Tere kaasvõitlejad.
Alustaks siis algusest ! Algselt sai auto toodud naisele, kuid auto peale 3 kuulist kasutamist hakkas jamama ja ei saadud veale jälile.Seega siis naisele uus auto ostetud. Seega sai enda kurbik mersu müüdud oli aega tegeleda ka fiatiga. Sai teda veetud Autoalarmid.ee kus siis uuuriti ja puuriti ja jõuti järeldusele, et aju peetis ja uut vaja ( Maksma läks 88 eur ). See vastus aga ei rahuldanud ja sai viidud Baltijaama lähedusse remondi töökotta. Seal siis "nö" tehti diagnostika ja vigu ei leitud. Ja vastuseks samuti, et aju peetis. Lõppude lõpuks viisin metro autosse kus oli 12 tunniga viga käes. Peetis oli siiski pöörete andur. maksma läks 94 eur ja elu oli nagu lill.Auto käis jälle. ( Algselt ei tahtnud Metro Autosse minna kuna väga halbu kogemusi olnud seal ).
Kuid autost lähemalt ka. Tegemist Fiat Bravo, 2000a, 1,9 JTD 77kw+ VKM Motorsis lastud Chippida ( 409eur ). Ja chipiga lubatakse 103 Kw. Auto hõbedat värvi, toon klaas, nahk sisu, el aknad, el peeglid, konditsioneer,4xairbag, teisaltatav konks.
Mõned pildid ka eelmise omaniku poolt. ( Enda tehtud pilte hetkel pole ). Kahjuks auto saatus minu käes oleku ajal on olnud nutune. Kui autot sai sleppitud, tõmbas kõie ratta alla, rebis puruks ja tõmbas esi tiiva kõveraks. Teine juhus siis kus 100km/h viskas äkitselt kapoti lahti. Selle tagajärjel kapott kõver, katus kerged lained sees. Õnneks klaas jäi terveks.




Auto edasised plaanid on viia auto heasse seisukorda nii väljast kui ka tehniliselt. Vahetusse läheb hammas rihm koos pinguti ja juhtrullikuga ( ostetud metro auto, 154eur ). Ennem talve ka eelsüüte küünlad, peale tiksumas ka õlivahetus intervall.
Hetkel vahetatud geneka rihm koos pingutiga. Küttefilter, õhufilter ( läheb peale koonus filter edaspidi ).
Kuna teema tegin tegelikult selleks, et auto jääb kauemaks kätte siis on hea oma nö autohooldus päevikut vms pidada.