No aga lihtsalt mõtteharjutuse korras, võta seda kuni 20 üle trahvi nagu lisandunud maksu. Mitu korda on üldiselt lubatu piires liiklejal tõenäoliselt võimalik nende 70 märkide ja möödasõitudega vahele lennata, isegi kui täiega norimine käib? Ma pakuks et hetke seisuga üle 1-2 korra aastas on suht raske, kes väga palju sõidab see jätab ju põhilised "maksustamise" kohad meelde jne. 2 korda 1800 on 3600.-
Ja nüüd kontekst: Eesti keskmist palka (hetkel 12,5k bruto kuus) saav tegelane maksab aastas
- sotsiaalmaksu 49000.-
- tulumaksu 24000.-
kui ta, hoidku küll, selle raha eest midagi osta ka tahab, siis
- käibemaksu 27600.-
- keskmisi auto kindlustusi, bensuaktsiise ja värke ma ei viitsi enam arvutada.
Lõppkokkuvõttes ei saa riik ilma maksudeta toimida, seega see on puhtalt valikute küsimus, kas koorida puuduolev raha kõigilt ühtemoodi või koorida kedagi rohkem ja kedagi teist vähem. Lihtsalt kõigile on parem kui ajupestud pööblil on millegi mõttetu üle viriseda, siis ei hakata nende asjade hõlma, mis tegelikult tähtsad on

Liiklus ja autod on koguaeg selline hea kähmlusteema, ajalehed kirjutavad, inimesed marutavad jne. Näiteks tulumaksu alandamata jätmine on kodanikule rahaliselt oluliselt valusam laks kui see trahvide tõstmine, aga kedagi ei huvita.