Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 16:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 75  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 04.09.2011 22:46 

Liitunud: 09.05.2006 16:08
Postitusi: 964
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa
Kõva projekt ettevõetud... ;)

Ise sihin oma Civicule ka midagi kangemat peale, kuid ei tea veel... kas on mõtet :P

_________________
Autokile.eu - Suurim valik kattekilesid ja tuletoonkilesid! !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 05.09.2011 16:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2011 12:10
Postitusi: 280
Asukoht: Võru
djelton kirjutas:
Kui kellelgi on kogemusi/ideid või soovib abikätt Võrus pakkuda, siis andku teada:P

kui vaja, siis võin jälle appi sulle tulla:) nt. homme, kui tahad. siis prooviks äkki minu silikoniga ka:D sest äkki see ahjusilikon, mis sul on, ei jäägi kinni. paar uut mõtet on ka olnud mul selle lekkimise asjus juba:)

_________________
Mitsubishi Galant 2.0 80kw ---> Honda Civic 1.5 74kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 05.09.2011 16:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2008 19:22
Postitusi: 550
Asukoht: Tallinn/Viljandi
teen ka praegu mootori vahetust civicul ja oli sama probleem radika kättesaamisega. Lõpuks võtsin lihtsalt klamprid maha üle lahtiste otste(Nö selle kraani ja siis mootori poolsete otste küljest) ja tõmmasin koos lõdvikutega salongi. Muidu neid lõdvikuid ma selle radika küljest ära ei saanudki. edu mässamisega :D

_________________
, golf mk2 16v GTI, VAZ 2106, , e46- 330d, e36-318i


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 05.09.2011 22:03 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Nii progresssssss... Terve NV tühja ning lõpuks sai täna midagi asja. Veendusin selles, et igamees peaks vähemalt korra elus koos papsiga käed ühiselt kapoti all õliseks tegema. Nüüd on minul see kvaliteetaeg veedetud ning salongi radikas lahti, seejuures tänaksin oma isa, kes suutis voolikud sealt pealt maha nüsida julmalt noaga(mina tegelesin klambrite eemaldamisega, mis ka kõige lõbusam polnud).
Tuleb välja, et arvatavasti saigi mootorit sisse paigutades need otsad viga, sest üks on ikka täitsa lapik. Painutasin enamvähem sirgeks ära, kuid kuna täna enam midagi teha ei saanud, jätsin torudesse vee ääreni sisse ning hommikul vaatan kui palju sealt kadunud on, kui ei ole, siis oligi viga lapikus torus. Päeval ostan uue vooliku ka ära ning panen kinni ja peaks olema timm:D Pilt siis torust:
Pilt


Kuna täna jäi asi uute torude taha, siis sai muid iluasju tehtud edasi. Kohale olid jõudnud uued ventiilikorgid, mis on küll sama musta värvi nagu tavalised plastik korgid, kuid kuna mul oli kaks korki kadunud ning ei tahtnud kelleltki teiselt ka neid tuuri panna, tellisin kõige tagasihoidlikumad mis leidsin, jäi täitsa normaalne:
Pilt


Ning siis sai hõõruma hakatud:D Sai palju asju ilusaks läikima löödud. Esimese asjana hõõrusin värvi alt välja Honda logo, Honda teksti ning DOCH ja VTEC tekstid, hullult palju annab juurde ikka:D Järgmisena sai ette võetud küünalde katte mutrid, mis olid räige rooste kihi all. Siin pildil siis lihvitud teksti näha ning üleval paremal võrdluseks kõrvuti lihvitud ja lihvimatta mutter:
Pilt

Edasi otsustasin lihvida üleüldse selliseid mutreid/polte, mida poest uusi saada eriti ei ole samasuguseid, sest muud mutrid ja poldid plaanin osta lihtsalt uued ilusad läikivad:D Need siis esistange kinnitused, mis eelnevalt olid musta värvi:
Pilt

Sai veel läikima löödud sisselaske pealt mingi metallosa, paar polti veel ilusaks nühitud, kapoti üleval hoidmise varras ja muud pudipadi. Roolivõimu kork ja klaasipesu kork sai ka mustaks värvitud, kuna häirisid silma natukene:D Kuradi palju ilusam on ikka kui asjad on läikima löödud:
Pilt


Asi nagu areneks, loodan homme sõitma saada, siis saan õhtul ilusa punase kapoti järele mindud ning nädalavahetusel Raidi abiga ka enamvähem kerevärvi värvitud(nii seest kui väljast) + veel natukene puhastustööd kapoti all ning siis peaks juba enamvähem norm olema:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 06.09.2011 15:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2011 12:10
Postitusi: 280
Asukoht: Võru
no siis tõmmatakse sulle homme kõned peale ja tahetakse tõmmet tunda:)

_________________
Mitsubishi Galant 2.0 80kw ---> Honda Civic 1.5 74kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 06.09.2011 16:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2008 19:22
Postitusi: 550
Asukoht: Tallinn/Viljandi
rutsik kirjutas:
sprintt kirjutas:
teen ka praegu mootori vahetust civicul ja oli sama probleem radika kättesaamisega. Lõpuks võtsin lihtsalt klamprid maha üle lahtiste otste(Nö selle kraani ja siis mootori poolsete otste küljest) ja tõmmasin koos lõdvikutega salongi. Muidu neid lõdvikuid ma selle radika küljest ära ei saanudki. edu mässamisega :D



sama kerega masinal? või vähemalt ajastu? Väidetavalt kontreetsel autol ei tule koos voolikutega läbi tulemüüri.


