Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 16.05.2025 02:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 106 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Volvo 960 2.9 24V 1996, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 14.09.2011 13:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Näe, vaid veljest ja nipet näpet veel piisaks ,et 960 väga kauniks saada.
Pilt
Pilt

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 960 2.9 24V 1996, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 14.09.2011 17:59 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Oo, elu käib.

Must iluvõre ei tule. Päevatuled on poogen, mind esialgu ei sega, praktilisuse pärast on. Pirne ei pea vahetama ja ei pimesta kedagi.

Talveks on originaalveljed ja suveks vaatan midagi 235/40 R18 mõõdus (spidomeetri täpsuse pärast selline mõõt), hõbedase velje otsa. Praegused on tegelikult grafiithallid ja lähivaates mingi läikega isegi.

Väliselt ei olegi plaanis eriti midagi muuta, peale toonklaasi. Spoileriga tagaluuki ei hakka otsima, sest kiirus kasvab harva üle 120 ja see ka suht sirgel. Kroomi jätkub akende ümber ja iluvõrel juba. Summuti tuleb hoolduse käigus teine, vaatan veel ringi.

"Side marking lights" mulle ei meeldi. Eelmisel autol nad olid, aga müüja mainis, et nendega mingi seadusekala ja olid vooluringest väljas.
Scoop on väheke lapsik nali, IMHO.

Lätlase jutt on BS.

Mootori kallal ei virise. Käimakast on nagu on, aga möödasõitudega pole muret olnud. Loomulikult küpseb igasuguseid ideid kevadeks.

Offline saab pildimaterjali eest tänu. Soomes on pea identne 960 tuunitud 700-hobujõuliseks, kaheliitrine küll vaid.

Edit: Originaal näeb selline välja.
Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 960 2.9 24V 1996, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 15.09.2011 00:06 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Kuna auto eelmine omanik täna kirjutas, et tunneb autost puudust, siis otsustasin, et peale rataste, toonklaasi ja summuti midagi väliselt ei muuda (ehk uus värv ka)
Tulevad vaid mõned tehnilised lahendused, mis esmapilgul varjatuks jäävad ja hunt-lambanahas-imago rikkumata jätavad. Mugavuse, töökindluse ja dünaamika nimel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 960 2.9 24V 1996, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 15.09.2011 11:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
Lihapirukas kirjutas:
Tulevad vaid mõned tehnilised lahendused, mis esmapilgul varjatuks jäävad ...

Mida silmas pead?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 960 2.9 24V 1996, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 15.09.2011 12:09 

Liitunud: 13.09.2010 00:41
Postitusi: 3945
Minule meeldib see auto välimuse poolest just nimelt nende originaal velgedega kõige rohkem. Klaasid kõik tumedaks ja valmis ta oleks.
Need veljed mis tookord all olid, kui ma seda proovimas ja vaatamas käisin, ostueel, olid kõvasti inetumad (aga ka originaal) veljed. Aga mõnusa kokkuleppega sai siiski õnneks need pildil nähtud veljed :)
Ning kuna sul vist natuke teised ideed, siis ühtlasi jäiga vedruga saaks veel madalamaks ka, ning muutuks ta veel paremaks. :rokib


Silmale nähtamatud tehnilised lahendused on: BI TURBO; NITRO .. värgid särgid..Nii, et päras teeb auto sellist kärtsu ja pauku, et iga kiirendus peab olema suunaga rehvitöökoja poole :D

Tegelt mis seal ikka väga palju mõelda, Supra kast, mootoriplokk peaks ka natuke lisajõudu kannatama..Eks ta susisema võiks/peaks hakkama väheke :auto


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 960 2.9 24V 1996, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 15.09.2011 16:53 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Plaanid ühtivad eelmise postitaja tekstiga. Originaalveljed jäävad aga ainult talve jaoks.

Biturbo jääb ära, sest T6-mootor ei sobi sinna nagunii originaalina. Üksik turbo on mõeldav, aga siis ainult kuullaagritega ja "twin-scroll".

Tänavalegaalsete alumiiniumplokiga autode andmeid vaadates selgus, et võiksin kasutada maksimaalselt 1.7 bar rõhku, et heitgaasidega häda poleks. Arvutatud sai see Volvo T6 kolbide ehk 8.5:1 surveastme põhjal.

Materjali hind iseenesest tappev ei ole. Meistrimehe hinnapakkumist pole uurinud.

Enne talve siiski muud mõtted. Räägin siis, kui miskit ka hangitud on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 960 2.9 24V 1996, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 15.09.2011 18:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
BiTurbo,Nitro ja 1,7bar´i ülerõhku? :D Sa ennem selliseid asju teinud oled?Sellessuhtes,et oled kunagi mingi turbo ülelaadimisega mootorit kokku pannud,mis originaalina oli vabalthingav?1,7bar on ülerõhku on igaljuhul päris mõnus hulk ülerõhku,mida sisse peksta,see tähendab,et sa peaks ju mootori ka vastavaks tegema,ma ei usu,et T6 kolvid sul vastu peavad,rääkimata originaal kepsudest,veel vähem sidurist,jnejnejne,see vajab ju totaaaaaalselt pulkadeks võtmis ja üles ehitamist.Ja üleüldse on T6 mootori kolvid minumeelest 82mm ja sinu B63-l on 83mm.Ei räägi seda paha pärast aga ma usun, et kogemustest jääks nagu väheks?Või oled midagi teinud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 960 2.9 24V 1996, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 15.09.2011 19:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
jalamees kirjutas:
BiTurbo,Nitro ja 1,7bar´i ülerõhku? :D Sa ennem selliseid asju teinud oled?Sellessuhtes,et oled kunagi mingi turbo ülelaadimisega mootorit kokku pannud,mis originaalina oli vabalthingav?1,7bar on ülerõhku on igaljuhul päris mõnus hulk ülerõhku,mida sisse peksta,see tähendab,et sa peaks ju mootori ka vastavaks tegema,ma ei usu,et T6 kolvid sul vastu peavad,rääkimata originaal kepsudest,veel vähem sidurist,jnejnejne,see vajab ju totaaaaaalselt pulkadeks võtmis ja üles ehitamist.Ja üleüldse on T6 mootori kolvid minumeelest 82mm ja sinu B63-l on 83mm.Ei räägi seda paha pärast aga ma usun, et kogemustest jääks nagu väheks?Või oled midagi teinud?

