Rallymees kirjutas:
Ütleme nii, et VAG grupi autodega on suht palju peavalu. Passati miinuseks on turbo ja esisild, mida ei ole just odav remontida. Pluss veel 100 asja, mille töökindlus pole kiita.
Bmw tegi siis veel korralikke autosid, mis ei lagunenud ja ei olnud mingeid imevidinaid täis topitud.
Kütust võtavad mõlemad samapalju.
Bmw jupid on paarsada krooni kallimad aga sa vahetad neid ka vähem.
Järeldused võid ise teha.
Teemaalgataja, meil on selleks eraldi teema "Ostuabi".
Rallymees, mis miinus see turbo on? Omal tiptronic A6 1.8T ja ei saa küll aru, et see probleem oleks, vastupidi, see tagab õkonoomsuse(~9-10l-100km Tallinnas) samas jalgu ka ei jää. Hoolduskulud on VÄGA väikesed(siiski rida neli), ntx õlivahetus - 2,8liitrit õli.
Esisilda kallis remontida...sa sõidad sigulliga igapäevaselt? Kogu õõtsade komplekt 3000-7500.-(kas b või a osa)
Kujutan ette, et selle 3k eest saab heal juhul sinu e39`l paar puksi vahetatud.
Enne kui palud teistel oma jutu järgi järeldusi teha, vii end asjadega kurssi muud moodi kui saunas naistega rääkides.
Edit: tihti te neid turboid vahetate? See pole kulumaterjal, mida igal hooldusel vahetada.
Õige hoolduse puhul(mida peab iga autoga tegema) sureb enne mootor kui turbo.
Googlisse "1.8t vastupidavus" vms