sen kirjutas:
Tulemusi ka kuskilt näha saab?
Bracket:
1) Hanno Hantson
2) Kris-Timo Timps
3) Ingo Leming (kuigi timeslipil on mingid huvitavad numbrid)
Minul esimene sõit Hannoga, mõlemal punane (vargus) ja mõlemad lõhki ka peale selle. Aga Hanno varastas vähem, mina 0.038 ja tema 0.012 miinust

. Edasi läksid kokku Kerli ja Hanno, kus Kerli jäi magama, reaktsioon 0.7. Ago Kravetsi ja Ingo Lemingu esimesest sõidust võttis Ago ka punase (+ lõhki ka veel). Finaalsõidus Hanno vs Kris-Timo pani tegelikult Kris-Timo ka mõlemad tuled (pre + stage) põlema kohe, aga seda kohtunikud vist ei näinud.
Läti Street FWD:
1) Evija Gaspare
2) Must CRX, nime kahjuks eelregamises pole
3) Delvis Siimson
CRX oli muidugi selle klassi jaoks timmitud (esiveoline, sisu komplektne, mitte kiirem kui 13.5) ja tema sõitis 13.6-13.7. Aga finaalis vajus vasakul rajal natuke tagasi ja punane ei hüüa tulles. Evija Audi A3 sõitis laupäeval parimaks minu vastu sõidus 14.94, pühapäeval pigem 15.2-15.3. Mina sain aga pühapäeval 15.0 kätte ja oleks hea meelega ise finaalis tema vastu sõitnud. Mina läksin CRXiga kokku ring varem (olles enne võitnud Prelude). Meie vahe aga oli nii 1.5 sekundit. Sai küll stardijoonel natuke jebitud ja finishijoonel oli tema edu sekund, aga rohkem seal välja ei venitanud.
Eesti C-klass:
1) Peeter Sikk
2) Georg Noor
Marje Salumets pani ka mingi klassi kinni (koos lätiga oli ju neid klasse nii palju, et kes see neid kõiki mäletada jõuab).
Minu seiklustest veel niipalju, et reede õhtul 18:30 polnud autol veel esitiibasid isegi küljes + stanged jne. Kui see kraam külge sai, siis hakkasin tagaistmeid jua muud mudru välja loopima. Jõudsin siis 23 läbi teise linnaotsa koju ja hakkasin Läti reegleid otsima. Miski foorumipostituse leidsin, google translatorile nende ä.ö jne tähed ei meeldinud, miski imelik font oli ka vist veel pdfis. Igatahes tõlgitud said üksikud sõnad, lugesin välja paar sõna nagu keelatud, salong jne. Seega jõudsin järeldusele, et vist ikka peab sees olema. Kuna enda autol oli laadur puudu, siis sõitsin sõbra autoga. Mis siis ikka, hommikul 6:00 paiku siis enda autost istmeid välja keerama, viitsin ma jee veel teise linnaotsa uuesti sõita. Siis lisadetailid kiiresti autosse ja enne poolt seitset olin Tallinnast liikumas. Kohal 8.30. Esimesena check-inis ja siis sodi välja ja tehnilisse. Mardilt veel uurisin, et kas nemad teavad midagi Läti reeglitest, et kas peab sisu olemas olema. Uuriti veel asja ja jõuti järeldusele, et nii ikkagi on jah. Sai siis kiirelt istmed ka sisse keeratud ja olingi valmis treeninguteks. Seda aga loomulikult ei tulnud ja seega oli päris lõbus miski a la 9:15 - 12:00 passida lihtsalt. Juba mõte oli küll nii vara kohale tormata ja siis korraldaja on jälle muutusi teinud. Seletus oli muidugi selline, et vaatasime, et tehnilise järjekord on nii pikk ja sõitjad poleks niikuinii olnud. 10ks oli kindlasti juba üksjagu tehnilist tehtud ja sõitjad oleks olnud küll. Samas päev oli pikk ja sõita sai kõvasti. Sõita sai vabas järjekorras, ainult paariline pidi samast klassist olema. Mulle see muidugi väikseks miinuseks, kuna sõitsin kahte klassi ja seega klasside jaotuses sai nagu poole vähem sõita. Samas Läti klassis sai 2 sõitu tehtud ja ega seal ka vähe kiirem aeg midagi muutnud poleks ja seega sai mindud Bracketi reaktsioone püüdma edaspidi. Muidugi päeva nael oli kui viimases kvalifikatsiooni sõidus lasti meid Ingoga Pro Treega (Kuriks startis enne meid). Ma joonel isegi ei suutnud tuvastada seda, mingi hetk vaatasin et Ingo liigub. Algul mõtlesin et vist pingutas üle aga järgmine hetk vaatasin et roheline ju ka põleb. Mis siis ikka, mis seal enam passida ja ka minema. Tulemuseks päeva kõikide klasside kõige aeglasem reaktsioon, 4.4 sekundit. Pühapäeval sai ajavõtust üle küsitud ja öeldi tõesti, et oli Pro Tree (muud seletust ei suutnud ma ise ka õhtul välja mõelda).