sygnus kirjutas:
* - ei tea, kas just 300M'l nõnda on, aga näiteks Concordel pead aku kättesaamiseks võtma alt ära parema esiratta; esitulepirnide vahetuseks on vaja eemaldada esistange jne.
Täpselt nii on ka 300M´il kahjuks, aga no, eks suht
ainukesed miinused ongi see, et aku halb asukoht ja esitule pirnide keerukas vahetamine.
Neile kes ei tea, mainin ära, et täku andmiseks on klemmid ülesse välja toodud, et päris ratast siis ei pea alt ära võtma

Lisaks veel pudenevad salongidetailid. Kuna suurem osa detailidest on odavamapoolsest plastikust, on need üpris kerged katki minema, eriti juhul, kus eelmine omanik on olnud autokauge kodanik & kergelt öeldes "lohakas".
Aku & klemmide süsteemi unustasin ise mainimast. Aga täpselt nii on.