krss kirjutas:
Torch kirjutas:
Kas eelnev jutt käib ka 2000 ja edasi kerega Volvo V70 kohta (selline näiteks :
http://www.auto24.ee/used/936865 )
Ei, need on juba üsna erinevad autod. Vanema V70 kohta tekitab aga tomcrafti jutt natuke segadust, et mis seal need ülalpidamiskulud kalliks peaks tegema? See on veel vana põlvkonna suht pommikindel masin (sisuliselt Volvo 850 facelift, mõni plekitükk lihtsalt natuke teise kumeruse saanud), mis on ikka äärmiselt kõrge koostekvaliteediga. Ainus kallis osa, mis praegu meenub, on esirattaraagel (ise maksin 2100kr), aga need rummuga koos müüdavad laagrid kestavad kah mingi 3-400tkm järjest. Kõik muu kallis (kahemassiline hooratas, nivomaadid jms) on asendatvad odavate juppidega, kui originaalis autot säilitada ei taha.
Natukene ennast lahti seletades, siis pidasin silms, et kallim, kui E34 või vanemat Audit lappida. (see, et jutt käib siiski E39st muudab asja). Mootor nö pommikindel jah suhteliselt, samas on ta juba piisavalt vana et mitte enam ni pommikindel olla, ja kõik vead ei tähenda alati seda, et mootor õhku lendab. Veermik, kliima detailid, autom. kast jne. Positiivse külje pealt, nagu ka sinagi mainisid, siis Volvo jupp kestab väga hästi, et korra ostad ja saad väga pikalt sõita muretut tundmata selle jupi pärast.
Volvo alati olnud kalliste osadega, vaata millist põlvkonda tahad. Samuti neid bemmi ja audisd tuleb iga päev 10+ isendit lammutamiseks, volvosid siiski mitte niipalju, mis teeb ka mõne jupi raskemini leitavaks ning mõneti kallimaks. ( a la tyypveana pragunevad udutuled jmt).
Muust on siin juba kirjutatud, aga isiklikult selle raha eest E39 ei soovita. Oleneb muidugi, tutti ehk saab paremini kui primeraga, aga remondi arve tuleb, siis primera mehel jääb raha veel tutiga hollykasse minna, E39 mees viib aga tutile kingituseks seppela kilekoti

(ok väike huumor ka, lihtsalt selle raha eest saad ilmselt suht parsa E39 ning auto ostuhinda arvestades pole mingi probleem 50%-150% auto ostuhinnast lühikese ajaga sisse taguda)