Algul küll proovi mõttes ostetud, kuid järjest rohkem hakkab mulle see Saab meeldima. Kuna lähiajal müügiplaane pole, siis teeme teema ja hakkame remondipäevikut jälle pidama.
Auto ise siis Saab 9-5 SE, 2,3 R4 turbo, 4käiguline automaat, 125kw.
Läbisõidu näidik oli ostu hetkel 218000km ja Eestisse on auto toodud 11/2010. Minu omanduses alates veebruarist.
Varustus
Turva- ja ohutusvarustus
* kesklukustus (puldiga)
* ABS pidurid
* turvapadi
* signalisatsioon
* immobilisaator
* lisapidurituli
* turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus
* kliimaautomaatik
* 4x elektrilised akende tõstukid
* elektrilised välispeeglid (soojendusega)
* püsikiiruse hoidja
* peeglid päikesesirmides (valgustusega)
* kohtvalgustid
Sisustus
* nahkpolster
* elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega)
* istmesoojendused
* tagaistme seljatugi allaklapitav
* nahkkattega rool
* multifunktsionaalne rool
* reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
* nahkkattega käsipidurikang
* käetugi ees (laekaga)
* käetugi taga (laekaga)
* iluliistud salongis (puitdekoor)
* jalamatid (tekstiilist)
Audio, video, kommunikatsioon
* stereo (CD, kasett, raadio, originaal)
* helivõimendi
* kõlarid
* subwoofer
* kompuuter
Rehvid ja veljed
* talverehvid (lamellrehvid)
* valuveljed (R16)
Tuled
* esitulede pesurid
* udutuled (eesmised, tagumine)
* tulede korrektor
* valgustuspakett
Muu varustus
* välistemperatuuri näidik
* tagaklaasi soojendus
Kohe peale ostu sai mindud Audaceri, kus tehti korda kliimaahju reguleerimis süstreem ja pandi uus salongiõhu filter.
Natuke hiljem andis otsad bensiinipump. Jälle viis tee Audaceri, kus lisaks uuele pumbale paigaldati ka karterilisatuulutuse lisa kit ja tehti õli vahetus. Ise olen ära vahetanud termostaadi ja esimesed piduriklotsid, kuna vana vilistasid ikka jubedalt. Uued klotsid firmalt Ferrodo.
Mõned pildid ka siis juttu ilustama.



Ise sai paigaldatud ka selline vidin

Ja tehtud ka nahahooldus.


Järgmiseks on plaanid lasta ära vahetada kogu ring silla pukse. Peaks 9-5e jamadest lahti saama. Sama hooga jäigemad ja madalamad vedrud ning tagumised pidurid üle käima.
Ees ootab veel mootori kettide vahetus ja õlilekete kõrvaldamine.
Ja kuna tegu on ikkagi turbomootoriga, siis ei saa lasta jõudu kaotsi minna

Ära tuleb vahetada see väetike originaal turbo ja asemele leida kestvam ja tootlikum Mitsubishi TD04HL-15. Lisaks turbole veel nipet-näpet ja vastav soft. Peaks rahulik 200kw ehk käes olema ja saab jälle poest piima tuua, ilma, et hapuks läheb.