eelmise nädalavahetuse arengud.
kõlalauad on paika timmitud. vähendasin kaldenurka, et ikka midagi esiklaasist näha ka oleks. õnnestus leida selline nurk, et vasak ja parem külg on peaaegu sümmeetrilised. näidikuploki äär on päris terav, aga see on elemendist ka võrdlemisi kaugel.

minu klaasplastitehnika vajab veel lihvimist. jube kaua kulus aega.
1) valmistasin kasti põhja (ca 4 kihti klaasimatti)
2) fikseerisin kõlalaua.
3) kõige suurema (klaasipoolse) külje jätsin lahti, ja sealt august hakkasin sudima klaasikihte kõlalaua ja tagaplaadi ühendamiseks.
4) panin kuuma liimiga papitükid auku, ja seejärel katsin papi klaasmatikihtidega
kõige suurem probleem oli nurgakandi ühendamine. saan aru et üks variant oleks fliis ümber ääre tõmmata. aga see oleks sellisel juhul nii kõlapinna kui ka küljepaneeli peale jäänud, mis juba olid "mõõdus". seega hilisema lihvimise järel tekiks nurka auk. tulevikus peab veidi enne mõtlema.



kui kastid olid valmis, siis täitsin esialgse vahukihi sees olevad augud uuesti vahuuga, et ühtlasem saaks, ja lõikasin-lihvisin mõõtu. ülla-ülla mis automark välja tuli

piilaritele on pandud kiht klaaskiudpahtlit. et pahtel kinni jääks plastiku külge, augustasin piilari servad ära. samas juba vibraga lihvides lõi pahtli mõnest kohast natuke lahti. samas see klaaskiudpahtel on ise nii kõva, et minumeelest kui sellele nüüd peenpahtel selga ajada, siis peaks saama hea küll, ei olegi nii tähtis, et ühendus plastikuga päris ideaalne oleks.



uus armatuur kinnitub vana külge 3 kruviga näidikuploki alt ja 2 poldiga turvapadja juurest.
