Seekordseks võistluseks olime enda arust täitsa hästi valmistunud, kuid kahjuks päris nii ei läinud nagu lootsime. Neljapäeva õhtul saabusime Pärnusse ja hakkasime pisiasjadega kohe pihta. Sai tehtud CF kaoptt, mis tuli päris hästi välja mu meelest

(ausõna on päris carbon)

Reedel saime kenasti asjad õhtuks rajale ära paigutatud ja auto jäi ootusärevalt hommikut ootama. Enne esimest vabatrenni käis Albert veel aju kallal, sest eelmine nädalavahetus saba andnud trigger-wheel oli uue vastu vahetatud ja tahtis mõningat korrektuuri. Ajuloputus tehtud sai trenni kihutatud. Esimesed ringid üle 9 kuu õigete rehvidega olid lootustandvad. Viiendal ringil sain aja alla 1.03 ja uut ringi alustasin veel paremas tempos. Kahjuks peale uut kurvi kadus autol täiesti lambist õlirõhk ja suretasin auto nii kiirelt kui võimalik välja. Proovisime mis me proovisime aga viga oli kahjuks sügaval mootoris, ehk saba oli arvatavasti andnud õlipump isiklikult. Pühapäevane defekteerimine täpselt seda näitaski ja kõhust leitud tükid nägid välja sellised...

Õhtuks olime jõudndu sinnamaale, et vanad saaled olid asendatud uutega, ning kogu alumine ots sai õige momendiga kokku keeratud. Lähipäevil üritame leida uue õlipumba ja tuleva nädalavahetus peab auto jälle töötama.
Senise kuue hooaja jooksul pole kordagi õlipumbaga muresid olnud ja kasutusel olnud pöörded on olnud ka stabiilselt üle 8000, seega ei teagi mis tal nüüd hakkas et saba andis. Meie õnneks keegi praegu kehtivat kvalli rekordit ei ületanud ja sõidus uut rekordit samuti ei lajatatud. Kahju et ei saanud isegi ühte väga korraliku ringi, sest preagu on ikka väga poolik tunne. Loodame et sellega kõik mured ka lahenesid ja järgmisel etapil saame auto täit potensiaali kasutada, sest masin on väga väga kiire. Tahaks juba...