Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 15:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Omegaga Europasse
PostitusPostitatud: 26.05.2011 21:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 11:08
Postitusi: 581
Traat ja näpitsad kaasa ja anna takka...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Omegaga Europasse
PostitusPostitatud: 26.05.2011 21:27 

Liitunud: 13.04.2007 18:34
Postitusi: 1329
Asukoht: Harjumaa
tuleb jah sellised põhi asjad ära teha rihmad, pidurid ja võibolla mõned puksid kui ülejõu ei käi ning kui on kliima siis täida ära :D kindlasti tasuks vaadata, et kas kõiki mahlasid on piisavalt sees ning kui midagi lekib näiteks üllatuseks avastasin enda autol mitte väga olulise aga siiski märgatava roolivõimu vooliku lekke mida pean nüüd eemaldama hakkama :) aga kui sellised asjad üle käidud siis ei tohiks olla mingit erilist probleemi, Opelitel tegelikult mootorid suht kestvad ja arvan, et kui ise ära ei lõhu ei juhtu ka midagi :) edukat reisi ! :D pärast võib pilte ka panna (autost vms)

_________________
Elu nagu lill ...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Omegaga Europasse
PostitusPostitatud: 26.05.2011 21:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2010 08:49
Postitusi: 2272
Ma ei mõista, miks peab KÕIK enne välja vahetama??
See on selge, et vanade mahladega ei tasu teele ronida ja auto peab olema tehniliselt korras!

Sama aasta Vectra on peres olnud 14 aastat (ls 450kkm). Kalla, talla, vaheta õli.

Ehk teemaalgataja räägiks nüüd ise ka, miks ettevõtmine hulljulge on!? Auto seisukorrakirjeldus ei teeks ka paha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Omegaga Europasse
PostitusPostitatud: 27.05.2011 01:20 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 12:58
Postitusi: 451
Asukoht: Kärdla
Kui keeled suus, et probleemide korral suheldud saaks, võid ükskõik millega minna. Käisin ka just 4500 km eurotripil ja minujaoks oli suur üllatus, et inglise keelega polnud põhimõtteliselt midagi teha (hotellid välja arvatud). Kuni Poolani (kaasaarvatud) oli peamine keel siiski vene keel. Poolast edasi sobis hoopis Saksa keel, mida eriti meist keegi ei valdanud. Saksamaast edasi ei tea, et kuidas seal. Austria söögikohas ei suutnud ettekandjale kuidagi selgeks teha, et ma nüüd maksta sooviks. Tema arvas, et mul olid vist toiduga probleemid ja saatis hoopis koka meie juurde. Temale lõpuks raha näidates, saime ikka makstud.

_________________
Minu valmistatud mudelid
http://www.almaracing.org/mudel/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Omegaga Europasse
PostitusPostitatud: 27.05.2011 09:34 

Liitunud: 24.07.2006 16:11
Postitusi: 57
Kuhu kanti muidu täpsemalt minek ka?
Ise 4ndal ka omegaga trippama. Kui ta sul eestis kuskile lagunend pole, ei lagune ta seal ka. Pidurid jms üle vaadata ja minek. Nagu interface juba ütles,et kui kõike ette karta ei saa üldse minna. Oma autoga ikka mõnusam tripata kui rendikaga :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Omegaga Europasse
PostitusPostitatud: 27.05.2011 09:54 

Liitunud: 16.05.2004 19:22
Postitusi: 3
Ise olen käinud niimoodi '83 aasta Saabiga kaks korda pikal reisil. Üks kord sihiks Monaco ja teinekord Istanbul. Teekond üle mägede. Eelnevalt sai kogu auto üle käidud- kõik vedelikud vahetatud, pidurid üle kontrollitud, sillad üle vaadatud, elektriasjad kontrollitud (kasvõi geneka tablett jne). Kõike aga ikka ette ei näe ja seetõttu peab korralik tööriistakohver käepärast olema. Näiteks sai Vahemere ääres siduri töösilinder kohalikust kaubandusvõrgust leitud enam-vähem sobivate O-ringidega uueks tehtud (Saabil tuleb selleks sidur maha võtta), katkiläinud istmepõhja parandatud jne jne.

