Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 22:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 41  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 13.06.2011 12:08 

Liitunud: 14.03.2010 16:51
Postitusi: 24
Sierra on lihtsalt nii pehme, terve auto väriseb, ning see omakorda jätab mulje, et nii vägev mürts on autos.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 13.06.2011 12:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
See Pioneer väga ei sobi sinna armatuuri minuarust ..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 13.06.2011 13:47 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Tagumine aknalaud lähebki ovaalide paigaldusel ümberehitusse, selle jaoks oleks mul vaja aga enamvähem samat värvi vaibariiet, et tulevane aknalaud ära katta, või siis ehitan laua ümber osaliselt.
Uste sisse midagi panna ei taha, jätab rõveda mulje kui hakkaksin ümber ehitama praegust ukselaegast ja seda liigutama tahapoole ise kõlarit ettepoole paigutades + kasti ehitamine, siis tuleb mängu ukse värisemine jne. Ees on minuarust hetkel täiesti normaalsed kõlarid, ainuke asi et nad mängivad statside järgi 70Hz ligi madalat heli, võiks nagu veel madalamale saada. Peale ovaalide paigaldust eks näha ole, kas on piisav või tuleb juurde hankida. Sõitsin mingi päev C124 mersuga ja seal oli täitsa arvestatav helisüsteem, esikõlarid oleks võinud tsipa võimsamad olla, oleks vähe rohkem kõrgeid kuulnud, aga Tallinn-Valga-Antsla ots möödus nagu lust ja lillepidu.
Eelarve mul tõesti suur ei ole, teen võimaluste piires ja kui head asja ei saa, siis ma ei ostagi. Mingit juustu suvalist ei taha ja tegelikult on ka kvaliteet oluline. Muidu oleks mul praegu juba helisüsteem koos ja naerunägu silmes, kuigi ostetud on vaid makk ja esikõlarid.
Aknalaua ehitust on siin projekti käigus mõnel pildil näha, tee mis tahad, asi on plekist, peale on pandud mingisugune lödi vineeri moodi asi, sügavust on ka seal vähe niiet usun et äkki läheb seal lõikumiseks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 13.06.2011 22:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2007 00:46
Postitusi: 927
Asukoht: Narrogin Valley, WA
no ma mõtlen et ees oleks ammu juba korralikud kompod kui ilmselt ei oleks tahetud originaalsust säilitada :)

_________________
DC5-S & FN2


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 13.06.2011 22:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2007 00:46
Postitusi: 927
Asukoht: Narrogin Valley, WA
Tanel kirjutas:
Mees juba mainis, et sa aitad teda heliga, soovita siis ikka pigimatti, vilti ja korralik võimendi ka :)

vilti kindlasti ei soovita :D
aga kaableid juba sai võetud, et küll siis tasa ja targu tuleb neid asju ka juurde ajapikku :)

_________________
DC5-S & FN2


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 13.06.2011 23:16 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
No need morelid mis praegu armatuuris ilusti originaal katete all vaherõngastega istuvad, teevad täitsa asist heli küll. Nad on täitsa maki taga, ainult loobi volumet juurde kui suudad ära kannatada. Vahtraleht mis ees paremas nurgas on teeb kahtlast heli, selle peaks kuidagi asisemalt kinni kleepima. Ma ei oskagi nagu võrrelda kuidas need morelid heli teevad, statsid on tal tõesti head, heli pärast kurta ei saa ja loudnessi on ka piisavalt.
Noortehniku umbpoorset matti tuleb mingi hetk sebida küll, ta ei kaalu pmst mitte midagi, aga diisliheli ma usun et tõmbab parajalt alla küll + mootori juurest tahaks tulemüüri mingi hetk üle teha, et jälle asja vähe vaiksemaks tõmmata. Siis jääb vaid suur tuulemüra autosse kostuma, aga selle vastu ei saa midagi teha kui ainult täiesti uued uksetihendid leiutada nagu W210'il täna uurisin, ilusti aknaposti ja ukseserva vahel kummtihend mis ei jäta tuulele mitte mingit ruumi kuhugi pugeda, isegi 3.0 diisli kohta on too väga vaikne auto, samas ka mugav.

Mõtlesin siin ükspäev, et mis see videokaamera mul ikka sahtlis tolmab, tuleb teine välja vedada ja äkki MB'st vähe videoklippi vändata.

