apsu kirjutas:
Autoks 1988 aasta Galant ja soov oleks peale panna signa. Tegelikult tegin juba algust sellega: toide, süüde, mass veetud

Nüüd aga tekkis selline probleem, et mõistus sai otsa, kui hakkasin ühendama originaal kesklukku ja signat. Tahaks kogu kupatust ühte kohta kokku panna, seega võiks juhtimise teha keskluku plokki. Kõige lihtsam variant oleks muidugi panna juhiukse sisse universaalne keskluku mootor, mis sikutaks ukse nuppu, aga ei tahaks seda süsteemi rakendada. Ehk on keegi paigaldanud sellele masinale, mõnele teisele japsile või kasutaja dellu oskab midagi kommenteerida, et kuhu tuleks signaali anda. Signa ise on Mongoose iQ200/1. Uksest tuleb keskluku juurest 4 juhet, kus kahes on kokku 12V ja siis kaks tükki, mis panevad relee klõpsuma (sinised). Ühendasin nendesse avamise ja sulgemise kuid kui juhiukses pistik sappa lüüa, siis on vaikus majas. Kui sinistesse ühendada signa keskluku väljund, siis ühtepidi jääb signaal liiga pikaks, teistpidi hakkab relee pinisema ja kõik.
Ja keegi võiks veel öelda, kuhu ühendada tulede juhtmed, kas kapoti alla suunatule ette võib?
Sellist soovitust, et minna mõnda firmasse, kes paigaldab, pole nagu mõtet pakkuda...
1988 Galanti kohta ei oska, aga 1990-1991 (teises kohas ka 1989-1992)POWER LOCK BROWN/WHITE (-) IN DRIVERS KICK PANEL
POWER UNLOCK BROWN/BLUE (-) IN DRIVERS KICK PANEL
Tybe B peaks miinusega juhtimine olema.
1986-1988Door Lock Green/Blue (-) Driver's Kick Panel at Door Lock Relays
Door Unlock Red/Blue (-)
Signa pooleltpunane/must ja punane/kollane - massi
sinine/punane ja hall/punane on siis vastavad käsud.
sinine/kollane ja hall/kollane jäävad vabaks.