Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 09.05.2025 21:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 1177 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 79  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: How low can you go ?
PostitusPostitatud: 08.08.2011 11:15 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
Bilstein B6 on paras käkk!

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: How low can you go ?
PostitusPostitatud: 08.08.2011 15:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2010 08:49
Postitusi: 2272
Pilt
Tonnide kaupa rehvi 17" veljel + 60/60 madaldus = koopasse istub ok ja alt jooksevad endiselt koerad läbi :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: How low can you go ?
PostitusPostitatud: 09.08.2011 18:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.08.2008 16:52
Postitusi: 453
Asukoht: saue
Pilt

Ka nii saab :D

_________________
/_|____\ (IIII) (IIII) /____|_\


Viimati muutis zanii, 09.08.2011 18:53, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: How low can you go ?
PostitusPostitatud: 09.08.2011 18:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.05.2009 19:37
Postitusi: 312
ei näe mida saab :o


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: How low can you go ?
PostitusPostitatud: 09.08.2011 18:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.06.2009 01:03
Postitusi: 408
zanii kirjutas:
Pilt
Ka nii saab :D

_________________
"Nismo stands for Nissan Motorsports, Homo stands for Honda Motorsports"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: How low can you go ?
PostitusPostitatud: 09.08.2011 19:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2010 13:27
Postitusi: 478
Asukoht: Tallinn
Saab ikka... :D
Pilt

_________________
♥ ♫ Music Is Life ♫ ♥


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: How low can you go ?
PostitusPostitatud: 09.08.2011 20:39 

Liitunud: 11.03.2011 20:21
Postitusi: 220
suured mehed hoiavad vintsi kinni ja tõmbavad auto välja w ? nii ei saa ju ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: How low can you go ?
PostitusPostitatud: 09.08.2011 23:48 

Liitunud: 29.04.2004 16:25
Postitusi: 90
Asukoht: Tartu
ccve kirjutas:
stk kirjutas:
odaval coilil pole piisavalt palju teste tehtud ja suht suvalt kokku visatud kombo. imelik küll miks korralikud coilid maksavad kordades rohkem. Neid on väga palju testitud igast asendist.

Bilstein b6 tutikas amort koos korraliku vedruga hüppab ka muide.

Ehk siis Bilstein B6 amort on suvalt kokku visatud kombo?




Hüppama paneb ka rehvi kõrgus mis veljel peal on.

Veermiku osa saad sa muuta väga paljudest kohtadest jäigemaks. Alustades siis stabikate vahetusest kangemate vastu ja kõik puksid jne. Ega sa ei saagi kohe amordi ja vedru vahetamisega omale niiöelda täis jäika rinka vedrustust ju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: How low can you go ?
PostitusPostitatud: 10.08.2011 10:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.05.2009 19:37
Postitusi: 312
ma olen ka näinud kuidas madal auto (tihti ka mitte super madal) sõidab ristmikul ja ilusti näha et hüppab. nagu tal oleks hüdrailika ja ta kuulaks hardstyle :kill
Mul on olnud NEX GT coilid eelmisel autol, max madal ja max jäik - ei hüppanud. Praegusel autol oli hübriit vedrustus ja praegu on coilid ja ei hüppa midagi. Kui on pikirööpad ja sõidad neid risti, siis auto käib nagu laev, paremale ja vasakule (kui teed uks lahti ja turvavööd ei pane, siis saab autost välja kukkuda ka :D )
Huvitav, kaua need amordid elavad kui vedrud on lõigatud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: How low can you go ?
PostitusPostitatud: 10.08.2011 10:14 

Liitunud: 23.11.2005 19:12
Postitusi: 710
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa
Kui coilidega hüppab siis on kompressioon ja rebound paigast ära. Odavama otsa coilidel peaks ka seadistama saama ju neid ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: How low can you go ?
PostitusPostitatud: 10.08.2011 12:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.06.2009 01:03
Postitusi: 408
Kui vedru on piisavalt jäik, et amort põhja koguaeg ei käi, siis ei juhtu amordiga midagi ju. Pole see vedrude lõikamine nii hull asi midagi kui õigesti teha.

_________________
"Nismo stands for Nissan Motorsports, Homo stands for Honda Motorsports"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: How low can you go ?
PostitusPostitatud: 10.08.2011 15:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2007 13:55
Postitusi: 297
Asukoht: Tallinn
Sõidetud ka statsionaarselt põhjas amortidega, ehk ilma vedru ja leevendita Ei juhtunud amordiga midagi, siiani korras ja töötab koos vedruga probleemivabalt. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: How low can you go ?
PostitusPostitatud: 10.08.2011 16:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.06.2010 12:33
Postitusi: 134
k2rpman kirjutas:
tanel12 kirjutas:
Kui vedru on piisavalt jäik, et amort põhja koguaeg ei käi, siis ei juhtu amordiga midagi ju. Pole see vedrude lõikamine nii hull asi midagi kui õigesti teha.



Mismoodi see vedru "õigesti lõikamine" veel käib ??

Lõikad kolmapäeva öösel kell 3, sealjuures peab olema ära joodud 2 pudelit saku kulda, ja üks longdrink ?
Samuti peab olema SR tähistusega relaka ketas.


Siis on õige või ?



Üks Aleqok special ka!!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: How low can you go ?
PostitusPostitatud: 10.08.2011 16:07 

Liitunud: 05.08.2011 01:11
Postitusi: 36
ern kirjutas:
k2rpman kirjutas:
tanel12 kirjutas:
Kui vedru on piisavalt jäik, et amort põhja koguaeg ei käi, siis ei juhtu amordiga midagi ju. Pole see vedrude lõikamine nii hull asi midagi kui õigesti teha.



Mismoodi see vedru "õigesti lõikamine" veel käib ??

Lõikad kolmapäeva öösel kell 3, sealjuures peab olema ära joodud 2 pudelit saku kulda, ja üks longdrink ?
Samuti peab olema SR tähistusega relaka ketas.


Siis on õige või ?



Üks Aleqok special ka!!!

2liitrine pillu ka


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: How low can you go ?
PostitusPostitatud: 10.08.2011 17:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.12.2004 00:48
Postitusi: 732
muunus kirjutas:
ern kirjutas:
k2rpman kirjutas:
tanel12 kirjutas:
Kui vedru on piisavalt jäik, et amort põhja koguaeg ei käi, siis ei juhtu amordiga midagi ju. Pole see vedrude lõikamine nii hull asi midagi kui õigesti teha.



Mismoodi see vedru "õigesti lõikamine" veel käib ??

Lõikad kolmapäeva öösel kell 3, sealjuures peab olema ära joodud 2 pudelit saku kulda, ja üks longdrink ?
Samuti peab olema SR tähistusega relaka ketas.


Siis on õige või ?



Üks Aleqok special ka!!!

2liitrine pillu ka



ja siis liiter viina, hiiihii haahahaa

Tegelt mõeldi "õigesti" all seda vist et kui lõigata mõistlikult ehk siis umbes kuni 2 keerdu(see kehtis vw golf2 puhul ja sellega minu kogemused piirduvad lõikamisel) siis saab meeldivalt madalamaks. Vedru töötab ka enamvähem mõistlikult(ei põrka) ning amort säilib. Kõik see eeldab ka seda et muud asjad sildades on korras. Muidu sõidad nagu lõõtspilliga ja kurvis ukselingid käivad ikka vastu maad.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 1177 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 79  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7