Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 16:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: MB v230 w638 1997-siag
PostitusPostitatud: 22.10.2011 17:23 

Liitunud: 11.12.2010 13:27
Postitusi: 876
Asukoht: Pääkaupunkiseutu
Tõin eestist tuttavalt omale 1997dal arvatavasti Vitoria tehasest välja veerenud bensiinimootoriga v230ne. Diil oli soodne ja teada oli ka auto ajalugu. Sellepärast otsustasin asja kallale asuda. Tegu Trend paketiga, ehk siis see "lahjem" variant. Lisadest 7 kohta,( 2 istet puudu), konditsioneer, 2 klaasist elektriluuki, automaatkast, 4x elektriaken,püsikiirusehoidja,2xkäetugi, TOIMIV tagumine õhkvedrustus, ja kõik muu, mis v seerial kaasa antud. Lisaks webasto.
Kere poolest auto peaaegu ideaalne, rooste puudub. Vaja eemaldada mõned kleepsud. Kui keegi teab mingit head vahendit selleks, andke tulla.

Vigu on päris palju, üritan need üles lugeda:
Juhi elektriaken ei tööta, mootor lahti ühendatud, akent hoiavad üleval eile eestis hädapärast paigaldatud 2 puutokki. Juhi uhse sisse minevad el. süsteemide juhtmed puruks. Vaja vahetada. Püsikas ei toimi. Kui kellelgi aimu, kusotsast alustada, andke tuld. Klaasipesuvedelikku ei tule. Samas tuledele pihustab ideaalselt. Kas on pump tuksis või voolikud umbes, see selgub õhtul garaashis. Juhiistme käetugi küljest ära. Vaja hammasrattale vähe kolmnurkviili näidata ja tagasi külge panna. Kõrvalistuja poolne küljepeegel mõraga.
Mootorist kulda õrnalt ketipinguti klõbinat.
Vahetevahel käivitades jääb automaatkast avariireziimi. Suretan uuesti vlja ja käivitan uuesti, läheb korda. Milles asi, oskab keegi kommenteerida?

Muidu tegu ülimugava autoga ja pikemaid otsi sõites väga mugav olek rooli taga. Sillad korras, ei kolise.
Lisan eelmise omaniku tehtud paar pilti ja kohe, kui olen ginijoomise lõpetanud, lähen alla garaashi ja klõbistan mõned lisapildid.

Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB v230 w638 1997-siag
PostitusPostitatud: 23.10.2011 19:57 

Liitunud: 06.09.2009 22:30
Postitusi: 3413
Ilus buss, velg sobib.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB v230 w638 1997-siag
PostitusPostitatud: 23.10.2011 20:09 

Liitunud: 30.09.2009 20:12
Postitusi: 215
Tuttaval taoline Mesa, aga ennem sõidan 2002a kia carnivaliga.

lihtsalt minu arvamus!

_________________
Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB v230 w638 1997-siag
PostitusPostitatud: 24.10.2011 18:26 

Liitunud: 11.12.2010 13:27
Postitusi: 876
Asukoht: Pääkaupunkiseutu
Jep. eks arvamusi on erinevaid. Antud isend pole küll kõige paremini hooldatud, aga samas, tean omast käest, et viimase 6 aasta jooksul on ta maksimaalselt 20 000 sõitnud. Kere on ideaalilähedane, mootor töötab ja kast toimetab. ust eile lõpetasin eletriakna parandamise. Juhtmed olid mädad. Nüüd toimib kõik, nagu tehasest tulnud. Pilte uusi pole siiani jõudnud teha, pole pm autot maa alt garaashist välja ajanudki :) Lisada võiks veel seda, et igapäevasõitueks on teine auto olemas, see lihtsalt selleks, kui vaja perega kuhugi kaugemale reisima/matkama sõita vms. Pikkadel otsadel on tõesti mugav.

