See tdci mootori pihustite remont on üldse ju täiesti mõttetu tegevus, isegi profesionaalid õigete seadmetega ei suuda neid nii taastada, et nad kestaks, rääkimata mingist suvalisest diislimehest. Sa võid Mondeo tddi mootori pihusteid või muid vanema tüübi pihusteid taastada aga mitte tdci mootori omasid.
Tdci pihustid on tehtud nii väikeste tolerantsidega, et isegi väike tolmukübe võib selle rikkuda.
Kui keegi meistrimees räägib, et suudab ise Mondeo tdci pihusti taastada nii, et ta kestab siis see on täielik bullshit.
Soovitan soojalt säästa enda närve ja kohe kõik 4 pihustit uute vastu vahetada. Isegi kui ainult 1 pihusti on see mis on natuke liiga palju kulunud siis ainult selle vahetamisega ei saa sa ikka head tulemust, sest teised pihutid on kah enamasti juba nii kulunud, et mootor normaalselt tööle ei hakka.
Ma tean väga hästi seda, ma olen ise kõik selle jama läbi käinud.
Kui natuke otsida(märksõnaks UK ja ka ebay) siis on võimalik saada neid pihusteid isegi poole odavamalt kui esindus pakub. Minul joppas isegi nii hästi, et sain uued, pakendis ja otse tehasest 4 pihustit odavamalt kui siin küsiti ühe pihusti eest.
Ma tean, et enamustel ei ole raha kohe nelja uue pihusti jaoks välja käia aga see on mingi aeg paratamatu väljaminek. Säästad enda närve ja vähemalt on pärast pikaks ajaks mureta.
Põhiline on normaalse kvaliteediga diislit tankida ja ei lagune need pihustid midagi.
See mootori kotti ajamine on küll muidugi kurjasti. Tundub, et see mees ei ole eriti uuemate diislitega kokku puutunud või on lihtsalt käpard.
Õigeid diislimehi kes tunneks uuemaid commonrail diisleid võib tiku tulega otsida. Mina leidsin ühe mehe Viljandist kes tõesti teadis mis ta teeb. Ta tegi kahe minutiga ja tasuta ära selle töö mis võttis Fordi esindusel aega terve tunni ja 600 krooni ning ta oskas mulle korra autot kuulates öelda kohe milles viga ja mis teha vaja ning millega Fordi mehed puusse on pannud ja raha lihtsalt üritavad nöörida.
Aga edu autoga ja loodan, et saad ikka oma rahad kätte.