eino, tead küll, ta on tehnikamaailma ja autolehte lugenud piisavalt, et selliseid ümberehitusi hommikusöögi asemel teha :D
Liha- ei solvu :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 960 2.9 24V 1996, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 15.09.2011 19:10 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Isetegevusest pole sõnagi poetanud. Sellised tööd jäävad proffide hooleks.

2.9 T6 on täpselt sama töömahuga, kolvid on teise kujuga ja väntvõll kergem, nukkvõllid lahjemad jpm. Kepsud on terasest sepistatud kõigil. On tehtud kuni 700hp 2.9L reaskuueseid tänavale, tavasisuga.

Stock on 200kW @ 0.6bar, pole mul nagunii palju enamat vaja. Saab selle vajadusel ka vabalthingavalt kätte.

1.7bar 8.5:1 surveastmega on umbes sama, mis 1.2bar 10:1 või 1bar 11:1 surveastmega. Ei ole mõtet ilma eelneva uurimiseta kisama hakata.
Malli sai võetud autost, millel tänavalegaalselt 200 hobust liitri kohta on. 1.4bar ja 9:1.

Automaatkastiga me sidurist ei räägi ja nagu kunagi mainisin, olevat see käigukast 500 rattahobuse jaoks piisavalt vastupidav.

See oli vaid kerge ülevaade numbritest. Reaalsuses pole hetkel ühtki turbovidinat sebinud ja talv-kevad möödub täitsa kindlasti tehaseseades mootoriga ;)

Teemavahetus.

Edit: Sellised ümberehitused pole midagi uut. http://www.garaget.org/?car=100532 . Aga jah, esialgu ei näpi midagi. Kui hakkab väga igav, siis hakkame alles mõtlema.


Viimati muutis Lihapirukas, 15.09.2011 20:23, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 960 2.9 24V 1996, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 15.09.2011 19:32 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Auto sõiduomaduste juures häirib hetkel ainult ÜKS asi. Nimelt see, et 100km/h juures ligi 2500 pööret minutis tahhomeetril ilutseb. Eelmisel autol oli 1800 (60km/h juures 1000 umbes) ja kruiisimine oli hulga mugavam.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 960 2.9 24V 1996, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 15.09.2011 21:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2011 11:30
Postitusi: 688
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D
Jumal küll,ei tea kuidas sinu salvoga on,aga täna sai 800km 200a v40 sõidetud,noo ei kõlba see peldik mitte kuskile,ebamugavamat autot vast annab leida!
Biturbo?Wtf nagu,turbota mõni jalgratas reaalselt ära ja siis hakka volvot turbotama :D

Päris ausalt nagu,jutt on hea aga varsti jälle "võlusõna" TEEMA LUKKU!
Midagi isikliku pole,aga jahm kalver sa ole kuss oma ideaalidega :D

_________________
Jeremy Clarkson´
"A turbo: exhaust gases go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 960 2.9 24V 1996, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 15.09.2011 22:07 

Liitunud: 18.04.2010 21:30
Postitusi: 303
Tegelt on päris imelik volvo v40 võrrelda volvo 960-ga :D

_________________
BMW E39


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 960 2.9 24V 1996, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 15.09.2011 22:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2011 11:30
Postitusi: 688
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D
Noo sorri,üks 96a ja teine 2000 :D üks *ask mõlemad,aga juhitavus on tõesti hea,see ilmselt ainuke asi peale istmesoojenduse :rokib

_________________
Jeremy Clarkson´
"A turbo: exhaust gases go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 960 2.9 24V 1996, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 15.09.2011 22:36 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Irw, V40 on ju rohkem Ford Focuse masti auto :D
960'ga pole mitte midagi ühist, peale märgi. Scorpio Cosworth oleks minumeelest kõige täpsem võrdlus.

Ma ei turbota enne mitte midagi, kui kõige sobivamad osakesed leitud on. Enne ikka uurin teemat veidi.

Originaalaju ja-pihustitega ei hakka lollusi tegema, sest ei viitsi Birbo kombel mootorit kord päevas lahti lapata ja tükke välja kookida.

Konkreetne 2.9L on sepistatud sisuga, nagu kõik Volvo moodulmootorid. Seega on mul käed üpris vabad.

Ja las Kalver räägib palju tahab, sest tal on miskit põnevat tegemisel vähemalt.


Viimati muutis Lihapirukas, 16.09.2011 01:31, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 960 2.9 24V 1996, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 15.09.2011 23:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2011 11:30
Postitusi: 688
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D
hea jutt sul ju.

_________________
Jeremy Clarkson´
"A turbo: exhaust gases go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 106 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7