

















Selline ta siis praegu on. Juuni lõpus sai ta ikkagi koju toodud, ehk siis tähtajad möödusid ilma autota. Aga kool on vaja alustada ka, ning loodetavasti on ta selleks ajaks ikkagi liikuvuses. Aga nende tähtaegadega, kus auto pidi valmis olema, olid ka puhta ulmed. See on üks nendest asjadest, mis ei saa kunagi valmis. Umbes nagu Tallinn. Järgnevateks plaanideks on uus muusikasüsteem kahe 8' ja ühe 15' subwooferiga, 6-8 kõlariga, peidetud ekraaniga makk ning arvuti. Lisaks veel muretseda kõrval mootor, mida ehitada, ning äkki ka turbotada. Sisse veel tuleb teha custom-uksepolstrid, Passat B3 kellad, MFA, püsikiirusehoidja, GSM telefon koos custom-keskkonsooliga, Corrado soojendusega istmed, toonklaas. Tehniliselt küljelt tulevad coiloverid, uus mootor, taha ketaspidurid, suuremad pidurid ning ka nelikvedu lõpuks, aga mitte syncro arvatavasti, vaid midagi, mis on 60:40 tagasilla kasuks. Õnneks on aega ka nende plaanide täitmiseks, sest see on üks nendest autodest, mida lihtsalt ei tasu ära müüa, sest ta on juba oma turuväärtuse ületanud, ning seda raha lihtsalt tagasi ei saa..