Kaablid, asjad ja siiamaani uus helitehnika on saadud Oliveri soovitustel, tänud sulle selle eest, võin kiita, et inimesega saab äri ajada :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 13.06.2011 23:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2007 00:46
Postitusi: 927
Asukoht: Narrogin Valley, WA
jah, Tanel, vilt on legendaarne küll, kuid ajad on lihtsalt edasi läinud ja asjad edasi tsipa arenenud :) kuid tõsi - parem kui mitte midagi.

tulemüüri jaoks on ka omad materialid kuid eks seda kõike saab veel täpsemalt plaanide käigus paika panna kuidas ja kui palju ja kuhu ;)

_________________
DC5-S & FN2


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 15.06.2011 04:42 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Jah, olin tõesti mina see hall Civic seal Võrus, kruisisin mitu korda mõõda, kuid jutt sõpradega jooksis ning ei hakanud ise rääkima tulema:P
Väga kuradi hea näeb välja see Mersu, värv on kah kohe selline, et jääb kohe silma, muidu mitu korda kah mujal silmajäänud, Võru-Tartu tee peal ning üleüldse mujal:P

(+ märgin teemat)

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 16.06.2011 18:14 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Kas sa ei taha mersu vist originaal kärgvelgesid kerge randiga 15 tolli?

Pilt

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 16.06.2011 23:21 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
saarlane kirjutas:
Kas sa ei taha mersu vist originaal kärgvelgesid kerge randiga 15 tolli?

https://lh3.googleusercontent.com/-jpTV ... 011060.jpg

15" on lahja, vaataks ikka suurema poole :uhoh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 17.06.2011 18:13 

Liitunud: 10.07.2008 13:54
Postitusi: 242
Asukoht: Haapsalu/Pärnu
Toll võiks sellise suure mersu all olla küll üle 15". Täna sai nähtud soome numbritega transporterit või multivan vms. Kaugustest sai arutatud, et veljed 18". Sellel koopad suured. Tuli välja, et 21 tolli AEZ-id all. Samas kui veljed värvida ning randid poleerida, saaks vast asja ikka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 01.07.2011 23:52 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Ja saabusid minuni ka järgmised kõlarid (suured tänud, Oliver). Morel Tempo Coax 6X9
Näevad täitsa ägedad välja, disain on õnnestunud, statside poolest päris asised ja eesmistega olen rahul, siis peaksin ka tagumistega rahule jääma.
http://www.noortehnik.ee/grupid/action/ ... t_id/1995/

Taga aknalaud läheb nüüdsest rüüstamisele, pean leidma sarnast vaipa nagu mul praegu sisu on, siis tegema korraliku vineer aknalaua, mis on eeldatavasti jäigem kui 1mm plekk. Kui kõlarid viimaks paigal seisavad, siis on neil ka originaal katted peal + neid talitab mingitsorti võimendi mida praegu taga ajan, kaalule on jäänud Autostudio, aga eks näis mis saama hakkab. Hea helisüsteem on järgmise nädala alguse sees, siis saab aretama hakata.

Mersuga on ikka sõidetud ja sõidetud, 4000km on täis tiksunud ja mootor ei leki, temp on normaalne, õlirõhk on hea, tagasild küll leemetab, aga pole hullu. Pereautost on ta küll kiirendusel uimasem, aga kiirust kogub massi kohta isegi paremini suurtel käikudel. Roolikarpi keerasin väheke peale, nüüd ei pea end koguaeg korrigeerima ja parandama.

W210'i kõrvalistmel istudes tekib vahetevahel nagu ahastus, et peaks auto ära vahetama, aga kui ikka oma esiistmele langed siis on vedrustusel ja mugavusel hoopis teine tera sees, ometi et üks auto on vaiksem ja seest vähe ruumikam. Samas on seal jälle rohkem asju mis katki võivad minna, aga mine sa tea mis kunagi pähe võib tulla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 06.07.2011 22:37 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
See nädal on olnud väikese peavaluga, nimelt hakkab siduriketas vanaks jääma.
Sõidan rahulikult nagu tavaliselt ja nii kui neljanda käigu sisse sain ja gaasi harjumusest põrandasse vajutasin kuulen et pööre tõuseb aga auto ei liigu. Lasin siis sidurit järele ja sõidan siiamaani nüüdsest 70-80'ga et mitte viimast juuksekarvaosa laiali lasta ja ära kõrvetada. Oli ka teine vistist minemas ennegi, aga ei teadnud kuidas kontrollida seda, indikaatoriks pidi olema pedaali maru ülevalt võtmine ja minul võtab ta ikka väga ülevalt. Nii kui pedaali puutud nii kohe lahutama ka hakkab. Samas tuleb välja et sellel autol veab survelaager end koguaeg vastu korvi.
Õnneks saab sellel kui ka W124'l kasutada ühte siduriketast, mõlemate mõõdud on täpselt samad.

