Niiisisi üle pika aja kirjutan siia kah. vahepeal sai pikalt kaalutletud mis asi siia vahele pista, kas mingi ägedam originaal või subaru, aga kuna algusest peale oli teine varjant enda jaoks välja mõeldud siis sai hakatud seda otsima.
Mingiaeg leidsin motors24 jast terve sõitva legacy, nädal aega oli kokkulepitud et niikui müüja koju jõuab, tulen järgi ja võtan kindlapeale ka kohe ära.
enamvähem sellel ajal kui väidetavalt pidi müüja koju jõudma, helistasin ja uurisin, et kas võin tulema hakata?
selle peale hakas vana laulma, et ah tuli üks vend ja maksis 20 eur rohkem. küsimusele: oli ju nädal aega kokku lepitud kindel kaup, tuli vastus, et ma ei saanud aru et sa seda osta tahtsid, kuigi viimasel päeval vennike veel küsis, et kas tahan uut esiklaasi kaasa saada või jätab tolle endale.
Hämmastav eestlane:D
igatahes sai siis alternatiive otsitud, ehk originaalmootorit.
Räägitud sai ingmariga, kes pakkus igasugust kubatuuri, ja nagu välk päiksekiirte vahelt, ütles ta et tal peaks üks subaru legacy mootor ka olema.
eile siis saigi asjal järel käidud.
natuke pildimaterjali kah,


teen ka siis reklaami, see pill on varuosadeks tal müüa.

ja see vist mitte

igatahes sellise kaubaga ma sealt ära tulin,
Legacy mootor, juhtmestik ajuga, summuti, ja pähemääritud 2 clear klaasiga esituld.

siis mõned päevad hiljem, sain inglismaalt paki




Niisiis, kuna ingmarilt saadud mootorile oleks suurematsorti investeeringuid vaja. siis leidsin netist pakkumise,
kus pakuti 2,2L legacy. täiesti terve ja sõitev.
Kohapeal selgus et selle raha eest antakse veel teine ka kaaasa. samuti sõitev.
nüüd siis ongi mul 3 mootorit ja 2 autot.
alustasin esimese demonteerimisega.



kahe tunniga sai lõigutud kõik ebavajalik maha.
hetkel on siis pisike hunnik vajalikku kraami. asi läks nii lihtsalt et ei pidanud isegi skeemi otsima.



uus mootor siis väljas

autoga juhtus paraku õnnetus, sipelgas kõndis üle tee ja möödapõige ei õnnestunud.

tegelt sõitis üks kopp mööda kes tahtis funnida.
laamendas oma 10 minutit:D