Paari nädala jooksul olen jõudnud lamerihma vahetatud ja katust teinud veidi.
Rihmaga oli niuke pull, et kuna kont nagunii ei ole aastaid töötanud ja remont läheks rõvedalt kalliks, siis selle pumpa ei ole mõtet kaasa jooksutada. Põhiline teema oli see, et üks juhtrull oli peaaegu täiesti peetis omadega ja rihm ka eriti ilus ei olnud. Et uus 1900mm pikk rihm (2200 millegagi originaalis) oli odavam osta kui juhtrull, aga probleem oli selles, et mootori kinnituskronsa jäi täpselt rihma teele ette. Sai siis uus kronstein tehtud, teeb oma töö ära.
Süsteem siis selline:

Esialgu siis nii... õline ja pasane nagu ikka õige mootor olema peab:

Esimene jupp valmib vaikselt:

Põhitöö tehtud:

Tsinkimiseelne detail:

Jäi siis säärane asi:

Aga nagu ikka igal remondil jääb mõni kruvi või asi üle, seekord siis natuke rohkem:

Katus pani lausa imestama, et kellegil oli vaja paigutada 2 kilo pahtlit kuskile ja see koht oli calibra katus

Kohati oli poole sendi paksune kiht pahtlit ja selle koha peal olid teravad mölgid sees, sai need enamvähem siledaks spotiga tõmmatud.
Põhiteema see, et katuseluuk on ise poandud sinna ja katuse plekk on eestpoolt vale koha pealt vahetatud, nimelt siis keset katust, mitte punktide koha pealt- selleks oleks tulnud esiklaas eemaldada.
Pilte siis ka, muidu saa vist keegi mu keerulisest jamast aru midagi

Osa pahtlist maha lihvitud:

Punktid siis.. sealt värv kõik mullitas, ek rooste oli all:

Jahutamas vahepeal, valmis tööst pilti pole


Sai klaaskiudpahtlit kohati peale kantud ja veidi juba lihvitud siledamaks:

Aga kuna see mul ainus 4 rattaline liiklusvahend, siis tuli kasutada krunti nv´ks:

Tahaks juba katuse valmis saada, siis saab järgmiste asjade kallale asuda.. salongi tuunida väheke klaasriidega vms ja velgi korrastada ning vb tarbida ka aerograafi veidi külgedel ja kapotil.