Omega on küll suur ja mugav pika reisi jaoks, aga minu arvates liiga igav auto selliseks elamusreisiks. Kui tahad huvitavat ja ägedat reisi, võta midagi erilisemat. Samas on Omega A jälle piisavalt lihtne ja lollikindel auto (2.0 mootoriga vähemalt) ning sellega midagi väga suurt juhtuda ei saa. Ja kui juhtubki, siis on see ka lõunapool piisavalt levinud ja juppe saada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Omegaga Europasse
PostitusPostitatud: 12.07.2011 20:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Maanteel kruiisimine tegelikult autole väga koormav ei ole. Oluline on üle vaadata asjad, mis tee peale võivad jätta. Rihmad, varurehv, veljevõti, genekas/aku. Igaks juhuks kaasa potska õli ja väike kanku kütust. Veendu, et mootor ikka õiget temperatuuri hoiab ja genekas ilusasti elektrit toodab ja et kütust on. Siis saab atutoga sõita. Muud vead on teisejärgulised.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Omegaga Europasse
PostitusPostitatud: 23.07.2011 22:54 

Liitunud: 06.04.2003 14:35
Postitusi: 36
Asukoht: Tartu
Sai isegi just tuldud ~7000km Euroopa reisilt ja siin mõni minu tähelepanek ...

Ise sai see reis läbitud 97a Galaxyga. 2.0 vana hea sierra mootor kombineeritud vanakooli 4 ´se auutom. kastiga - ette öeldes mitte kõige parem bahn´ i pill. Auto seisukorra kohta niipalju, et läbinud nii moto kap. remondi kui ka kasti kap remondi, jooksvatest juppidest ei hakka rääkimagi, seega enda poolt oli nagu kõik tehtud , et midaig ei juhtuks. Vana auto miinuseks on aga ju see, et kunagi ei tea, mis asi ikkagi minna võib. Meie reisi puhul osutus kõige nõrgimaks lüliks ( 2x ) rehv! Nagu juba siin eelnevalt üks kasutaja mainis, siis peale hollandi on inglise keel praktiliselt kasutu , muidugi alati leiad kellegi kes nö nr tunneb, aga no kui sul uut rehvi vaja , siis annab seletada .. Meil läks nimelt esimene rehv lõuna prantsusmaal kämpinugu alal. Peale pikki otsinguid ja praktiliselt igast töökojast läbi käies oli selge, et aru nad ei saa mitte emmigi ja ainuke lahendus mida (tundus vähemalt ) pakuvad on 2 uut rehvi .. kuna veljed 17" , siis hinnad ostma ei kutsunud. Lootust kaotamas sai veel ühte kohta sisse hüpatud, kus sai vägisi vennale seletatud, et müü mulle ÜKS rehv, mitte kaks , ja kasutatud. Oli nõus. Ilus - WIN. Nii WIN enam asi ei olnud kui selgus hind - kasutatud sita eest 90 euri. Kuna olukord nõudis, sai ära võetud. Olles siis oma uue ja värske Pirelli rehviga Sveitši jõudnud ja parasjagu üht tunnelit läbimas , oli tunda kerget virba ja 2 sek hiljem käis mõnus pauk. Rehv lihtaslt lendas velje pealt minema... ehmatus päris suur. Vürtsi andis asjale muidugi kitsas tunnel, mille ühest otsast tuli 90km/h reka ja teiselt poolt auto, nende kahe vahele jäi muidugi meie buss. Võin ära öelda, et värdjamat tunnet ei saa olla, kui seista seal ja loota, et nad seisma saavad. ( olid küll juba ohukolmnurk väljas ja sõbergi 100m eemal vehkimas kätega ohust ). Sai siis velje peal SOS kohta sõidetud 80m ja seal rehvi vahetusega tegelema hakatud. Muide see txrapea oli müüs meile totaalselt lapatud rehvi. Aitäh talle. Ülejäänud tee eestini varukaga..
Selline teine tähelepanek minu poolt on see, et enda autoga mina enam euroopa trippi ette ilmselt ei võta :D No loomulikult ei olnud meie auto ka väga sobiv Sveitši mägede jaoks( 5km turnid mäkke, 2 käik põhjas, kiirus max 40 km/h ) ja tuli ka tanklas korra jahutada, lisada õli ja jahutusvedelikku. Muidu ilus maa :) Bahn´i peal oli jälle selline 120 km/h ja 4000rpm. Ei ole jällegi kõige tervem. A jällegi , auto eripära. Ja kõige suurem põhjus, miks ma enam minna ei taha, on nimelt see, et need krdi Läti-Leedu-Poola on lihtaslt nii ajuvabad ja mõttetud,et minu jaoks on nad aja/ auto veermiku / üldse autole surm. ERITI Poola.

