zum-zum-zummuti kirjutas:
Scorpio Ghia kirjutas:
zum-zum-zummuti kirjutas:
ei teadnudki, et tal see v8 õhkjahutusega on
õhk jahutus (nagu porsel, sapakal ja vanal skodal), 2 karbussi, 3.5 V8 ja ainult 123kW circa 170HJ, Tsehhis pannakse pritsungi ja puuritakse kuni 4.4 ja saavad kätte ligi 180kW, turbo laaduriga kuni ca 400HJ
tatra veokatel olid küll õhuga diislid, aga miskipärast olin koguaeg arvanud, et kõrgema klassi sedaanil, millisena 613 mõeldud oli, paigaldati vähem lärmi tegev mootor. škoda 120 kah kone taga ja radikas ees.
olen sõitnud ka vana Skodaga 105-136, juhitavus on kesine sellel. Tatral on kaalujaotus suht hea - 45% ees, ja 55% kaalust tagant. Mootor on ka keskel, mitte täitsa tagumikus, seega peaks juhitavus ka teravam olema, Tatra pole midagi nii lärmakas
http://www.youtube.com/watch?v=n8JK3_nIjLMminu 613-3 pole veel tulnud, kuid on mul küsimuse märgi all, kas jätta seda originaalina kandilisena 613-3 disainis:

või osta talle uuema 613-4 iluvõre ja esistange?

neid saab vabalt osta siin:
http://www.mende.cz/model95.htmlkuid
esimese variandi puhul ma jättaks originaal 14" plekkid ja peaks otsima originaal ilukilpe
teise variandi puhul ma saaks panna kas Borbet A või BBS valuveljed (augu vahe 5x120, eks kellegile see midagi ütleb

, ET on 20)