see oli seis peale 4 tundi tööd. igastahes välja tuli palju pornot. vahetusse läheb terve armatuuri alune juhtmestik kuna seda teipi ja jätkamisi oli meeletult, sooja torus olid lahti, rooli mutter suht peale keeratud sõrmedega. maha võtsin ka laiendid- alt tuli ussi. eriti paha oli parem poolne. igastahes augud olid põhjustanud laiendite tüübli augud. kahju on ka rooste vabadest tiibadest millele sisse lõigatud õhuavad. tegemist tahavad veel stange nurgad. vahetan välja koos koobastega. kuna pornot teha ei taha selle autoga siis tulevad külge mõlemad uued koopad ja karbid. bena luugi juures on nii väike nurk, et iga hea keevitaja sudab selle eemaldada ilma suurema mureta. muidu rohkem roostet ei ole ja põhi on ilus.
paar päeva tagasi sai soetatud doonor masin 91aastast. sealt saan orikas tiivad ja kapoti. facelift stange osas on lahtine. kas panen selle või jätan vana. sealt masinalt saan ka korras salongi, juhtmestiku, siduri, maha treitud hooratta, shortsifteri jm head paremat. all on sel masinal ka 2000a vti originaal valuveljed. üle keskmise seisukorras.
lao osakonda tuli kotitäis veermiku juppe Javest Baltikust. väga hea teenindus ja hinnad. lähipäevil peaks saabuma minumi ka Strongflex esi- ja tagasilla kitid. veermik saab korraliku remondi. rattalaagrid on korras ja pidurid tulevad doonorilt uute ketaste ja koltside näol.
kuna vahepeal tuleb ka tööle minna siis keretöödega läheb aega. täna otsustasin et värv jääb ikka sama - punane aga tahaks paar tooni tumedamat ja katus ikka mustaks. loomulikult võõpame üle ka mootori ruumi.
eks vaatame mis saab. mul aega on ja tulemus peab tulema korralik. järg suveks tahaks ikka rajal olla kuna täna tegin väikse ringi ja peab tõdema , et kurdi hea on selle putukaga ikka sõita