Sama sugune HB, 94 aasta:) tuleb läbi nagu lupsti :)

_________________
, golf mk2 16v GTI, VAZ 2106, , e46- 330d, e36-318i


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 06.09.2011 22:10 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Mul ei tulnud koos voolikutega kuna klambrid olid samuti torude peale kuidagi räigelt kinni jäänud ning jäid tulemüüri taha kinni:S

Tänud, tänud:P

Nunii, täna oli produktiivne õhtupoolik, võib nii öelda:D Sai siis peale kooli voolikut ostma mindud, siseläbimõõduks mõõtsin 17mm ilusti. Kahes poes polnud olemas sellist asja ning kuna olin ema transpordiga ja läks kiireks, sai võetud 18mm ja 16mm voolikud. Kodu tulles mudisin toru ilusti timmi ära ning proovisin voolikuid peale, 18 läks peaaegu puhtalt peale, aga tundus kuidagi liiga lõdva. Seega proovisin 16mm-st ning sain peale ära vägistatud:D Seega oligi 16mm kasuks otsustatud, kuna tihedam on parem:D
Terve õhtu veetsin lõikudes, paigutades, pingutades igatepidi. Ausaltöeldes oli räige nuss, kuna toru oli räigelt tugev ning lõigata oli hullult ebamugav. Ümber pidin lõikama lausa 3-4korda, sest muidu oleks painded sisse jäänud, kui toru liiga pikk või lühike oleks olnud ning tahtsin juba korralikult teha, kui üldse tegin:P
Siin siis kogu kompotti kinnitus ja üleminek tulemüürilt(mõlemad siis kahe klambriga tugevalt kinni), see valge mõgin sai ka hiljem ära puhastatud ning polnud tänase üritusega seotud:
Pilt

Reaalsuses polnud ruumi nii palju kui pildilt paistab, pilt on tehtud telefoniga hullult kätt väänates ja vehele surudes:D Aga kuna hakkas juba pimedaks minema, siis sai veel paar testi tehtud ning paar asja roostekihi alt läikima löödud jälle:D Eesmärk ühekaupa kõik asjad ilusti üle käia ja puhtaks/läikima saada:P Mingi aeg tuleb siis mingi valgustus ka välja mõelda ning kapotiamordid sebida.

Homme plaaniks veel ühe testi teha ning siis kokku laduda ja kapoti järgi minna:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 07.09.2011 23:20 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Niisiis, täna sai sisu kokku laotud ning paar detaili veel timmitud. Õhtul läksin siis testsõidule läbi linna. Esialgu chillisin prooviks pensionääride sõidustiilis, ehk 2k pööret ja käik, 2k pööret ja käik(eriti öko ta pole, kui 50nega sõites on 5es käik 2k pöörde kandis:D). Ok, sai sõidetud, kõik normis, temp nats alla poole ja elu nagu lill. Sai siis paar korda peenestatud ning temp oli siiski normis, aga kui läksin peale peenestamist parklasse juttu ajama ja jätsin mootori tühikäigul tööle, siis vaatan, et kapoti alt tuleb suitsu, samasugust nagu päevad tagasi salongist oli tulnud.
Kapott lahti ning mida ma näen, jahutusvedelikk üle asfalti ning pritsib/tilgub kuskilt välja. Proovisin siis lekke asukohta leida, kuid tulutult, sest asukoht oli pea võimatu nähtavusega kohas, sisselase all täpselt:S

Kurat, lootsin, et kõik jamad läbi ja saab nautida juba(need paar peenestamist linnas tõid näo ikka muigele ning tuli meelde, miks ma kogu selle jamaga jebbin), ei oska kuidagi leket otsida ka sealt alt:S:S:S

Hetkel mõtlen, et käin ikka homme rahulikult "ökotades" koolis pensionäärstyles ja päeval mõtleb, nuputab:S

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 08.09.2011 12:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2009 22:17
Postitusi: 1190
Asukoht: Tallinn - Võru
Sisselaske juurde tulevad ka lõdvikud jah. Kõige lihtsam vist kollektor maha võtta. Koldes ühtegi mõra ei ole?Külmalt ka lekib?

