Aitäh!
Miilil käidud ja natukene pettunud, sest lootsin rohkemat. Mõlemal korral tulemus 201km/h. MBC ei töödanud, kuid stock seisus võiks nagu ka kiirem olema. 1. sõit vahetasin käiku küll tiba liiga vara ning 2. sõit lõin 5nda käigu mööda, kuid nii palju see lõpptulemust ikka ei mõjuta. Ei teagi kas peaks dynos nüüd ilmselt käima ning vaatama palju neid hobuseid üldse alles on või milles probleem?
Aga välja näeb auto vähemasti ilus, sest reede õhtul sain auto ja R'i stange värvali käest kätte. Ära värviti ka tagastange ja parkimisandurid, kapott (mõlk välja) ja parem e.tiib (mõlk välja), lisaks veel küljeliiste.
Reede õhtul/ öösel sai Priidu juures auto uued eesmised õõtsapuksid, rõhukella, mõned uued turbovollad, MBC ja noh stange siis ka külge.
Kui boosti hoiab, siis spidonõel kerib küll maru kiiresti ja see on mõnus, mitte nii mõnus on see, et Haapsallu jõudes ta rõhku enam ei hoidnud. Vahepeal on, siis pole. Ei tea kas see kraan on pekkis või milles asi.
Miinus poole pealt veel see, et üks adapter on perses, sest poldid olid viltu sisse keeratud jõuga. Auto veereb nüüd talvekatel mõnda aega. Proovisin ka Tabasalu raja ära pühapäeval AG Cupi raames, sest mu Sierrat ei saadud valmis. Lamelliga oli see üsna võimatu, sest pidamine puudus absoluutselt ning korra käisin ka rajalt väljas- stange jäi õnneks terveks.
Vahepeal olen ära tellinud ka uued NGK Iridium küünlad, Innovate MTX widebandi, 3k xenon pirnid ja OBX eesmise strutbari. Mõlgutan mõtteid BSRi chipi osas...
Aga pilti ka Haapsalust.


