Bussist pole midagi kirjutada, kuna ei tohi seda liisingu autot isegi mitte oma kätega remontida vist.
Seega peab siia ajaviiteks baleno ülesse toppima.
Ning kuna selle auto müügiga mul erilist vedu ei ole, siis kardetavasti jääb ta mulle pikemaks ajaks, kuni rooste või puu jumal ta endaga teise ilma viib
Liik: sõiduauto
Keretüüp: universaal
Esmane reg: 05/1998
Mootor: 1.6 R4 (71 kW)
Kütus: bensiin
Odom. näit: 280 000 km · hooldusraamat
Vedav sild: nelikvedu
Käigukast: manuaal
Värvus: tumesinine met.
Varustus
Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
signalisatsioon (mahuanduriga)
originaal immobilisaator
lisapidurituli
turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega)
2x peeglid päikesesirmides
kohtvalgustid
Sisustus
helehall veluurpolster
2x istmesoojendused
taskud esiistmete seljatugedes
tagaistme seljatugi allaklapitav
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
käetugi ees (laekaga)
jalamatid (kummist)
pagasiruumi matt
Audio, video, kommunikatsioon
stereo (CD)
4x kompnent kõlareid, ees ustes ja taga pagassi nurgas (Need siis Pioneeri omad)
ning neile kõigele mängib madalaid helisid
FU 12 Active
Kõlar FU 12
RMS – 300 W
MAX – 800 W
Mõõdud: 347x405x360mm
Makk sai kohe uue vastu vahetatud (paistis, et ennem oli sees originaal).
Uus makk siis JVC KD-R 421EY
MP3/WMA esitus
ID3 Tag/WMA Tag
CD-R/RW esitus
Bluetooth vahendusel juhtimine valikseadme KS-BTA100 abil
Handsfree kõned
Tuuner, RDS, 18 + 6 jaamamälu kohta (FM + MW/LW)
MOS-FET võimendus - 4 X 50 W maks. väljundvõimsus
24-bit DAC
HPF
2 AUX sisendit
Eemaldatav esipaneel
Roolipuldi valmidus
ISO Connector ühendus
Rehvid ja veljed
Master suverehvid
ilukilbid
Master talverehvid (naastrehvid) (kaasa)
Ehk siis protid rehvid mõlemad.
Tuled
esitulede pesurid
päevasõidutulede automaatne lülitus
udutuled (tagumine)
tulede korrektor
Sportvarustus
tagaspoiler
Muu varustus
originaal katusereelingud
tagaklaasi soojendus
pagasikate
tagaklaasi puhasti
veokonks (teisaldatav)
esi- ja tagarataste porikummid
Peaaegu uued suve- ja talverehvid
Ülevaatus just tehtud
4WD pidev nelikvedu
2010a paigaldatud uus aku 50euri(garantii kehtib), vahetatud piduriklotsid, kettad, voolikud, torud ja summuti. 2011a aprillis vahetatud klapisääre tihendid, klapikambri kaane tihend, hammasrihm ja soonrihm koos rullikute ja pingutitega, õlirõhu andur, õli(Havoline extra 10W40), esimene vasak rattalaager, õõtshoova puksid, õhufilter, veovõlli kaitsekumm v. välimine, käigukasti simmerid, käigukasti õli(80W90), diffri õli(multigear 75W90) ja väntvõlli ja nukkvõlli simmerid. Kerelt eemaldatud roosteplekid, tehtud roostetõrje ja kuni ukseliistuni lastud kivikaitse. Auto ostetud uuena Eestist, läbisõit õige! Auto on tehniliselt heas korras! Autos pole kordagi suitsetatud! Kõikide tööde ja tehnilisese seisukorra kohta olemas dokumendid(amortide, pidurite, heitgaaside testid) ja arved(viimane remondi arve 547 eurot)!
Lisaks sai veel fixitud tagumist diffrit (lekkis natuke), mõlemad tagumised rattalaagrid uued ning mootori padjad uued..
Kuna ka esimesed tuled olid vigased, esiteks näitasid mõlemad erinevatesse ilmakaartesse ja teiseks ei põlenud seal sees pooled olulised pirnid, sai ka need korralike philipsite vastu vahetatud. (valge valgusega siis).
To do list:
kardaani muff või rist, kuidas seda nimetataksegi tahab väljavahetust saada.
Esimene klaas tahab vahetust saada.
Vasakpoolne uks tahab üle kontrollimist saada, ei avane väljast poolt ega ei tööta el. aken.
Ülejäänud on masina juures kõik OkkO!
1 väike pildike, kui masin oma töömaal on, ning sellega enamvähem ka hakkama saab.




Vot nii siis lood, aga igatahes, ärge väga maha siis tegema hakake, mul niigi piinlik natuke sellega teinekord liigelda

Märkimist väärib veel auto kütusekulu, mis jääb suurte tipptundidega ja maanteel suuremate kiirustega keskmiselt sinna 9 - 10l kanti 100km kohta.
Ning mõnusalt kõrge on hetkel, seega ei ole palju kehvem temaga liigelda kui linnamaasturiga.