_________________
Don't follow me, you won't make it


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 08.09.2011 13:20 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Minuteada nähtavaid mõrasid küll ei olnud.
Kui kollektori eest võtan, siis tuleb ju uus tihend ka panna ju? Seega saaks alles esmasp. teisip. kunagi tegeleda ju:s
Alguses ei lekkinud, kõigepealt tegin rahulikku sõitu(kuni 2000rpm ja käiguvahetus...) mingi 10km?, siis lasin kolm-neli korda esimesega piirajasse, veel ligi 1km rahulikku sõitu, siis oli veel temp alla poole. Ning siis sai auto kohapeal tööle jäetud ning umbes 4-5minuti pärast umbes nägin kapoti all loiku ja välja tulevat vee/jahutusvedeliku segu auru.
Ei oska kuidagi testida isegi, st. jätan tunniks ajaks kohapeal tööle?

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 08.09.2011 15:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Sellise tempoga saad varsti kaant lihvida ja tihendit vahetada :err .Nukker.Võta üks päev suurem töö ette ja katku väiksemad asjad eest ära ja hakka lõdvikudi kontrollima.

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 08.09.2011 15:58 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Ära jama tõesti selliste ohtlike katsetustega. Paljudel on kurbi kogemusi sellega.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 08.09.2011 21:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2009 14:18
Postitusi: 211
mehikemetsast kirjutas:
Ära jama tõesti selliste ohtlike katsetustega. Paljudel on kurbi kogemusi sellega.

Targem on kohe viga uurima tõesti hakkata. Kui kaan on juba perses siis ei tasu seda lihvida ka enam. Omad kogemused e34 td sliga. Nimelt võid lasta küll lihvida aga aasta pärast on sul sama jama kallal. Kaan ei pea vastu sellisele võimsusele.
Muidu oled kõva töö ära teinud.
Edu edaspidiseks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 08.09.2011 21:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Peenestades kuumks ei läind , aga tühikäigul kuumens üle?

Järelikult ei ole tühikäigu pööretel ringlust lihtsalt. Näiteks Minu endine opel läks kohapeal koguaeg keema , kuna termostaad oli seest puudu ja vedelikul oli lihtsam läbi trmostaadi koja tagasi voolata , kui radikasse minna. Sõites aga oli temp. normis.

Ennem seda oli mersu , see läks samamoodi kohapeal käies keema. Miks? Ei tea , ag ailmselt oli viga veepumbas.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 08.09.2011 23:52 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Taaskord uuendan teemat:P
Sai siis lekkega jebbitud, leidsin raisa isegi üles. Oli mingi väiksem voolik, sisselaske kollektori all, bloki küljes vist. Täpselt ei ole veel uurinud mis voolik oli, kuid ära sai parandatud. Voolikus oli pmst kaks 1mm suurust auku, kust joana tuli. Kuna aga augud olid mõlemad suunatud allapoole ja ilusti ära ümbritsetud asjadest, siis polnudki varasemalt öösel näha olnud. Tegin siis voolikut palju lühemaks ja panin uuesti otsa. Õhumullid kõik välja(isegi väike süsteem aretatud, kuid tekstiga raske seletada) ja oli hea olla, ei kuumenenud üle:p
Selline siis oli see voolik, keegi oleks justkui hammustanud:P
Pilt


Aga nagu selle auto puhul teada, ajab üks jama teist taga ning võib tõesti öelda, et äkki on isegi neetud:s Läksin siis pärast pikki korrastusi ja timmimisi õhtul proovitiirule. Esialgu kõik korras, ei leki midagi ja hea olla. Sõitsin ka rahulikult, kuna kapott pole siiski see mis ta peaks olema. Üks hetk tunnen, et jõud kaob sekundiks ära. Siis hakkas umbes saja meetri pärast uuesti jõnksutama. Tõmbasin parklasse ning oli juba mõttes teada, et äkki ei saa kütust peale. Vaatasin põhja alla ning sealt tilgub ilusti bensiini. Järgmisena vaatasin kõik bensiiniga seotud voolikud läbi ning näen, et leke täitsa olemas, üsna korralik isegi. Seal kohas kus kummivoolik kohtub metalltoruga. Klambriga on nagu kinni, proovisin pingutada ka, kuid suht võimatu. Kütust jooksis ilusti vooliku vahelt välja vooliku lõpust. Täpselt ei teagi mis toru see on, sest kõrval oli tagasivool ja sissevool ning ka manual kirjeldab seda toru kui Fuel Fume Tube, tuleb ta söefiltrist, oleks tänulik, kui keegi mulle selle eestipärase nime ütleb:D

Homme proovin siis hommikul kohe sinna veel ühte klambrit otsa tõmmata julmalt lihtsalt, sest kodu sõit oli hetkel suht vaevaline. Kuskil 1800-1900pöörde pealt hakkab jõnksutama suht räigelt. 4nda ja 5nda käiguga teeb seda ka 1500pöörde pealt, 1550-1750 on jälle norm ja siis hakkab pihta jälle. Samas, kui hagu anda, siis kuskil 3000pöörde pealt kadus jõnksutamine ära, 5500pealt tõmbas jälle ühe jõnksu sisse ning siis oli lõpuni jälle sile, pidev sõit:/

Minuga ainult juhtub...:S

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 75  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7