Aga jah, ma nii palju vast auto tehn. pärast ei muretsekski , kui ise enamvähem kindel oled. Ma pigem muretseks selle pärast, et õiges kohas oma tee maksud tasud ja piletid osta. Ei osanud mina ette näha, et nii palju euro peab sinna tampima. Prantsusmaal ei jõudnudki ära lugeda palju neid 15-25 euro sisse läks. Sveitši piiri peal jäin kohe 40 euri võrra vaesemaks. Tšehhi politsei sõna otseses mõttes nõudis meilt tšehhi raha, et kohe ära maksaks. Sai pakutud ainsat sula raha , milleks oli 20 euro .. ei sobinud vist. Karistuseks 1000 kohalikku. Sellest ülbusest ja raha nõudmisest ei viitsi ausaltöeldes rääkimagi hakkata, ajab lihtsalt sxita nii keema , väike plaan on isegi kohalikku jaoskonda pommitama hakata mailide ja kõnedega, et see ja see isik tegid nii ja naa... lihtaslt enda südamerahuks, nagunii midagi ei muutu sellest, aga ikkagi..

Üldises plaanis juba soovitati sulle mida muidu kaasa vaja ..

Edu!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Omegaga Europasse
PostitusPostitatud: 24.07.2011 00:03 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Ikka tasub minna. :D

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Omegaga Europasse
PostitusPostitatud: 24.07.2011 20:40 

Liitunud: 17.04.2008 23:03
Postitusi: 1517
Asukoht: Tallinn
smi kirjutas:
Üldiselt auto peabki sellises korras olema, et võta ja sõida. Mitte et peaks kartma mis kohe saba annab. Samas ei soovita ka peale suuremat remonti (uued piduri, uued rihmad, jne) kohe hooga Riia poole minema hakata, sest eriti vanal autol on vaja ikka testida, kas uued jupid sobivad ja kestavad või on näiteks remondi käigus midagi valesti tehtud või hoopis kahe silma vahele jäänud. a la mõni pistik lahti või äsja vahetatud bensiini pump on praak.


See on hea soovitus. Oli ka just paar nädalat tagasi juhus enda Audiga, mida talv otsa sai parendatud ja nüüd esimene pikem ots (Tallinn - Viljandi õnneks) ette võetud. Ei oska öelda, kas enda lohakuse tõttu või oli poldi viga, kuid 10 km kruusateed loksutas renoveeritud piduril sadula ülemise poldi lahti, mis muidugi ära kadus. Õnneks see juhtus täpselt sihtpunkti jõudes. Nädal hiljem Tallinnasse tagasi jõudes avastasin kolksu esisillas, mida lähemalt uurima hakates leidsin peaaegu lõpuni lahti kerinud esiamordi korgi. Peale amortide ja vedrude vahetust lasin need sõlmed üle kontrollida, mille käigus peale keeramisel originaalkork puruks keerati. Asendati teisega, kuid tekkis kahtlus, et ka sellega pingutati natuke üle. Homme peaks selguma.
Igatahes mina enda Audiga veel väga kaugele ei julge sõita, enne vaja kindel olla, et kõik asjad küljes püsivad, sest vahetatud sai neid väga palju.

_________________
Chuck Norris hommikul ärkab, ringutab, läheb kööki, teeb külmkapi ukse lahti, vaatab sisse ja ütleb: "Sült, ära värise, ma tulin ainult piima võtma".


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7