Nii !
Sai tõesti Eestimaa pinnalt üks 22'st (ametlikult arvelolevatest) turbo Calibradest ära toodud.
Pikka aega ajasin seda taga.
Seega veeres minu õuele
Opel Calibra 4x4 2.0 150kW C20LET 1993a äratoomine eile õhtul:

Ostsin ta siis nii, et mina mootori häält kuulnud polnud. Bensiini ei tulnud peale ja moto ei käivitunud viimati. Auto oli seisnud umbes 3 aastat.
Sain omanikult viimase 100 000 km hoolduajaloo, kus täpselt kirjas, mis vahetatud, tehtud jne. Et päris põrsast kotis ei ostaks.


mmmm C20LET !

Täna hommikul natuke nokitsemist ja auto käis 
jees
Ning jah, arvatavasti ei ole mõtet ikka kahte sellist pidada ning turboka kere pole ka midagi väga head,
seega kogu tehnika läheb minu auto peale. See oligi selle ostu mõte.
Sõbrapilte ka





ghozt kirjutas:
c20let läks vahele ?
Kui nii, siis ehk avaldad, mis hinnaga need mootorid liiguvad praegusel ajal ? On endalgi kunagises kauges kauges tulevikus plaan see pada oopeli kapoti alla tõsta.

Veel mitte, aga selle mõttega tõin jahm turboka ära
Suht kirved hinnad mootoritel, ega neid eriti ei liigu kah, minumeelest keegi mingi aeg tagasi müüs vist mingi 1000 euro kandis let'i. Aga jah, tahtsin tervet kompotti, et hea ümber tõsta + 4x4.
offline kirjutas:
Lugesin terve teema õllekõrvale uuesti läbi ja ütleks ikka respekt!
Tööd ja n.ssi näinud kõvasti.
Müü need veljed parem mulle maha mis sul algul all olid.
Tänud

Ega enam pole pääsu kuskile, nüüd ainult edasi ehitada
Kevadel oli kindel plaan need esimesed veljed alla saada... kuid nüüd ma ei teagi. Neil laiuse vahe. Pean mõtlema. Neliveolisena vaja kõrgust samaks.. Ja üldse mõtlen, et kas jätan 4x100 või 5x110. Pidurid tahaks niivõinaa turboka omad panna.
Ei tahaks kudagi oma velgedest loobuda
