Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 15.07.2025 01:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 169 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra_1,7td_1992_tnacc
PostitusPostitatud: 29.08.2011 10:52 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
killer666 kirjutas:
Minu arvates , kui diislit tuunida ja saada kätte mingi ulme minek on hea. Samas aga kui auto kaotab oma ökonoomsuse , siis pole sellel ju enam mingit m6tet. Samahästi võiks siis juba bensiinimootori vahele panna.

Kehvad käivitused talvel , kole lõgin ja tahm ja muu jama kompenseeribki minuarust mõnus küttekulu.


Sama siin(va kehv käivitumine talvel, mu isuzu läks kiiremini käima kui ükskõik mis bensukas), sellepärast mõtlengi, et äkki lööb see valge rõngas kütusekulu lakke. Peedu rääkis mingi aeg, et sai kütusekuluks alla 5 sajale, ning kui tal valge rõngas ka ära võetud, siis miks mitte.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra_1,7td_1992_tnacc
PostitusPostitatud: 29.08.2011 19:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2011 22:03
Postitusi: 367
Asukoht: kuressaare
http://www.migweb.co.uk/forums/engines-transmission/291769-isuzu-turbo-diesel-tuning-guide.html
inglise foorum siin.


tavasõidul kütusekulu ei suurene, kuna rõhurikastus membraan aktiveerub alles teatud rõhu juures, minul näiteks 0,5 bar on see piir. tavasõidul 90-100 aga rõhk 0.3bar :D

NB: tulekul on self constructed BOV, mitte reaalselt tõõtav klapp, vaid butafooriline :D
midagi pole teha, lihtsalt meeldib see hääl, mida evod ja s neljad käiguvahetusel teevad :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra_1,7td_1992_tnacc
PostitusPostitatud: 29.08.2011 19:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2011 22:03
Postitusi: 367
Asukoht: kuressaare
Harri_K kirjutas:
Kas Peedu vanal vectral oli ka see valge rõngas ära võetud? St. kas kütusekulu tavasõiduga läheb suuremaks? Nüüd suitseb meeletult kui tallad? :D



suitseb sellepärast, et segu paigast ära.
pumba reg, kruvi veidi väljapoole peaks aitama :uhoh
samuti oleks mõttekas turborõhku tõsta pärast rõnga eemaldamist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra_1,7td_1992_tnacc
PostitusPostitatud: 31.08.2011 21:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2011 22:03
Postitusi: 367
Asukoht: kuressaare
peale pikka katsetamist ja vandumist ja rõõmuhõiskeid valmis BOV!!!
oli keberniiti sellega, lõpuks jäin siiski kõige lihtsama lahenduse juurde.
hääl on väga meeldiv igaljuhul ja sai asi ka reaalselt tööle pandud, peaks turbot säästma mingil määral :D

Pilt

kaua aega tolmu kogunud kleeps leidis ka lõpuks väärika koha.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra_1,7td_1992_tnacc
PostitusPostitatud: 31.08.2011 22:00 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Kuna Kuressaarde on pikk maa tulla siis ruttu ruttu videot! :D Ja mis juppidest see kompunn on siis?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra_1,7td_1992_tnacc
PostitusPostitatud: 31.08.2011 22:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2011 22:03
Postitusi: 367
Asukoht: kuressaare
Harri_K kirjutas:
Kuna Kuressaarde on pikk maa tulla siis ruttu ruttu videot! :D Ja mis juppidest see kompunn on siis?



pole krt piisavalt kvaliteetset kaamerat, üritan laenata kellegilt :(
koosneb elektromagnet klapist (pärineb kütusepumba küljest) ja torupõlvest, üks väike mikrolüliti ka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra_1,7td_1992_tnacc
PostitusPostitatud: 31.08.2011 23:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.08.2008 19:29
Postitusi: 28
Lisa mõni täpsem pilt tollest jurakast kuna enda golf3 1.8bar tahab ka ssss teha. :twisted:

