Kui õhupuhasti kaane ära võtad siis vaata kas käiates ja gaasi pumbates samal ajal kütet voolab silindritesse?
Ning võta küünal ära ja jäta ta süütejuhtme külge, käia starterit ja samal ajal mingi isoleeritud asjaga hoia küünalt mootori ligidal nii u 1-2mm kaugusel.
Kui sädet pole siis vb aitab rootorivahetusest. Võta rootorikaas ära ja vaata kas rootor on terve. Seal saab vist takistust ka mõõta muidu.
Aga see selleks, kui sädet polnud küünlal siis enne kui rootori kallale asud võta süütepooli juhe jagaja küljest lahti ja vaata kas seal on säde

Samamoodi pead käiama starterit.
Kui seal sädet pole siis läheb juba raskemaks kui süütepooli ka pole mida teist peale proovida.
Siis pead mõõtma kas süütepooli juhtmetes on vool olemas. Aga peast ma ei mäleta seletada seda.
Eks sa proovi siis neid asju ning vb on süüde vale, et kiirendades mingi kala sees sul oli.
Kui säde olemas siis jääb üle karpa lahti võtta ja ära puhastada ning vaadata seisukord üle ning vb üldse teine karpa peale panna.
Mul endal oli näiteks süüde vale ning käima sain ainult nii, et käiasin 5-6 akut tühjaks samal ajal koguaeg gaasiga mängides (pumbates).
Põhjas hoidsin siis ei läinud ja kui üldse ei hoidnud siis ka ei läinud. Tooreklapp pidi ka vist avatud olema ehk sõidu asendis.
Samuti oli auto seisnud päris pikalt. Aga edu sulle ja eks sa anna teada mida teinud oled siis saame sind edasi aidata kui tahad.