Tanel kirjutas:
Ma olen pikalt selle asja üle mõtisklenud aga pigem pisut teistmoodi. Sierral on konkreetselt madal ots alati "kinni". Ilma õhupuhastita on asi pisut parem. Ühelpäeval Atsile kapotialla piiludes saigi nagu selgeks, et pisut oleks vaja ka nikerdada.
Mis sellel mäku teibil viga on ? Ega seal mingeid 3 bariseid rõhke ei teki, et nüüd see ühendust ära ei toidaks, peab ju fikseeritult hoidma selle aint. Igatahes ma teen sierral pisut teisiti, mul on mingit kaks värdjat kopsikut. Kui nüüd see vent teise kopsikusse pisku õhukoguse tekib, siis suudab ta endale korraga palju rohkem õhku sisse tõmmata. Jutt käib siis sellest, kui auto näiteks fooritaga seisab pisut vms. Ega sinna palju polegi vaja aga madal ots peaks tänu sellele tunduvalt paremaks ikkagi minema, mul ei toimu 3500 pöördeni mitte midagi. Ma kütuse asjaga ei hakka küll mängima, kuna masin nii vana ja talvel lõhkumiseks eelkõige. Ventikas suudab mulle sinna vahekopsikusse piisava rõhu tekitada, mis segusiibri suuremal avamisel peaks kohe sisse tõmmatama.
Väga hea ventikas peab olema, arvuti omadel on ventilaatori labade ja seina vahel ca 1-3mm vahet, sealt lipsab see väikenegi rõhk tagasi.
Peab ühe väga ägeda pöörelmiskiirusega ventika otsima ja seda vahet natuke tuunima, mingi õhukese plastiku vms vahele liimima, et võimalikult vähe õhku tagasi minna saaks

Loodan, et tekst on arusaadav, pole väga aega kirjutada