_________________
Bensiiniga võid pintsleid pesta,diisliga tehakse jõudu!!
Audi A6 2.5TDI & 90quattro 2.5TDI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra_1,7td_1992_tnacc
PostitusPostitatud: 01.09.2011 07:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2011 22:03
Postitusi: 367
Asukoht: kuressaare
geeni kirjutas:
Lisa mõni täpsem pilt tollest jurakast kuna enda golf3 1.8bar tahab ka ssss teha. :twisted:


pildist pole suurt kasu, see oli kahe päeva katsetamiste tulemus, et klapi normaalselt tööle sain. originaalklapist on seal alles vaid korpus, augud kõik läbi puuritud, siis jälle kinni keevitatud ja uuesti puuritud :D

vihjeks niipalju et otsi elektromagnet klapp (läbiv augu diameeter min 4mm, 12v) , paigalda see kuskile rõhutorusse ja juhi seda klappi gaasihoovastiku külge paigaldatud mikrolülitiga :)

klapile pärast mingi lehtrikujuline moodustis otsa, see juba maitse asi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra_1,7td_1992_tnacc
PostitusPostitatud: 06.09.2011 07:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2011 22:03
Postitusi: 367
Asukoht: kuressaare
suur mootori uppimine on käigukastile ära teinud :waah

tagurdades otse pole nagu hullu, aga kui alla keerata siis hakkab differ ikka väga veidrat korinat tegema :uhoh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra_1,7td_1992_tnacc
PostitusPostitatud: 06.09.2011 07:46 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
tnacc kirjutas:
suur mootori uppimine on käigukastile ära teinud :waah

tagurdades otse pole nagu hullu, aga kui alla keerata siis hakkab differ ikka väga veidrat korinat tegema :uhoh


Poolass pole? Mida see "alla keeramine" muidu tähendab? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra_1,7td_1992_tnacc
PostitusPostitatud: 06.09.2011 19:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2011 22:03
Postitusi: 367
Asukoht: kuressaare
alla selles mõttes et rool vasakule või paremale :D

krt ei ole veoliigendi viga, kui sidur alla vajutada pööramise ajal siis kaob see hääl ära kastist. samas differ töötab ka lahutatud siduriga :? aga häält teeb ainult siis, kui rool pole otse.
muidu korralik f16 kast olemas 2.0 vectra alt, ei teagi nüüd kas vahetada kohe või oodata kuni laiali läheb :uhoh

üks rattalaager on ka läbi, homme läheb vahetusse, äkki hoopis see n....b ajusi???


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra_1,7td_1992_tnacc
PostitusPostitatud: 07.09.2011 16:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2011 22:03
Postitusi: 367
Asukoht: kuressaare
oligi rattalaagri viga :D
kaks tunnikest õliseid näppusi ja laager ning rooliots vahetatud 8) lollakas hääl kadunud

lisaks saatsin summuti tagumise püti kuni ülevaatuseni puhkusele :D turbo spoolib veidi madalamalt nüüd

Pilt

tulevane lisa cooler

Pilt

tegin bov häälest mingi salvestise aga ei suutnud seda youtuubi üles laadida, pean veidi konvertima seda, ehk õhtuks õnnestub


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra_1,7td_1992_tnacc
PostitusPostitatud: 07.09.2011 16:24 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Sa ei karda kõrgenevaid pöördeid 2.0 kastiga või oskad isegi öelda kui suur rpm vahe neil on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra_1,7td_1992_tnacc
PostitusPostitatud: 07.09.2011 19:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2011 22:03
Postitusi: 367
Asukoht: kuressaare
Harri_K kirjutas:
Sa ei karda kõrgenevaid pöördeid 2.0 kastiga või oskad isegi öelda kui suur rpm vahe neil on?



ära karda kõrgemaid pöördeid, karda paremat minekut :D

tegelikult on vist nii, et kui kasti peal pole muud markeeringut, kui suurelt f16 vms, siis on baaskast, kiirematel ja aeglasematel on lisa markeeringud suurelt peal. vähemalt nii olen asjast aru saanud. mul mõlemad kastid identsed, suurelt F16 peal, otsakaanel ainult seerianumber ja kogu lugu.


btw keegi kleepsudega tegeleb siin :?

oleks vaja midagi sellist: NEVER MIND THE BLACK SMOKE, BEWARE OF FLYING DEBRIS ASSHOLES


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra_1,7td_1992_tnacc
PostitusPostitatud: 08.09.2011 15:13 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Proovi ka huvi pärast 60-110km/h mõõta. :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 169 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7