mis seal selle sillaga nüüd on?
pole midagi keerulist. tavaline õõts.
sugulane tahtis omale diisel-Vollit. Läksime vaatama, valisime ilusa punase V70. Automaat. Hetkel keskmine kulu 5.9 sajale. Oleks manuaal, käiks ilmselt 6 liitriga Tartust Võrru ja tagasi..
Vead mida jälgida - Väntvõlli otsasimmeritel on komme lekkida mõlemast otsast. Ostetud isendul on õnneks rihmarattapoolne. seega tehtav.
Käigukasti kontroll tuleks teha, et kas vahetab sujuvalt nii külmalt kui soojalt. Ühe isendi otsa sattusime, kus käguvahetuse ajal käis ratas ringi, no seal on selge, et turbiin õhtul. Aga vahetusfondi turbiin on elukallis. Jätsime sinnapaika ja esialgne punane vagun sai ikka üle vaadatud.
Kardetakse seda R5 nagu tuld, ma ei tea miks. Hea VAG mootor on. Käiguühtlane, sujuv, ökonoomne, jõuline. Kui volvost üldse rääkida, siis pigem elektroonika vigadest. Peab kontrollima, et kõik kliimaploki nupud töötaks ja kõik muud vidinad toimiks. On komme salongi õhuklappide mootoritel hakata lollusi tegema. Ja siis on arvutis vigu nagu sigu.
Kes on vähe teadjam, tunneb diisli korrasoleku ka häälest ära. Puterdamine võib olla mitmest tegurist tingitud ja tihti aitab ka tühipaljas puhastamine. Kõik veermiku detailid on vahetatavad, küllalt heade hindadega ja kui osta vähe kallim osa, on garanteeritud pikaaegne muretu suhe autoga. Laenan isegi seda Vollit aegajalt ja naudin R5 kiirendust.
Julgen soovitada, kui pole müügiks tehtud.
käigukastiga on probleeme niipalju,et sõidetakse, aga 0 hooldust. Automaadi puhul peaks vähemalt üle 250 000km vahetama õli ja filtri. Manuaali puhul jälgida, kas kahemassiline hooratas pole mõnda leevendusvedru purustanud, sellest annab märku ühtlase kiirusega sõites kerge tõmblemine suva hetkel. Uuemal ümara kerega volvol on juba ülikallis japsi käigukast Aisin, mille remont on vähe kulukam.
Igal juhul soovitan.