Uus ketas on igatahes juba tulekul, kõigi ootuste kohaselt peaks see minuni jõudma reedel. Selle eest suurimad tänud Tanelile kellega helitehnika jutt läks sujuvalt üle siduriketta probleemiks ja HLautoosadest tuleb tutikas W124 Valeo toodangu sidur. Eks näis kaua vastu peab.

Sidur on ka katki jätnud minu võimendi otsimise sinnapaika, aga vabade vahendite olemasolul ehk alustab jällegi otsingut.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 09.07.2011 00:19 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Nonii, ei olnud ikka asi nii et W124 sidur sisse istub. Täna suure hurraaga lendasin nagu vana proff käigukasti maha kangutama ja peale poolt tundi tööd oli kast maas ja tuju veel üleval, aga nii kui korvi maha sain nii kiskus jälle asi hapuks. Siduriketas hoopis teist karva kui koodi järgi tellitud sai. Selle oleks pidanud loomulikult korraga üle vaatama, et kas nuuti isub, sellest olin ise loll, sest teine käigukast seisis laua peal, mäletasin et tihe nuut seal oli küll, aga kurat polnud see pool mis käigukasti läheb, oli teine pool mis kardaani edasi viib. Nüüd on masin kanali peal, ilma igasuguse veoosata ja mees istub arvuti taga ja mõtleb et mis kuradi sidur mul siis veel on, et see sisse ei sobinud.
Märkide järgi ja vähe loogiliselt võtta oli mul mingi bemmi ketas sees, peale kirjutatud BMW ja 1226107 (Luk)... Mis sellest järeldada, ei tea ühte ega teist, google ei anna sellise koodi peale essugi. Natuke imelik on ka see et kui juba moskvichil oli vedruleevenditega sidur sees, siis miks W123'l seda sellel ajajärgul pole? Väljavõetud ketas oli 7mm paks ja väheste põlemisjälgedegagi, korv iseenesest normaalne, hooratta puutepind ka rikkumatta ja peale vaadates see sidur veel sõidaks, aga ma kurat ei tea miks ta küll libinat vahepeal läbi lasi.
Uus W124 ketas oli 9mm ja ivakene peale paksusest.

Ratsi ei usu et keegi teinud on, käigukaste on mul ometi kaks tükki ja võlli otsad on samad, ei tea siin nüüd mida arvata.

Vähe pildimaterjali kah:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Niiet jah selline lugu. Kes oskab mind aidata antud versioonis, et kustotsast pihta alustada, (uut ketast oleks nagu vaja, isegi moskvichi oma istub ideest sisse kuna nuut on enamvähem sama) siis oleksin üliõnnelik. Praegu on meeleolu küll igavesti jura, kus päev algas sitasti ja lõppes öö hakul sitasti. Siiamaani pole ma sellele autole saanud ühtegi juppi ilma et mingit üleliigset sebimist oleks olnud, vähemalt poest, seega võib hakata ka juba seda marki liigitama raskesti kättesaadavate varuosadega autode hulka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 09.07.2011 03:11 

Liitunud: 09.08.2006 15:21
Postitusi: 251
Asukoht: Pärnu
Kui mosse oma idee poolest sobib siis ehk too sidur bmw m10 tüüpi mootorilt. Bmw m10 pidavat olema pm sama mis mosse mootor. Ehk on abi väheke.

EDIT: BMW m10 cluch googlesse panna siis leidsin sellise pildi:
Pilt
http://www.pelicanparts.com/BMW/catalog/shopcart/BE28/POR_BE28_Tclutc_pg2.htm Siin miskit juttu ka.

_________________
TEL 57703395


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 41  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7