Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 13.05.2025 01:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982
PostitusPostitatud: 27.08.2011 19:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2011 15:47
Postitusi: 99
Väike uuendus siis jettavendadele. Jetta MK1 kupeesid on eestis siis 8, neist 7 on diislid :)

_________________
It´s not the car you drive, it´s the size of the arm hanging out of the window.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982
PostitusPostitatud: 28.08.2011 03:32 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.11.2007 02:34
Postitusi: 1118
Asukoht: Reissides läbi linna
Diblakas kirjutas:
Väike uuendus siis jettavendadele. Jetta MK1 kupeesid on eestis siis 8, neist 7 on diislid :)

Aastatest 79-84 uurisid ikka? Eelmise aasta sügisel oli minu oma ka veel 1.5 bensukana arvel, aga tegin kiire muudatuse, sest Volkaril pole bensukana eriti mõtet minusilmis. :D

_________________
Aerodeck ; Jetta ; Civic ; 318IS


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982
PostitusPostitatud: 28.08.2011 20:25 

Liitunud: 11.10.2010 13:23
Postitusi: 327
Ei usu seda juttu, et 7 dislat..
Ise tean 3(enda oma kaasaarvatud) jettat, ühelgi ei ole kahjuks üv.d aga kõik on bensukad( tulevased doonorid mul vicct. :D)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982
PostitusPostitatud: 28.08.2011 20:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2011 15:47
Postitusi: 99
http://www.mnt.ee/index.php?id=10797 head uurimist ! :)

_________________
It´s not the car you drive, it´s the size of the arm hanging out of the window.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982
PostitusPostitatud: 28.08.2011 21:36 

Liitunud: 11.10.2010 13:23
Postitusi: 327
Mingi väga värdjas teema sellega, mul on kupee ja 63 kw 1.6, sellest pole seal haisugi.. :bs

:kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982
PostitusPostitatud: 29.08.2011 23:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2011 15:47
Postitusi: 99
Vahepeal siis jälle päris palju tehtud. Peale sisu väljavõtmist leidsin põhjast nii mõnegi augu, mis kinni keevitasin. Selline on siis 30a vana auto põhi. Pilt
ning peale parandust mõned õmblused: Pilt
Jetta kohta on ikka parajad laudauksed, vähemalt ava poolest : Pilt
Samuti on hetkeks juba terve sisemus üle pigitatud.

ning kere peale esimest kahte kihti : Pilt. Kere tuleb veel poleerida, lakkida ning uuesti poleerida, siis peaks ehk asja saama.

Samuti on sisu pestud ja stanged kuumapuhuriga ilusti üle käidud.

Kui kellelgi pakkuda, siis olen huvitatud töötavast termostaadist, esitulede pesuri pumbast ning peeglitest.

PS!Poleks väga meeldib kui mõni mode pildid väiksemaks teeks, ise paraku olen pooletoobine selliste tegevuste kohapealt. Aitäh ette ära

_________________
It´s not the car you drive, it´s the size of the arm hanging out of the window.


Viimati muutis Diblakas, 30.08.2011 00:49, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982
PostitusPostitatud: 29.08.2011 23:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.10.2010 01:46
Postitusi: 639
Jätab veits nõukaaegse põrandavärvi mulje, see toon. Aga noh, vähemalt uus värv seljas, asi seegi :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982
PostitusPostitatud: 30.08.2011 00:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2011 15:47
Postitusi: 99
Eesmärk oligi saavutada väga vanaaegne mulje :kill , ise olen rahul .

_________________
It´s not the car you drive, it´s the size of the arm hanging out of the window.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982
PostitusPostitatud: 12.09.2011 00:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2011 15:47
Postitusi: 99
Vahepeal on aega mööda läinud ning sellega seonduvalt on õnneks ka auto positiivses suunas arenenud. Auto on saanud peale värvi, laki, rattakoopad ning põhi ilusti mastiksiga üle käidud, pagasiruum ja sõitjate ruum pigiga üle käidud, tuledele uued juhtmed veetud + ilusti seest puhastatud, uued pirnid. Samuti oli eelmine omanik miskisuguse imesüsteemi eelsüüteküünaldele teinud + kõik juhtmeotsad olid kas lahti, sassis või roostes pmt, seega olid küünlad terve aja sees. Arvasin, et aku on omadega väga läbi, kuid nüüd sõites laeb aku täis, starter käib kohe teise hooga ringi - eks need küünlad on ikka mõnusad vooluröövlid. Arvatavasti on seega ka enamus küünlaid läbipõlenud. Lüliti, läbi mille, oli enne võimalik sundkorras küünlad sisse lülitada, andis koguaeg voolu ühendust, ning küünlad kütsidki terve aja. Praeguse seisuga on eelsüüteküünaleda variant järgmine: süüte sissekeeramisel hakkavad küünlad kütma, kütavad kuni starteri keeramiseni, ning samuti veel ajal, mil starter mootorit ringi ajab. Tänu lülitile, on võimalik vahetult enne starteri andmist küünaldelt vool tagant ära võtta, et starteril oleks rohkem jõudu mootorit ringi vedada.
Väikseid asju on küll palju, aga võtavad kuradima kaua aega - sai veel vahepeal lahendatud üks mure. Nimelt oli paagi õhutusvoolik nii umbes ja porno, et sealt ei tulnud õhk välja, seega tankisin oma 5 liitrit kütet umbes 15 minutit. Vedasin uue õhutusvooliku siis, ehk jäi ilus ja korralik, kuid eks ka näis, kas piisavalt jäme. Samuti sai ka huvipärast vana raadio tööle aetud originaalkõlaritega, kuniks korralikku heli hakkab ehitama, aga ega see ikka eriti tänuväärt tegevus ei olnud :ouh Mängib ja teeb häält, aga heast peast keerab sagedused paigast ja jääb lihtsalt vait.
Mõningased pildid vahepeale

