunagi kiirust ületanud. Ei, no tegelt? Mis kuradi ülikool? TLÜ w?
6. Absoluutselt iga kord, kui sõidan ületan kiirust
7. Möödasõidud/niisama/mootorratas
8. 100-130km/h üle lubatud piirangu.
9. Eesti politseile 1 kord, välismaal rohkem.
10. Ei
11.

12. Kui antakse load inimesele, kes ei suuda suhteliselt sirgel teel(maantee) sõita heades ilmastikutingimustes 100-110km/h tuleks seada kahtluse alla ametnike pädevus, kes need juhiload väljastasid
13. Kindlasti mitte. Tekib palju rohkem selliseid, kes sõeluvad ridade vahel isegi siis, kui kõik sõidavad 60-ga 50alas.
14. Suuri maanteid(4-realised) on nii vähe, et 130km/h piirkiirus ei tekitaks mingit probleemi.
15. Üks inimene saab 140km/h 90alas 8000eek ja 2 kuud lubadeta omamata eelnevaid rikkumisi, teine saab eelneva hoiatusega 145km/h sõitmise eest 90 alas 3000eek ja 1 kuu lubadeta. Õiglane?
16. Sõna tänu eeldab üldjuhul mifagi positiivset, kas teie arvates on avarii positiivne? Aga ei tule meelde, et oleks kellegil mõni põhjus kiiruses, pigem muud asjad.
Kui tudeng ei taipa koostada küsitlust mõnes selleks loodud keskkonnas, mis aitaks hiljem lihtsalt töödelda andmeid uurimustöö/statistika jaoks tekib minul küsimust, et mis kooliga on tegemist ja kas tegemist on üldse üliõpilasega? Ei peaks nagu mainima ka seda, et hea tava järgi märgib küsitluse koostaja ära ka oma nime, et oleks kelle poole pöörduda, kui neid andmeid kuskil huvitavas kohas ära kasutatakse. Ei ole ju see küsitlus teps mitte anonüümne.