päikesevarjuga on keelatud sõita juhul kui see varjab vaatevälja. just nagu freelander ütles, pohui mis seal on, niikaua kuni koos klaasiga paistab ta läbi vähemalt 70prossa, ning esiklaasipoole vaadates paistab ta läbi 75%, isegi peegliküljes rippuva lõhnakuuse eest on teoorias võimalik trahvi saada.
ning tehnorikkega liiklemise kohta isegi mäletan, et on olemas mingi paragrahv, vähemalt vastuollu sattuvana muurikkumine kindlasti. on ju kirjas et enne liiklema asumist tuleb veenduda, et ala tuled töötavad ja muid rikkeid ei oleks. aga kas ka tehakse selle päevavarju eest trahvi maitea, oleneb olukorrast ja inimesest. ma jäin samadele mentidele 24h jooksul 3 korda vahele, viimanekord küll peatati, et veenduda kas ma ikka võtsin ära, pimedaajaks. Trahvi ei ole veel saanud, kuid usun et kui ikka vastikult päikseline ilm jne siis eks nad ka mõistavad.
muidu see kiletatud plastik veel ehk käib päevavarju alla, aga see viimane varjant on kuidagi liigapiiripealne, rohkem nagu klaasi korduvkasutatav toonkile. aga eks see vaieldav. omal suupeas siis üldjuhul kõik selgitatav, vabandatav.
ning mainin omaltpoolt ära, et plastik ja kilepeale on vägahea idee ja toimiv lahendus, kiire ja mugav, kuid hiinakilega pikkapidu pole, endaomad viskasin minema...
nimelt kriimud kiired sissetulema, ning klaasiäärest laseb kile lahti ruttu, õhutriibud ja mullid tõmbab ka ruttu sisse... ning tõstukikohad deformeerusid vastikult. hetkel lõikasin uued, ning hankisin inmarautost hiiuautobaasist korralikku kvaliteet kilet, kogunhoogu et kiletada ja uuesti kasutama hakata. kuigi see plast ka ise on juba hirmus kriimusõbralik.
Aga küsimus selline suurele ringile et kas on optiliselt vahet kumbapidi toonkile on... kvaliteetkilest siis jutt...
sadetakse erakorralisele,,, kuigi viga juba kohapeal eemaldatud, käid üv punktist läbi, leitakse et alusetult erakorraline määratud, tühistatakse erakorraline,, saad järgmine päev jälle uuesti samamoodi, üv leitakse et alusetult, kuna tühistamise hetkeks oli ju juba viga eemaldatud, ja rikketa autol eemaldati üv,,,, siis mingit ahistamis hagi vms ei saa nende konstaablite vastu esitada vms v
aga freeland, no kuule, üx asi on kriminaalne kehavigastuste tekitamine, teine on soov mitte silmi kahjustada, ning oma turvaliust tagada ereda päikese korral, lisaks hoida autot jahedamana palava ilmaga..
soovitan konsulteerida juristidega, mitte mentidega enditega,,, olen juba korra pidanud tagaistmel õpetama liikluseeskirju peast, nemad siis raamatut lapates ees otsinud ja noogutanud.. niiet pole menti mingi jumal...
(kunagi minu esimene kontakt mentidega oli kusjuures seoses toonkilega, öeldi mulle et siuke jutt, "põhiseadusest tulenevalt, peame andma teile võimaluse selle maha vötta, ehk tehnorike eemaldada, kui keeldute, siis on meil õigus teha trahv, ning suunata rikkeemalduse kontrollimiseks üv punkti"
hiljem kuulsin tuttava juristi tudengi käest et pollaril puudus tegelikult alus erakorralise määramiseks, kuna seaduses on kirjas tooni% jne,,, siis nad peavad mõõtma seda protsenti, samamoodi nagu ei saa kiiruseületamist fikseerida visuaalselt, ei saa ka tooni protsenti määrata.. saavad anda aga korralduse ilmuda üv punkti kus seade olemas(vist kirjalikult ainult, aga ikkagi), või saavad ka kohapeale orgunnida üsna ruttu seadme, kui isegi vabsie kaasas pole seadet..