29 aastat vana ning päris viisakas põrandakate.
Pilt
Pilt
Mastiksiaurude all:
Pilt
Peale värvimist, lakkimist ning kokkulappamist. Värv tuleb veel ilusti poleerida.
Pilt
Sisu peale puhastamist. Eriti meeldib valge ''nahast'' lagi.
Pilt
Esimesel tiirul siis pmt.
Pilt



Lisan veel ka väikse ''to do'' listi:

kere poleerida
esiklaas vahetada
küljepeeglid muretseda
termostaat vahele panna
mootoripadjad vahetada
audio sisse
korralikud veljed+rehvid
hammasrihm vahetada
õli vahetada
uued kütusefiltrid
uus aku


PS! oleks väga tänulik, kui keegi aitaks otsida autole küljepeeglid. Endal hakkavad juba vaikselt ideed otsa lõppema. Ebayst leidsin, aga ei viitsi kahte nädalat oodata.

_________________
It´s not the car you drive, it´s the size of the arm hanging out of the window.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982
PostitusPostitatud: 12.09.2011 00:47 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.11.2007 02:34
Postitusi: 1118
Asukoht: Reissides läbi linna
Diblakas kirjutas:
PS! oleks väga tänulik, kui keegi aitaks otsida autole küljepeeglid. Endal hakkavad juba vaikselt ideed otsa lõppema. Ebayst leidsin, aga ei viitsi kahte nädalat oodata.


Ma endaomale panen Mk2 Golfi/Jetta kolmnurkklaasiga uste peeglid. Miks? Sest Mk2 peegleid leiab igalt poolt, Mk1 omasid ei leia pea mitte kuskilt. 1:1 nad ei istu, tuleb teha väikesed kaldega vahetükid, muidu on peegel vastu ukseklaasi.

_________________
Aerodeck ; Jetta ; Civic ; 318IS


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982
PostitusPostitatud: 20.09.2011 23:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2011 15:47
Postitusi: 99
Vahepeal sai autol ära vahetatud siis termostaat. Mootori soojenemise tulemusel avastasin veel ühe vea-kulunud saaled. Õlirõhk oli manomeetriga mõõtes tühikäigul 0,25 bari, mis on ilmselgelt vähe. Kuna oli plaanis niigi lekkivate simmekate vahetus teha, siis oli väga hea aeg ka selle vea avastamiseks. Hetkel tegelen käigukasti mahavõtmisega, kuna ilma ei pääse kahele äärmisele raamsaale poldile ligi, kui ei ole kõrvalt mootoriseinu eemale lastud, imelik, aga mis teha. Ühel poolteljepoldil keerasin samuti kandi maha, aga eks tuleb see siis ka kuidagi imeväel lahti kangutada. Vahetusse lähevad siis kõik saaled, õli ja filter, väntvõlli otsasimmekad mõlemal pool, siduriheebli simmekas, pooltelgede kummide lutud ning mootoripadi. Siin kohal sooviks veel küsida, et ega 300t km sõitnud vana disla kolvirõngad ei tohiks ju ehk veel vahetust vajada?

_________________
It´s not the car you drive, it´s the size of the arm hanging out of the window.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982 - Diblakas
PostitusPostitatud: 09.10.2011 00:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2011 15:47
Postitusi: 99
Nii..vahepeal siis jälle üht-teist tehtud...Välja sai vahetatud siis kõik käigukasti simmerlingid, sidurihoova võlli ja käigukasti korpuse vahele treitud puks, et võll ei loksuks sees, saaled vahetatud, mootoripadi vahetatud, radiaatori lõdvikud vahetatud, õlid vahetatud nii kastis kui mootoris, samuti uus dosool, õiges mõõdus jalamatid lõigatud, pagasiruum ilusti vaibatatud, värvitud ning seinad ehitatud ning mistraga kaetud. Eelsüüteküünlad sai praegu lüliti alla veetud, mingi relee vms jamab.
Järgmiseks tuleb käigukast uuesti lahti kiskuda, kuna nüüd, kui mootor teeb vaiksemat häält hakkas kostuma kastist sahinat-arvata võib, et mõni laager läbi lihtsalt. Midagi hoobelda ei ole, aga vaikselt hakkab looma 8)

_________________
It´s not the car you drive, it´s the size of the arm hanging out of the window.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982 - Diblakas
PostitusPostitatud: 11.10.2011 14:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2004 23:16
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Juhiust ei tahaks paika reguleerida?

_________________
Tänapäev on selline, et kõik on ilus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982 - Diblakas
PostitusPostitatud: 11.10.2011 14:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2010 08:49
Postitusi: 2272
Nägin täna masinat Tipi spordihoonest möödumas :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982 - Diblakas
PostitusPostitatud: 11.10.2011 21:31 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Eile õhtul poole 6 ajal liikus Mäealuse 10 ladude vahel. Piltidel tundus see pruun värv ikka väga ÖÄKKK aga reaalis üsna retro. 8)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7