Vaatan, et paljudel uudishimu teada, milline näeb mu Audi välja pärast pikalt lubatud angel-eyede installi. Aga nüüd kõigest järjekorras..
Kõigepealt Soomest tagasi tulles juhtus Audiga väike õnnetus... sõitsin vastu lamavat menti, mis oli asfalt kattega, märgistamata ja kuradi kõrge. Seal lõhkusin ära oma karteripõhja, kust kõik õli tänavale voolas.

Lohistati siis Opeli taga Audi tagasi ühika juurde ja hakati otsima uut karteripõhja või alumiiniumkeevitust. Keevitajaid ei leidnud ja lammarid, mis olid 70km raadiuses olid Audide V6 mootorite karteripõhjadest täiesti puhtad (tean et sai räägitud sellest teemast). Sai siis kasutatud sulametalli ja seda panin 2 kihti sisse poole ning 2 kihti välja, enne metalli peale kandmist lihvisin 60se liivapaberiga augu ümbruse ära mõlemalt poolt. Sama tihendiga tagasi ja sain Eestisse ära sõidetud... kuna vana tihend oli katki siis ta hakkas lekkima ja õli immitses natuke välja sealt karteripõhja vahelt..
(mõned pildid)

vahepeal jäi suuremates kogustes lekkima... ajasin siis tungiga üles ja keerasin poldid tugevamini kinni

Nüüd siis "uus" karteripõhi all ja saab Eestisse tagasi tulla..

Eestisse jõudes hakati nina opereerima, vahetusse läksid Boschi tuled Depo inglisilmade vastu, esistange vahetus tutika ja korraliku vastu ja stangesse liikusid udukad. Mõned fotod siis ...
Puhas nina...

Ühesilmne...

Ja valmis ta ongi...

Järgmisel päeval vahetati ära karteripõhi - igaksjuhuks ja tehti õlivahetus. Sisse läks jälle Mannol Classic poolsünt õli. Velgi kahjuks veel alla ei saanud, sest vaja läheks sobitusrõngaid, sest keskauk on suurem kui Audil olema peaks. Sobitusrõngad jõudsid eile kohale, kuid kuna sõitsin kolmap Saaremaale, siis lükkub nende alla panek edasi ja jään veel 15" meheks


Lähiajal lisan ka uusi ja korralikemaid pilte kui viimasel ajal telefoni nikerdisi