Küsimus ka laiale ringile: Kas kellelgi oleks ära müüa/anda v klassi 1 tagumist istet; siis neid plastikjunne mis istmete eemaldamisel kinnitusaukudesse pannakse ja avastasin ka, et tagumisedki istmed on käetoevalmidusega, siis ootaks pakkumisi ka tagumistet käetugede kohalt. Samuti tarvis korralikult toimiva lukustusmehanismiga juhi käetuge.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB v230 w638 1997-siag
PostitusPostitatud: 25.10.2011 07:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2005 17:55
Postitusi: 919
Asukoht: Miami, FL
Kas v klassil äkki pole ka mitte alumiiniumist sisu käetoel. Vitol on alum. Ja ei saanudki lõpuks asja :) lihtsalt kulub ära ja kõik.

Aga buss on aus! Vanem kere näeb kuidagi ylbem välja kui uus :)
Edukaid kilomeetreid perega! :D

_________________
www.soolobuss.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB v230 w638 1997-siag
PostitusPostitatud: 25.10.2011 08:50 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Isteasendit saab nagu bemmis panna, istme eesmine osa üles ja tagumine osa alla, noh, et tekiks tunne nagu istuks emasüles :D automaat, hea isteasend, püsikas, suur pehme buss, mida veel tahta et mugav oleks. Viska amg kapoti alla siis on veel mugavam :P Samas istmed võiksid mugavamad olla, midagi sobitada ei saa sinna? Jäi nagu meelde, et kõvavõitu olid istmed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB v230 w638 1997-siag
PostitusPostitatud: 25.10.2011 17:54 

Liitunud: 11.12.2010 13:27
Postitusi: 876
Asukoht: Pääkaupunkiseutu
Alumiiniumist on see sisu seal jah, loodan, et saab toimima ikka.
Istmed on jah natuke kõvavõitu, ei teagi, samas sõita on mugav, nii et pole vist hullu.
täna soetasin uue aku, 88eurot millegagi maksis. Paar päeva tagasi avastasin vändaratta simmeri õlilekke, päris korraikult tilgub, täna käisin tellisin mersu esindusest ära simmeri(15eur) ja samuti ka ketipinguti(120eur). Motonetist vms oleks saanud 40 euri odavamalt, kuid mersu esindusest saab originaalvaruosa, ning mulle meeldib originaalvaruosa :) Raha meeldib ka, aga siiski mitte nii palju, et autol selle võrra kannatada lasta. Edasi üritan täna minna veel uusi kojamehi jahtima, selliseid, milledel on need pihustiotsad külge genereeritud. Samuti pean tuledepesumootorile mingi kolmiku vahele aretama, sest esi-ja taguaknapumbad on surnud ja vedelikku tuleb ainult tuledele. Kasvõi niikauaks, kui uued pumbad genereerin. On kellelgi ideid selle ketipinguti vahetamise osas, et mida peaks jälgima, kuias tuvastada, kas ka kett ja hammasrattad on vaja välja vahetada vms?

E: Just täna vaatasin töökaaslase 2006 aasta vitot ja jah, endale sümpatiseerib kah vana suts rohkem. Kuigi tal must, lisatuled, rauad, korralik velg jms. Aga eks see on vist rohkem selles kinni, et endal on vana. Oleks mul endal uuem, meeldiks kindlasti see rohkem :)
E2: Tegin portsu pilte, aga lasen teha vist kellelgi, kes seda teha oskab, endal tavaline olympuse seebikarp ja pildid tulid sellised, mida kõlbaks romu.ee oksjonile panna. Seega pilte ei tule veel :D
E3: Püsikas siiski toimib, ma lihtsalt ei teadnud, et seda tuleb üles lükata, mitte enda poole tõmmata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB v230 w638 1997-siag
PostitusPostitatud: 25.10.2011 18:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2004 23:16
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Ca. 1000km sellise bussi kõrvalistmel oli küll suhteliselt piin, aga ehk oli asi kinni istmes. Muidu selline keskpärane "kaubik". Edu!

