Uuendan siis veidi teemat;)
nimelt vaevleb mu auto probleemide käes:S
Esiteks see kuradi õlituli, sai siis remondis käidud ja asja aga ei midagi, lihtsalt ei leitud viga üles.
Prob. siis selles et sooja mootoriga hakkab õli tuli põlema:( (tyhikäigul, aga kui kas või natuke, st et õrnalt pöördeid anda, kustub)
Algselt kui auto sain siis oli see prob. ka aga eilmine omanik rääkis et õlipump tuleb ära vahetada.
Ok, alguses läksin sinna Kotka tänava remonti rääkisin loo ära, et selline pull et soojalt viskab tule pölema. Et vaja õlipump ära vahetada, aga vahetati ainult õli ära. Prob. kadus nii kaheks nädalaks vms, siis hakkas sama pull pihta. Remondist õeldi, et vaja vahetada ka karterituulutus klapp. Ok vahetetasin ka selle ära, prob. kadus nii nädalaks ja siis hakkas uuesti pihta.
Mhh kurat, mõistus otsas.
lõpuks võtsin kätte lasin ära vahetada õlipumpa, et äkki viga selles. et see reduktsioon klapp vms on omadega läbi ja jääb kinni, kui laseb üleliikse surve välja vms.
Lasin kontrollida ka kepsusaaled, raamsaaled ja ülevalt nukid. kõik tip-top.
Isegi kylmalt käivitades ei ole mingit tiksumist vms.
Minul on mõistus otsas:( loodan et saan kuskil esmaspäeval õlisurve ära mööta, kuna ainuke vaba päev.
Lisaks sellele õlitulele, arvas ka tagumine uks et enam ei ole vaja lahti tulla:( ei avane ei seest ega väljast:S Äkki keegi targem oskab õelda et kas selle polstri saab ka nii eest ära, et uks kinni vms.
Ok lisan ka veits pilte;)





Või, kui kellegil on seda manomeetrit millega õlisurvet mõõta m52b20 mootoril ja sa asud tln, siis tuleks läbi mõõdaks ära;) Sinu abi saab tasustatud;)