_________________
Tänapäev on selline, et kõik on ilus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB v230 w638 1997-siag
PostitusPostitatud: 25.10.2011 18:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2005 17:56
Postitusi: 536
Tore liikur. Mullegi meeldib vana kere kõvasti rohkem ja pean isegi vaikselt plaani selline omale soetada :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB v230 w638 1997-siag
PostitusPostitatud: 25.10.2011 18:53 

Liitunud: 27.12.2004 00:41
Postitusi: 2488
Asukoht: Tallinn
Olen ise kuskil aasta või veidi rohkem V220-ga liigelnud ja jäin väga rahule, muretuid kilomeetreid!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB v230 w638 1997-siag
PostitusPostitatud: 26.10.2011 17:39 

Liitunud: 11.12.2010 13:27
Postitusi: 876
Asukoht: Pääkaupunkiseutu
Niih. Sain vist õlilekke kinni, vända simmer vahetatud. Aega läks tunnike, oleks ka kiiremini saanud vast. Pingutit veel ei viitsinud näppida, see suht perversses kohas, tuleb genekas eest keerata jne. Eile ostsin 56 eurised kojamehed, läksin õnnelikult külge panema, aga ei sobinud. Olid 8 aastat uuema mudeli jaoks tehtud, ma vana loll ei märganud vaadata. Viisin poodi tagasi ja kanti raha tagasi. Omale sain sobivad 46 euri eest. Pluss täna ostsin 170euroga korraliku Bahco 97 osalise tööriistakomplekti, mis sai oma ristsed simmeri vahetusel. Olen rahul.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB v230 w638 1997-siag
PostitusPostitatud: 26.10.2011 17:43 

Liitunud: 11.12.2010 13:27
Postitusi: 876
Asukoht: Pääkaupunkiseutu
Teen siia iseenda jaoks autole läinud kulutused kah:
Siiani siis:
25.10.2011 Kojamehed 46 eurot
25.10.2011 Aku 88 eurot
26.10.2011 Väntvõlli esimene simmer 15 eurot
26.10.2011 Ketipinguti 120 eurot
26.10 simmer vahetatud.
28.10 ketipinguti vahetatud, kasutegur oli null.
30.10 Klapikambrikaanetihend 33.80
31.10 tihend vahetatud


Viimati muutis siag, 04.11.2011 08:01, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB v230 w638 1997-siag
PostitusPostitatud: 26.10.2011 20:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.01.2010 22:08
Postitusi: 1334
Asukoht: Tartu
Väga viisakas väljast :) Olen sellisega mõned otsad teinud, kuid toda autot poleks vist emex ka vastu võtnud.

Ehk saab piloodi vaatest ka pilti.. :think

_________________
lihtsalt ei koti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB v230 w638 1997-siag
PostitusPostitatud: 26.10.2011 20:13 

Liitunud: 11.12.2010 13:27
Postitusi: 876
Asukoht: Pääkaupunkiseutu
Saab küll, siis kui keegi mõistlik inimene normaalse kaameraga teeb need pildid :P Ja muide, sul mu vana klassivenna pilt avatariks :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB v230 w638 1997-siag
PostitusPostitatud: 28.10.2011 19:15 

Liitunud: 11.12.2010 13:27
Postitusi: 876
Asukoht: Pääkaupunkiseutu
Ketipinguti vahetatud. Pole haigemasse kohta installitud asja vell kunagi näinud.
E: Hääles ei muutunud mitte midagi. Ehk siis 120 eurine ketipinguti pluss 4 tundi ajuk...i läksid niisama enda lõbuks. Oskab keegi öelda, miks tühikäigul aeg ajalt kostub sellist vaikset laginat? Gaasi andes kaob ära, aga just tühikäigul. Kett? Hammasrattad?Ketitald? Järgmisena vahetan ära klapikambrikaane tihendi, mille vahelt immitseb välja arvestatav hulk õli ning siis panen uue õli ja filtri sisse. Ehk aitab. Kui ei, siis Lähevad kett,ketitald ja hammasrattad ka vahetusse. Keti b varuosa hind oli 50 euri kanti. A varuosa peaks Vehost saama 100 euri tuuri. Pluss siis hammakad, mille hinnast pole aimugi. Oskab keegi aidata? Hea hinnaga võiks ka B-varuosad ligi võtta tegelikult. Aga seda alles peale õlivahetust. Eelmine omanik ütles, et tal see plõgin algusest peale olnud ja konsulteerides targematega olevat talle öeldud, et sellest pole midagi. Aga tehasest seda siiski kaasa polnud ja tahaks auto ikka korda teha, mitte plõgiseva tühikäiguga sõita.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7